Francouzské revoluce a passé composé

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI VY_32_INOVACE_16_1_5 NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/
Advertisements

Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_20_Péče a ochrana ŽP Šablona číslo : XVISada číslo: 1Pořadové číslo DUM: 20 Autor: Mgr.Lenka Dědečková.
K OMUNIKACE VERBÁLNÍ A NEVERBÁLNÍ Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Učení ducha v praktickém životě. Učení ducha je praxe vlastních myšlenek, citů a činů Učení ducha znamená učit se správně utvářet své myšlenky a city.
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991 Autor: Mgr. Jaroslava Stejskalová Název materiálu: VY_32_INOVACE_46_Člověk a společnost.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_249_ČJ7 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Význam slov NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková organizace.
Bezpečné prostředí ve škole dobré vztahy mezi dětmi.
Německý jazyk Vánoce Online diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium F. X. Šaldy, Liberec Vyučující: Mgr. Renata Šípová Expert: Mgr. Jana.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Didaktická analýza dějepisného učiva Přednáška č. 6 AR 2014/2015.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Společenské vědy Legislativní proces v ČR.
V LASTNOSTI PLYNŮ Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání pro potřeby.
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – POHRANIČNÍ POHOŘÍ, PODNEBÍ
Maturita 2017.
Jak se UČIT K MATURITĚ? Motivace, koncentrace, paměť.
Náš svět Tematická oblast
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_90_M8
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Zákon setrvačnosti FYZIKA Gymnázium Na Zatlance v Praze
MATEMATIKA a VÚP RNDr. Eva Zelendová
Vlastnosti plynů.
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Informatorium školy mateřské J. A. Komenský 3.část
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
DĚJEPIS Ikonografie gotické architektury
Kateřina Lojdová Klima školní třídy Kateřina Lojdová
JUDr. Věra Honusková, Ph. D., KMP, PPP
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Transformátory Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Znakový jazyk Znakovaná čeština
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – POHRANIČNÍ POHOŘÍ, PODNEBÍ
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Pedagogika II Lekce 2: Alternativní školství
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Alena Dohnalová Číslo
Porovnání vlastností vodíku a kyslíku
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Učitelská mobilita Erasmus+ Univerzita v Granadě
Didaktika přírodopisu 1 Sem.8 – Mezipředmětové vztahy
Novinky v Záznamníku učitele
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_12 Pohyb a klid tělesa -test
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_98_M7
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
Maturita 2018.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
cíle workshopu: PRO PREZENTUJÍCÍ
Západní Evropa VY_32_Inovace_03KR-7
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Materiál byl vytvořen v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_13 Střídavé.
Vlastnosti plynů.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_35
Autor: Mgr. Monika Hřavová Název : VY_32_INOVACE_2A16Čj4_Slovesa
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Slovesné třídy.
UA104 – Didaktika informatiky I
Zlomky – opakování učiva 5. ročníku
Místní akční plán rozvoje vzdělávání (MAP II) v kutnohorském regionu realizuje MAS Lípa pro venkov z.s. (leden.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_217_ČJ2
Transkript prezentace:

Francouzské revoluce a passé composé FRANCOUZSKÝ JAZYK Francouzské revoluce a passé composé On-line diskuse k virtuální hospitaci – 14. 6. 2011 Gymnázium Jiřího Ortena, Kutná Hora Vyučující: Mgr. Alena Literová Expert: Dr. PhDr. Renáta Listíková Titulní strana prezentace.

Opakování probrané látky Ve které fázi hodiny opakování zařadit – záleží na strategii a případné návaznosti látky Opakování na začátku nové hodiny vhodně naváže na předcházející aktivity a „naladí“ žáky na další lekci Upřesnit, co, která látka se opakuje Opakovat učivo frontálně nebo ve skupinkách, kdy mluví všichni najednou?

Práce s chybami při opakování probrané látky Opravovat jeden jev nebo vše, co se dosud probralo a co se objeví v projevech žáků ? Při opakování již probraného učiva by měl vyučující chyby opravit, vysvětlit a zopakovat gramatické pravidlo a správné znění Nechat žáka/y opravený jev, slovo, větu zopakovat Důsledně opravovat chyby v časování již probraných sloves a časů (présent, future proche) Jistý „dril“ při zafixování morfologie a lexika je na místě (časování, členy, předložky, výslovnost)

Mezipředmětové souvislosti Téma francouzské revoluce se přímo nabízí k mezipředmětovému propojení znalostí Nakolik lze zohlednit a využít znalostí z jiných předmětů? V této konkrétní hodině připadají v úvahu dějepis, čeština a literární výchova Eventuálně připomenout zeměpis Francie a topografii Paříže (Bastille, barikáda z románu)

Cíl hodiny – nový slovesný čas, passé composé Významná a komplexní gramatická látka, nutná pro pochopení systému francouzských minulých časů; pomocná slovesa a participium Je vhodná metoda indukce, tedy nechat na žácích, aby tento slovesný čas našli a definovali sami ? Výhody/meze frontální výuky gramatiky v mateřském jazyce? Význam progresivního osvojení si základní gramatické terminologie

Atmosféra hodiny, uspořádání učebny Rozmístění žáků je velmi vhodné pro práci ve skupinkách; někteří však sedí zády k vyučující i k ostatním – ztěžuje to vzájemnou komunikaci Hodina je živá, žáci se vesměs snaží a pracují s radostí, mluví francouzsky i mezi sebou; snaží se všichni stejně intenzivně? Jakou přidanou hodnotu přináší častý pohyb žáků po učebně?

Děkuji za pozornost