Labe českého vzdělávání.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sektorové dohody. 2 Co to je Sektorová dohoda? Sektorové dohody = unikátní nástroj sektorových rad umožňující významně ovlivnit rozvoj lidských zdrojů.
Advertisements

Projekt IQ auto = IQ Industry VIZE: DOSÁHNOUT SHODY MEZI POTŘEBAMI KVALIFIKOVANÉ PRACOVNÍ SÍLY ZE STRANY PRŮMYSLU A NABÍDKOU TRHU PRÁCE VYMEZENOU ODBORNÝMI.
Může být ve škole …demokracie? Týden vědy 2007 Doc. PhDr. Milan Pol, CSc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D. Ústav pedagogických věd FF MU.
Lokalizace průmyslových (ekonomických aktivit)
JAK ČESKO MLUVILO O VZDĚLÁVÁNÍ?. CO JSME OD KAMPANĚ CHTĚLI? 1/ Definovat cíle vzdělávání. 2/ Nalézt způsob, jak zajistit kontinuitu vzdělávací politiky.
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem - Aplikovaný výzkum prof. Jiřina Jílková Biomedicínský výzkum Ústí nad Labem, 23. května
Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.
EU a Rusko – konkurence či strategické partnerství?
základního vzdělávání s ohledem na rovný přístup ke vzdělávání
Možné dopady strategie Evropa 2020 na malé na malé a střední podniky Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Praha Strategie EVROPA 2020 Nové.
Příprava Národní inovační politiky
1 Mezinárodní konference 80 let sociálního pojištění „Současnost sociálního pojištění“ Svaz průmyslu a dopravy ČR Ing. Zdeněk Liška generální.
Svaz průmyslu a dopravy České republiky. Aktuální bariéry sociálního partnerství škol a zaměstnavatelů Ing. Miloš Rathouský ředitel sekce RLZ a regionálních.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A3 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří 2012.
Diverzifikace vysokého školství – nové výzvy Michal Karpíšek Seminář „Hodnocení kvality vysokých škol“ Telč, 28. dubna 2011.
Kongres výchovného poradenství, Pardubice 2006 INFORMAČNÍ ZDROJE O STUDIU A PRÁCI V ZAHRANIČÍ Ing. Ondřej Gbelec Národní vzdělávací fond, o.p.s.
Srovnání výsledků testů žáků 9. tříd základních škol v letech 2005 a 2011 Koho a na co jsme se ptali Filip Karel, Šimon Stiburek, Jan Hučín Scio Praha.
Mikroekonomie I Ekonomický růst Ing. Vojtěch JindraIng. Vojtěch Jindra Katedra ekonomie (KE)Katedra ekonomie (KE)
Zemědělství Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Dobrá škola ?. Co je produktem školy? Výstupy: výsledky dlouhodobé efekty.
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
1 PODPORA DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ v Ústeckém kraji Ústí nad Labem Současnost a budoucnost dalšího vzdělávání.
Ekonomický rozvoj měst a regionů Projekty CityRegio a CityRegio II Seminář „Zapojení ČR do Nadnárodní spolupráce a zhodnocení programu Interreg IIIB CADSES“
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
...dává ti šanci stát se úspěšným!. O škole Založena 1991 (2) Soukromá škola  Nezisková organizace, obecně prospěšná společnost ISO 9001 : 2009 Středisko.
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
Didaktický proces Androdidaktika.
Stav realizace 2011 Ondřej Rut Rada ředitelů AutoSAP
Návrh legislativních změn v oblasti náhradní rodinné péče (výstupy projektu) PhDr. Miloslav Macela Praha, 16. června 2015.
Konference Net ZP – Síť péče o osoby se zdravotním postižením Včasná pracovní diagnostika pro tělesně postižené CZ.1.04/5.1.01/B Mgr. Martin Korych.
Vzdělávací politika.
Vývoj nezaměstnanosti, segmentace pracovního trhu
RRV2 Strategické řízení. 2 úvod  Vymezení lokálního a regionálního rozvoje  Široký kontext pojetí rozvoje území (ekonomika, ŽP, veřejné služby…)  Diferenciace.
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Regionalistika 2 Základní nástroje a možnosti rozvoje území.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Workshop s řediteli a zástupci škol 27. května
Projektové poradenství Agentury pro sociální začleňování Petr Huptych, konzultant pro projekty EU.
Nezaměstnanost ve městě Brně Daniel Kovář. Cíle práce Hlavní cíl: - vyhodnotit nezaměstnanost ve městě Brně.
ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ Návrh struktury. ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ „Analýza vývoje trhu práce a vzdělávacího systému Plzeňského kraje pro potřeby KAP“  Povinná.
Setkání s aktéry projektu „MAP ORP Karlovy Vary“
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Finanční záležitosti Pardubického kraje
STRATEGIE ČIŽP Rob Bakx
Finanční a kapitálový trh VOKT (P-1)
Aktualizace strategické vize Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 „Kraj, kde je radost žít“
SEMINÁŘ K VYHLÁŠENÉ VÝZVĚ 02/2007 REGIONÁLNÍHO OPERAČNÍHO PROGRAMU STŘEDNÍ MORAVA Olomouc Zlín Uherské Hradiště 18.
Starosti starostů s evropskými fondy, Praha
Aktuální trendy ekonomické diplomacie
INNOSTART Výzva 03_16_055 Ústí nad Labem,
STRATEGII REGIONÁLNÍHO ROZVOJE ČR
Úvodní konference projektu UNIV 2 KRAJE, PRAHA
Subjekty trhu VY_32_INOVACE_40_802
Aplikace managementu ve sportovním klubu (min
PRAMENY A NORMY FINANČNÍHO PRÁVA
Logický výraz VY_32_INOVACE_08_153
Bez ředitelů to nepůjde!
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Pedagogika II Mgr. Kateřina Lojdová
Hodnotový systém člověka – Systém hodnot
Sklady, skladování VY_32_INOVACE_41_829
„Program RE:START a Platforma Uhelné regiony“
Strategie rozvoje obce - tvorba koncepčního dokumentu Shrnutí
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Změny na trhu práce?.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Transkript prezentace:

Labe českého vzdělávání. Kam ústí? Bob Kartous, EDUin

Problém vzdělávacího systému (nikoliv vzdělávání samotného) Původní zadání: jednotka do soukolí Skryté kurikulum Kamenná struktura Setrvačnost lidského faktoru Nízké investice Neschopnost vize, retrotopie Problém vzdělávacího systému (nikoliv vzdělávání samotného)

Výzva ekonomická

Výzva regionální

Výzva společenská

Výzva společenská

Výzva společenská

Výzva politická

Krátkodobé: High stakes exams a jejich okamžitý vliv na předchozí vzdělávání. Střednědobé: Ředitelé jako klíčoví aktéři změn ve vzdělávání – nutnost orientace na management učitelů. Dlouhodobé: Investice. Bez toho, aby se ČR začala chovat jako vyspělá země, nic nepůjde. Z vyprahlé půdy nevzejde nic, co zasejete… Řešení?

Děkuji