AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_17

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_06 Magnetické.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_12.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_17.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr. Brno- venkov, příspěvková organizace AUTOR: Tomanová Jana NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_05- Přídavná.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_05 Délka.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_15 J. K. Tyl
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_16 K. J. Erben
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_18_20 Hory
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_01 Dělitel a násobek
AUTOR: Mgr. Eva Kubíková
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová Téma: Vyjmenovaná slova po L
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_20_ Test 2
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_14 Český romantismus
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_13
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_03
AUTOR: Mgr. Eva Kubíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_07_ Ovoce
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Kateřina Křížová
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_09 Romantismus_Francie
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_12 Pohyb a klid tělesa -test
AUTOR: Kateřina Křížová
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_16 poměr stupňovací
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Kateřina Křížová
AUTOR: Kateřina Křížová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_02_Život v baroku
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_18
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_06 Zopakujeme si rýsování
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_12
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_05
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org.
WORD Tabulky - ohraničení
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Kateřina Křížová
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_04 příslovečná určení
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_16 Temperament
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_06_Abeceda 2
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_13 Romantismus Amerika
AUTOR: Mgr. Eva Kubíková
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_06 Česká moderna
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_13 Střídavé.
Vyjmenovaná slova po b.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_35_ČJ4
AUTOR: Mgr. Eva Kubíková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_17 Realismus Anglie
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_18 Fyzika,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_16_20 Savany
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_19 Fyzika,
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_19 avantgarda
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_01 Čas
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_10_Barvy 4
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_17 TEMA: Vyjmenovaná slova ČÍSLO PROJEKTU: 2674/21/7.1.4/2011 Styl výše uvedené tabulky pro doplnění informací k materiálu si můžete zvolit sami. Důležité je dodržet náležitosti v ní uvedené.

ANOTACE Výukový materiál je určen žákům základních škol Autor: Mgr. Kateřina Křížová Jazyk: čeština Očekávaný výstup: žáci si procvičí problematické dvojice vyjmenovaných slov Specifické potřeby: žádné Klíčová slova: vyjmenovaná slova, dvojice slov Druh učebního materiálu: prezentace Cílová skupina: žáci 1. a 2. stupně ZŠ Klíčové kompetence: kompetence k učení, k řešení problémů Výukový materiál obsahuje řešení Žáci pracovali dle očekávání.

Doplň V_ly v_ly věnce u nedaleké v_ly, kde na ně v_li vlci. M_slivec m_slí, že m_dlář m_dlí. V lese zahoukal v_r a na vodě se začal tvořit v_r.

Řešení Víly vily věnce u nedaleké vily, kde na ně vyli vlci. Myslivec myslí, že mydlář mydlí. V lese zahoukal výr a na vodě se začal tvořit vír.

Doplň Tátův kabát v_sel na věšáku, ale táta už odešel v_set ob_lí na pole. Michal je s_rotek a moc peněz nemá, ale přesto si rád dopřeje s_rový s_r. Z_vání po ránu se naz_vá ospalost.

Řešení Tátův kabát visel na věšáku, ale táta už odešel vyset obilí na pole. Michal je sirotek a moc peněz nemá, ale přesto si rád dopřeje syrový sýr. Zívání po ránu se nazývá ospalost.

Doplň Když Honza p_l, nadechl se květního p_lu, musel kýchnout a celý se polil. Líb_l se mi její b_t se starob_lým náb_tkem. Hodiny odb_ly dvanáct hodin, b_lo již pozdě, proto Jana svůj úkol odb_la a šla spát. Michal si v_skal, že hodně z_skal, když ho Michaela v_skala ve vlasech.

Řešení Když Honza pil, nadechl se květního pylu, musel kýchnout a celý se polil. Líbil se mi její byt se starobylým nábytkem. Hodiny odbily dvanáct hodin, bylo již pozdě, proto Jana svůj úkol odbyla a šla spát. Michal si výskal, že hodně získal, když ho Michaela vískala ve vlasech.

Doplň Ml_nář s ml_nářkou museli uml_t spoustu obilí. Pan B_l_ b_l_ b_l_ pokoj b_lou barvou. Na zahradě na b_dle si postavil ptáček své b_dlo.

Řešení Mlynář s mlynářkou museli umlít spoustu obilí. Pan Bílý bílí bílý pokoj bílou barvou. Na zahradě na bidle si postavil ptáček své bydlo.