Zajisté jste již slyšeli o některých důsledcích znečištění vzduchu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zajisté jste již slyšeli o některých důsledcích znečištění vzduchu
Advertisements

Vstup USA do války.
ROPA Pavel Kratochvíl.
Elektromobily Předpokládá se, že elektromobily se budou v budoucnosti stále více využívat. Jejich největší výhodou je převádění energie na pohyb s účinností.
ČÍNSKÉ PŘÍSLOVÍ.
Definice zapomínání: 1. Zánik vzpomínky. 2. Zánik nežné náklonnosti.
Globální oteplovaní.
ARMOR Tiskové kazety nové generace. Představení skupiny ARMOR a společnosti ARMOR s.r.o. Skupina ARMOR - vznik 1922 ve Francii (Nantes) - dnes 16 obchodních.
ALTERNATIVNÍ PALIVA ČESKÁ ASOCIACE PETROLEJÁŘSKÉHO PRUMYSLU A OBCHODU Pracovní skupina pro bezpečnost petrolejářského průmyslu a obchodu.
DOPRAVA VYPRACOVALA: VERONIKA STEINOVÁ C1.B. Co je doprava Doprava je způsob přemisťování objektů z místa na místo. Těmito objekty rozumíme osoby, předměty,
Kyselý déšť.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
Jak se žilo na konci 18. století obyčejným lidem?
Vysoká cena ropy mnoha lidem způsobuje značné problémy. U autodopravců nebo jiných firem, které jsou závislé na vysoké spotřebě paliv, může vysoká cena.
Výzkumný úkol.  Litomyšl je nádherné město ve kterém se narodil Bedřich Smetana, nějaký čas zde i pobývala Božena Němcová a Alois Jirásek  V Litomyšli.
Jaké jsou technické prostředky ke snižování vlivu dopravy na životní prostředí - Jaká auta budeme používat? Patrik Macháček ZŠ Vítězná, Litovel 1250.
Projekt „Environmentální výchova ve školních úlohách, experimentech a exkurzích“
22.Března. VODA Dnes má totiž svátek voda - životodárná tekutina. Pro někoho samozřejmostí, pro jiné vzácnost. Přejeme vodě, aby si každý člověk denně.
Vliv dopravy na životní prostředí
Hybridní pohon Vojtěch frajt
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o.
Zdroje energie.
Vzduch Je stejnorodá směs plynných látek: 78%dusíku, 21% kyslíku, 1% ostatních plynů (oxid uhličitý, vodní pára, vzácné plyny (argon) a případně další.
Znečišťování ovzduší výfukovými plyny
Životní prostředí klady vs. zápory.
Šetření energie Martin, Houska, Michal, Dann. Voda je stále vzácnější a dražší vodovodní baterie-umožňují jednoduché a rychlé nastavení potřebného průtoku.
AUTOR : PATRIK MAHNERT SŠ EDUCHEM A.S. OKRUŽNÍ 128 MEZIBOŘÍ
Vzduch Předmět: BiologieTřída: 2L Obor: Technické lyceumŠkolní rok: 2014/2015 Vyučující: Mgr. Ludvík KašparJméno: Lukáš Kříž.
Populační problém Vypracovali:Adam Páv,Marek Nedvídek.
BALENÁ VODA – potřebujeme ji? Balená voda stojí více než $1,50 za láhev. To je x cena vody z vodovodu!
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Elektromobil automobil na elektrický pohon jako zdroj energie
Důsledky železnice Autor: Mr Huggins Úpravy a překlad: Vít Zahradníček.
ČÍNSKÝ „SMART” Reportér německého časopisu „Autobild”, Claudius Maintz, odcestoval do čínského města Dezhou, aby navštívil továrnu, ve které jsou vyráběny.
Kvalita benzínu a nafty – oktanové a cetanové číslo
2.Marketingové prostředí
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Vzduch Otázky na opakování VY_32_INOVACE_G3 - 12
Boeing 787 Dreamliner.
Znečištění ovzduší Ročárková, Pachmanová.
Auta na elektriku  2011.
GSM.
ALTERNATIVNÍ POHONY AUTOMOBILŮ Miroslav Kubíska
Slavoj Písek.  2010 – 6,3 milionů USD  2014 – 5,1 miliard USD  2018 ∼ 12,6 miliard USD.
GLOBÁLNÍ ZMĚNY Skleníkový efekt a globální oteplování Kyselý déšť
TRH (tržní mechanismus)
Příběh o budoucnosti lidstva Já si například myslím že v roce 2696 bude náš svět strašně znečištěný, ale vyspělý.
Městská knihovna Čelákovice a její historie. Městská knihovna v Čelákovicích byla založena jako obecní zařízení v prosinci 1920 na podkladě zákona o knihovnictví,
Název školyZákladní škola Kolín V., Mnichovická 62 AutorMgr. Jiří Mejda Datum NázevVY_32_INOVACE_19_CH9_uhlí TémaUhlí.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní politika ČR.
ELEKTROMOBILITA. HISTORIE: Holandsko, profesor Stratingh, první návrh elektromobilu, který byl i realizován 1895 – František Křižík – první elektromobil.
Voda a vzduch 2. VZDUCH RZ Důležitý k dýchání Důležitý k dýchání Směs: Směs: Kyslík 21 % Kyslík 21 % Dusík 78 % Dusík 78 % Ostatní plyny 1.
SVĚT TECHNIKY A JÁ Vojta Hanke. LOGO ROZCESTNÍK auta Válečná technika Počítače zbraně.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Ropa - zpracování Vytvořili: Dana Syrůčková Denis Vyleta Karolína Jelínková Jakub Švandrlík.
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
Ochrana přírody a životního prostředí.
EKOLOGICKÁ LIKVIDACE PLEVELE.
Vývoj CNG v České republice
Zajisté jste již slyšeli o některých důsledcích znečištění vzduchu
Tepelné motory - proudové a raketové motory
Ochrana přírody a životního prostředí.
Má lithium těžit stát? 1 Obecné problémy průzkumu a těžby surovin
Zajisté jste již slyšeli o některých důsledcích znečištění vzduchu
VŠE O PENĚZÍCH..
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_07_ Vzduch
POČÁTKY AUTOMOBILISMU
Marek Barták ZŠ a MŠ Ludgeřovice
Transkript prezentace:

