Psaní protokolů Titulní list Pracovní úkoly Teoretická část

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základy redakční práce
Advertisements

Jak má vypadat článek i pro zkoušku. Název (Title) stručný, výstižný Autoři Adresy Affiliation (Při více autorech bývá označen Corresponding author) Abstract:
Základy informatiky Ing. Roman Danel, Ph.D.
Zpracování laboratorní práce SPŠ SE Liberec a VOŠ Mgr. Jaromír Osčádal.
Zpracování laboratorní práce SPŠ SE Liberec a VOŠ Mgr. Jaromír Osčádal.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
1. Ročníkový pohovor Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
Bibliotheca academica – Cíle a perspektivy vysokoškolských knihoven 2008 Referenční služby online: rozvoj služeb knihoven ČVUT Ilona TRTÍKOVÁ
Jak psát seminární práci
Systémy pro zpřístupňování VŠKP: zkušenosti, možnosti, nabídky, potřeby … Seminář Brno,
POSTUP PSANÍ ZPRÁVY. CÍL (Proč zprávu píšete ?) -1 POSKYTNUTÍ INFORMACÍ : spojeno s prezentací nějakých faktů nebo vysvětlením příkladů či konkrétních.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s funkčními styly. V pracovním listu pak žák se pokusí rozdělit texty podle jednotlivých stylů. Vzdělávací oblast: Český.
2005 Šablona eVŠKP - titulní list ÚVOD  Definice doporučené šablony  Soubor s přednastavenými styly, strukturou, designem  NEREÁLNÉ problémy.
Jak napsat odbornou práci?
Pokyny pro psaní bakalářské práce (BP)
OBECNÁ CHEMIE PROTOKOL POKUSU VY_32_INOVACE_02 - PROTOKOL POKUSU
Ing. Lenka Janíčková, Ph.D.
ICT ve výuce chemie pro posluchače Studia k výkonu specializovaných činností (ICV) Mgr. Martin Dojiva.
K měření teploty použijeme digitální teploměr firmy Vernier. Stanovení rovnovážné teploty pomocí lite-161.exe.
Bakalářská práce - zpracování
Rozbor nejčastějších chyb v odborných pracích 12. Seminář BW.
Chyby v psaní seminárních prací
5.5. Vědecká publikace - hlavní výstup vědecké činnosti - spolu s patenty, nedá se kombinovat obojí - předmět duševního vlastnictví - jednu skutečnost.
Maturita 2010 Společná část –2 zkoušky Profilová část –3 zkoušky.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
ÚVOD DO ELEKTROTECHNICKÉHO MĚŘENÍ
Fyzika 1 pro KME 2014 nejistoty
Řešitel: Jméno Příjmení Spoluřešitel: Jméno Příjmení.
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Workshop - gymnázium Hladnov
Semestrální práce Téma: Výběr problematiky z oblasti managementu (volné dle zájmu) Práce bude obsahovat - teoretické základy (tak jak je oblast problematiky.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Department of Electrical Engineering Název projektu/publikace Jméno Příjmení.
Seminář – zadání semestrálního projektu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.11 Téma: PowerPoint.
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením teploty Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.06 Téma: PowerPoint.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.04 Téma: PowerPoint.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.03 Téma: PowerPoint.
Katedra managementu ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Ing. Patricia Jakešová
Marcela Vydrářová Zuzana Vlášková Miloslav Pátek
V experimentu měníme hodnotu jedné nebo několika veličin x i a studujeme závislost veličiny y. - např. měníme, ostatní x i bereme jako parametry ( , ,
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením střídavého proudu Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí změřit střídavé veličiny.
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Přenos nejistoty Náhodná veličina y, která je funkcí náhodných proměnných xi: xi se řídí rozděleními pi(xi) → můžeme najít jejich střední hodnoty mi a.
7. STRUKTURA ODBORNÉHO TEXTU Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Projekt „ Vzdělávání dotykem“ CZ.1.07/1.3.00/ DIDAKTIKA ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ S ICT Autor: Mgr. Vendulka Vorlová.
J AK PSÁT SEMINÁRNÍ PRÁCI. V ÝBĚR TÉMATU, VYHLEDÁNÍ ZDROJŮ Výběr tématu zvolit téma, které mne zajímá zvolit raději užší, specifické téma (příliš široká.
Hodnocení bakalářské práce. Formální náležitosti BP odevzdat ve 2 vyhotoveních a v elektronické podobě (PDF) Dodržet termín odevzdání Hodnotí vedoucí.
Interpolace funkčních závislostí
Seminář Bakalářská práce
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Měřicí systém Metex MS 91 XX metrologické ověření laboratorního zdroje POZOR zapojení pouze po odsouhlasení vyučujícím.
NÁZEV ROČÍKOVÉ PRÁCE vedoucí RP: jméno vedoucího RP
Didaktika přírodopisu 2 Pracovní list a jeho tvorba
Název projektu/publikace
Úvod do praktické fyziky
NÁZEV ROČÍKOVÉ PRÁCE vedoucí RP: jméno vedoucího RP
Maturitní zkoušky 2019 ke dni
Jak správně napsat diplomku?
Interpolace funkčních závislostí
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Testování hypotéz - pojmy
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Transkript prezentace:

Psaní protokolů ..... Titulní list Pracovní úkoly Teoretická část Výsledky měření Diskuse výsledků Závěr Seznam použité literatury Header, Abstract Introduction Methods Results Discussion Summary / Conclussion Acknowledgement References

Psaní protokolů ..... http://physics.mff.cuni.cz/vyuka/zfp/priprava http://physics.mff.cuni.cz/vyuka/zfp/protokoly http://physics.mff.cuni.cz/vyuka/zfp/chyby Teoretická část ≠ copy&paste ze studijního textu nebo návodu k úloze Výsledky měření ach ty grafy (a fity) z čeho to sakra počítal(a)? a kde má chyby? Diskuse výsledků – diskuse vs. závěr citace

Psaní protokolů ..... http://physics.mff.cuni.cz/vyuka/zfp/protokoly

Chyby přístrojů ve fitování co dělat s chybami (typicky přístrojovými) měřené veličiny

Psaní protokolů ..... http://physics.mff.cuni.cz/vyuka/zfp/priprava http://physics.mff.cuni.cz/vyuka/zfp/protokoly http://physics.mff.cuni.cz/vyuka/zfp/chyby Teoretická část ≠ copy&paste ze studijního textu nebo návodu k úloze Výsledky měření ach ty grafy (a fity) z čeho to sakra počítal(a)? a kde má chyby? Diskuse výsledků – diskuse vs. závěr citace