Spolupráce s rodiči a komunitou

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
{ Inkluzivní vzdělávání z pohledu praktika Mgr. Jana Vrbicová „Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků.
Advertisements

Střední zdravotnická škola v Karviné. oslavila v roce let své existence vybudovala si tradici kvalitní odborné školy její brány již opustilo přes.
2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
MY JSME MŠ VYHLÍDKA J.K.Tyla
Občanské sdružení ProCit, z.s. pro přátele, rodiče a děti s poruchami autistického spektra Plzeň, Západočeský kraj.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Spolupráce NNO, škol a měst/obcí aneb globální témata a aktivní občanství jako běžná součást vzdělávání na všech úrovních.
Seznámit žáky s vývojovými fázemi člověka. Vysvětlit změny ve vývojových fázích mladšího školního věku a především změny v dospívání. Výukový materiál.
Chcete se něco dozvědět o naší škole? Potom …VstupteVstupte.
Fokus Praha o.s. Nová struktura vedení Fokusu Praha – rok 2005.
Dětská cena prevence kriminality O projektu Dětská cena prevence kriminality (DCPK) je preventivní vzdělávací projekt, který formou soutěže pro školní.
PREZENTACE aktivit MC KAŠPÁRKOV o.s., v roce 2013 Mateřské centrum KAŠPÁRKOV o.s.
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
9. Mateřská škola, Písek, Alšova Identifikační údaje o škole Právní subjekt:Základní škola Josefa Kajetána Tyla a Mateřská škola Písek, Tylova 2391.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Prostor pro změnu. Historie a poslání  Ponton působí v Plzni od roku 1996 a v Příbrami od roku  Posláním Pontonu je aktivně rozvíjet děti a mladé.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Individuálně, ale společně a jinak
Zdravá škola Křižánky Dotace Kraje Vysočina – MA 21, Zdraví 21
Setkání zástupců 1. ročníků
Ing. Kateřina Lichtenberková
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Schulzovy sady
Příprava na multikulturní výchovu pro učitele a učitelky MŠ
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Moravskoslezský kraj – využití areálu Bílá
Společenská odpovědnost ve školství
Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Název projektu: Moderní škola
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Dětský klub Malý drak.
Mezinárodní migrace AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Název školy: Základní škola a mateřská škola Uhřice, okres Hodonín
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola
Řemesla Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel
Volný čas – kultura: kina, divadla, koncerty, výstavy, muzea
Program celoživotního učení Comenius
Goethe-Institut Praha S knížkou do života (Bookstart) 23. října 2017
Návrhy možných inkluzivních opatření pro MAP ORP Litvínov
jak budovat kulturu školy společně
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Školní poradenské pracoviště
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Místní akční plán rozvoje vzdělávání pro Prahu 12
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Digitální gramotnost Informatické myšlení
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_264_ČJ
XIV. ROČNÍK KRAJSKÉ KONFERENCE
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Realizace projektu na 7. základní škole a mateřské škole Plzeň
Tento projekt je spolufinancován EU: CZ /0.0/0.0/17_047/
Strategické řízení a plánování
Akční plán - plánované společné aktivity
MŠ Odborářů Pardubice Zřizovatelem mateřské školy je Statutární město Pardubice.
Základní škola a Mateřská škola příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Prysk, okres Česká Lípa, příspěvková organizace Autor: Helena Petrůvová Název: : VY_32_INOVACE_10_PRVOUKA_RODINA.
Aktuální informace o MAP vzdělávání na Broumovsku II
MATEŘSKÁ ŠKOLA Pardubice - Dubina, Erno Košťála 991
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Spolupráce s rodiči a komunitou ZŠ Floriána Bayera, Kopřivnice Mgr. Vlasta Geryková Konference Jak se daří inkluzi v MSK 10. 5. 2018

Základní škola Floriána Bayera, Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace

Specifika a profilace školy Naše škola se profiluje v následujících oblastech: Multikulturní výchova (mezinárodní titul SVĚTOVÁ ŠKOLA) Environmentální výchova (mezinárodní titul EKOŠKOLA – Eco school) Etická výchova (titul ETICKÁ ŠKOLA –implementace do výuky, života školy Interaktivní výuka moderních dějin – získání čestného názvu školy podle osobnosti Floriána Bayera – kopřivnický rodák, speciální pedagog, účastník odboje, popraven v r. 1942 v Mauthausenu Jsme škola: Otevřená - komunitní Rodinná Multikulturní, respektu a tolerance Pro skutečný život Ekologická -EKOŠKOLA Etická

Spolupráce s rodiči a komunitou návštěvy v rodinách netradiční třídní schůzky s prezentací výsledků práce žáků, tanečními, pěveckými, literárními vystoupeními, přehlídkou dovedností i výsledků dosažených v hodinách, kdy na takové třídní schůzky přijde daleko více rodičů než na ty klasické

Spolupráce s rodiči a komunitou společné tvořivé dílny a společné vzdělávání žáků s rodiči na témata multikulturní i etické výchovy (např. S mámou a tátou jde všechno lépe, „Jak nám chutná?“, „Učíme se navzájem“ - děti učí rodiče a prarodiče, prarodiče a rodiče učí děti)

Spolupráce s rodiči a komunitou „Poznáváme se navzájem“ - společné vzdělávání majority s  romskou komunitou, s rodiči žáků nejrůznějšími formami. Této akce, která proběhla v naší škole se zúčastnili pedagogové škol města, rodiče romských žáků, členové romské komunity města, pracovnice soc. odboru města a příslušníci městské policie – společné vzdělávání, sportovní utkání, kultura, společné posezení atd.

Spolupráce s rodiči a komunitou besedy, přednášky pro rodiče (pedagogové, psychologové, dětští lékaři, zdravotní sestry, Policie, soc. pracovníci atd.) účast rodičů ve vyučovacích hodinách svých dětí, v předmětech Multikulturní výchova a Etická výchova

Spolupráce s rodiči a komunitou víkendové pobyty pro žáky, sourozence, rodiče, žáky ostatních škol města (např. “Abeceda života“, „Cesta přátelství“, „Co všechno dokážeme“, “Chceme být dobré mámy a tátové“ - preventivní vzdělávací a prožitkové aktivity vedoucí k naplňování průřezových témat Multikulturní výchova, Environmentální výchova, Výchova k  myšlení v  evropských a globálních souvislostech, dále z oblasti etické výchovy, prevence rizikových projevů chování, prevence rasismu a xenofobie, bezkonfliktního soužití v multikulturní společnosti, zdravého životního stylu, žádoucího sexuálního chování, výchova ke správnému manželství, partnerství, rodičovství, finanční gramotnost, sport, kultura, promítání filmů)

Spolupráce s rodiči a komunitou vedení zájmových kroužků školy romskými rodiči (hudební, pěvecký, taneční, klub Šikulka) pomoc romských rodičů při nácviku na vystoupení žáků (hudební, taneční, pěvecká, divadelní – ve škole i doma)

Spolupráce s rodiči a komunitou zapojení rodičů do příprav i organizace akcí školy, do projektů školy (Evropský den, Světová škola, Ekoškola, soutěže, projekty) společné sportovní a kulturní akce s rodiči – např. sportování s tatínky, vaření – romská a česká kuchyně, módní přehlídky s maminkami apod. společné výlety s dětmi, možnost rodičů účastnit se všech akcí školy

Spolupráce s rodiči a komunitou Dny otevřených dveří, školní akademie, „Společně-Jekhetane“ - přehlídky, soutěže dovednostní, pěvecké, taneční, hudební) – prezentace výsledků žáků