Zajisté jste již slyšeli o některých důsledcích znečištění vzduchu Zajisté jste již slyšeli o některých důsledcích znečištění vzduchu. Obzvláště ve velkoměstech, ve kterých je vzduch, který dýcháme, velmi nezdravý. V mnoha městech jako Mexico-City, Santiago de Chile, Moskva, etc., varují rádia: Pozor, dnes je znečištění vzduchu velmi vysoké. Starší lidé a děti by neměli opouštět domov. Kdo provozuje sport, měl by toho dnes zanechat. Astmatikové by měli mít u sebe přenosné kyslíkové bomby. Zbytek obyvatelstva by měl nosit ochranné masky.

Aby se vyřešil tento problém, který se stal už celosvětovou katastrofou, bylo už jedno řešení! Slyšeli jste o něm?

V roce1996 byl vyroben firmou General Motors v USA první sériový elektromobil, EV1 (Electric Vehicle 1), který jezdil po ulicích Kalifornie.

Byla to rychlá auta: z 0 na 100 km/h za méně než 9 sekund! A byla velmi tichá!

Neznečišťovala životní prostředí. Neměla žádný výfuk!

Dala se lehce nabít – elektrickou energií a ve vlastní garáži!

O 10 let později tato auta budoucnosti zmizela. Jak to bylo možné? Musíme vědět, že tato auta nemohla být koupena. Dala se jen pronajmout. Nájemní smlouvy nebyly jednoduše prodlouženy.

General Motors všechna EV1 stáhl – přes opozici uživatelů. A pak byla… …zničena!

Všechna tato auta!

V roce 1997 prezentoval Nissan elektromobil Hypermini v Tokiu. Představitelé města Pasadena v Kalifornii (USA) zvolili toto auto jako profesionální vozidlo pro své úředníky.

Tato auta se velice cenila, protože byla lehce obsluhovatelná a mohla všude bez problémů parkovat. V městském provozu byla velice efektivní.

V srpnu 2006 uplynula nájemní smlouva na auta mezi městem Pasadena a Nissanem. Město zkusilo auta koupit... ale Nissan odpověděl záporně.

Nissan stáhl všechna auta, aby je... zničil!

V roce 2003 se Toyota rozhodla přerušit výrobu RAV4-EV (EV=Elektrovozidlo). Toto vozidlo s náhonem na všechna kola, vyspělý produkt technologie, byl svými uživateli od roku 1997 velmi ceněn.

Náklady na nabíjení činily 0. 09 US$-Cent za kilowatthodinu Náklady na nabíjení činily 0.09 US$-Cent za kilowatthodinu. Kompletní nabití vozidla stálo tedy 2.70 US$. V roce 2005 uplynuly nájemní smlouvy těchto aut.

Toyota si pospíšila, aby všechna tato vozidla neprodleně stáhla, aby je... ZNIČILA!

Avšak pak se začali někteří američtí občané organizovat! Při pokusu zachránit RAV4‑EV založili spolek “Don’t Crush”. Tento spolek vyvinul během 3 měsíců tlak na Toyotu. Zvítězili! Konečně podpořila a oprávnila Toyota ty, kteří měli tato auta pronajatá a teď je chtěli koupit .

Přesto nebyl tento model už vyráběn a baterie NiMH EV-95 už nebyla vyráběna. Proč? V roce 2005 koupila fúze Chevron-Texaco patenty na baterii za 30 milonů US$ a demontovala továrnu.

Kuriózní je ta okolnost, že zatímco elektrická vozidla jsou ve velkých množstvích ničena, ta se spalovacím motorem jsou dobře chráněna. V červnu 2001 učinil 23letý americký aktivista Jeffrey Luers, kterému šlo o záchranu lesů, smutnou zkušenost.

Byl odsouzen ke 22 letů a 8 měsícům vězení, protože spálil 3 Hummery (americká auta, podobná vojenským vozidlům, která mají velkou spotřebu). Chtěl tímto gestem vyjádřit nebezpečí, které představují tito žrouti benzínu, nebezpeční pro životní prostředí, pro naši planetu.

“Lobby” velkých olejářských koncernů nechtěly, aby elektromobily přežily! A tak se kvůli naftě vedou války a po celém světě zabíjejí lidé – pro palivo, které znečišťuje naše životní prostředí!

Ale neexistuje jen technologie elektromobilů! BMW vyvinul komerční auto, které jezdí na vodík! A to už před 10 lety! Guvernér Kalifornie, proslulý herec Arnold Schwarzenegger, jezdí Hummerem, který jezdí na vodík!

Poslední rok byl veřejnosti představen Genepax Poslední rok byl veřejnosti představen Genepax. Zde se jedná o jediné auto, které jezdí na vodní páru. Ano, četli jste správně: toto auto funguje jen na vodu! Ale to ještě není všechno: voda, která se používá, nemusí být vůbec filtrována – a má schopnost jet na 1 litr vody 1 hodinu rychlostí 80 km/h!

Pak se ale nabízí otázka: Jak je možné, že se tahle auta nedostanou na trh po celém světě? Tahle auta by musela nahradit vozidla se spalovacími motory již před lety! Vodní pára je jediným výmětem spalování vozidel na vodu. To znamená kompletně bez škodlivin! Jako surovina pro palivo se používá pouze vzduch - bezplatný zdroj paliva!

Představte si, co by stál jeden barel nafty, kdyby nebyl použit k tomu, aby pohyboval auty a náklaďáky? Nepatrná poptávka by enormě snížila cenu… Zaslechli jste, že grémium amerického kongresu došlo k závěru, že by cena naftybyla nižší než polovina současné ceny, kdby nebylo spekulantů? Mezi spekulanty jsou velké investiční fondy velkých kapitálových společností USA a Evropy.

Víte, kdo má zájem na tom, že nafta nezlevní? Enormní olejářské koncerny, které mocí peněz kontrolují zákonodárce USA a Evropy! Rodina Bushova (bývalý prezident USA), Rockefeller, Rothschild, anglická královská rodina, atd. -, kteří svým ohromným majetkem kontrolují velký průmysl, který je částečně závislý na naftě.

Věděli jste, že biologické pohonné hmoty používání nafty zvěčňují? Biologické pohonné hmoty se míchají s naftou, “aby se její spotřeba snížila”… Tímot způsobem se ale nafta zachovává jako důležitý zdroj pro pohonné látky. Kluci jsou šikovní, že ano? Kromě toho vedlo používání bionafty a zrna pro biologické pohonné látky k enormnímu zvýšení cen základních výrobků z obilí a zrna na celosvětové úrovni... protože ty byly kupovány velkým množstvím kapitálu na akciových trzích ve formě “surovinového termínového zboží”. Bez ohledu na to způsobuje používání bionafty a zrna pro biologické pohonné hmoty k tomu, že pokračuje odlesňování, aby se vyprodukovalo ještě více biologických pohonných hmot, které se smísí s naftou.

Znáte «efekt sněhové koule»? Pošlete tuto informaci 10 přátelům, kteří ji pošlou opět 10 přátelům… tak se dostane tato informace do celého světa. Akce 1: když tuto informaci považujete za důležitou, pak ji pošlete dále! Akce 2: když si příště koupíte auto, požadujte od prodejce elektromobil, nebo lépe vozidlo na vodík – nebo snad dokonce nějaké vozidlo na vodní páru. V několika měsících nás bude milióny, kteří se budou tázat: Proč se elektromobily nejdříve vyrábějí a pak ničí? Proč není vozidlo na vodík podporováno a popularizováno? Chtěli byste dýchat čerstvý vzduch? Pak buďte aktivní! “Lobby” nejsou tak všemocné, silné a zakořeněné, jak se zdá.

Bojujme za naše přežití a za blaho naší planety! ROZŠIŘUJTE TUTO INFORMACI VE VAŠICH KONTAKTECH! VYPRÁVĚJTE O TO PŘÁTELŮM! UPOZORNĚTE JINÉ OSOBY! Jen tak se dá něco dělat proti bohatství těchto “Lobby”, které se obohacují, zatímco nám znečišťováním způsobují nemoci, vyplývající z pohonných hmot. Bojujme za naše přežití a za blaho naší planety! http://twitter.com/wichtigzuwissen