VY_32_INOVACE_109_Fyzika_elektrárny_II

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ENERGETICKÉ SUROVINY - ELEKTRÁRNY
Advertisements

Fyzika Ekologie ©2008 (PowerPoint) Petra Křenová, Jirka Juřena a Lukáš Gottwald™
ELEKTRÁRNY Denisa Gabrišková 8.A.
EKO KVÍZ.
Větrné elektrárny Energie a ekonomika ve světě 3.A Jan Frydrych.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s nevyčerpatelnými a obnovitelnými.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Větrné elektrárny.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
Větrná energie.
Elektrická energie V současnosti nejvíce strojů a nástrojů pohání elektrická energie. Získává se přeměnou jiného druhu energie. Základem pro její výrobu.
Energetika.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Výukový.
VODNÍ ENERGIE.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Atomové elektrárny.
Jsou zásoby přírodních zdrojů na Zemi omezené?
Pavel Vlček ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_352
Výroba elektrické energie Druhy elektráren Připraveno s využitím materiálů společnosti ČEZ určených pro školy.
Fyzika Elektrárny.
Energetika, těžký průmysl Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Přírodní zdroje Česka Anotace
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Sloh - pohádky Hádej pohádku
1 Tvůrci energetické politiky ? Hodnocení variant - ukazatele Vychází se z tzv. analýzy životního cyklu LCA, to je přístup zohledňující náročnost na zajištění.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: V/2 Název: Využívání.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Výroba elektrické energie Vzrůstající spotřeba energie klade nároky nejen na zvyšování efektivity její výroby, ale také na hledání stále nových zdrojů.
Alternativní Zdroje Energie Autoři: Jiří Preclík Pavel Kopáček Emil Pišta : VII. D třída: VII. D.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Těžký průmysl Energetika.
Obnovitelné zdroje energie. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Výroba a přenos elektrické energie. Struktura prezentace otázky na úvod výklad příklad/praktická aplikace otázky k zopakování shrnutí.
Elektrárny VY_32_INOVACE_2A_17 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_05_32_ČLOVĚK A ENERGIE. Anotace: Prezentace může sloužit jako výkladové, opakovací učivo Autor: Mgr. Martin Palát Jazyk: Čeština.
Richard Dlouhý. Druhy elektráren  Vodní  Solární  Jaderná  Větrná  Tepelná  Geotermální Tyto elektrárny vytvářejí elektrickou energii.
Průřezové téma - Enviromentální výchova Lidské aktivity a životní prostředí Zdroje energie III. Alternativní zdroje 2/2 Anotace: Prezentace slouží jako.
VY_32_INOVACE_17_22_HOSPODÁŘSTVÍ EVROPY ŠABLONA 32.
Autor: Kateřina Lapáčková. Vznik Vzniká uvnitř planety Země. Jedná se o energii, kterou Země částečně dostala již při svém vzniku z mlhoviny a následnými.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
ZŠ Strossmayerovo nám. 4, Praha 7 Autor: Ing. Miroslava ROMANOVÁ.
Průřezové téma - Enviromentální výchova Lidské aktivity a životní prostředí Zdroje energie II. Alternativní zdroje 1/2 Anotace: Prezentace slouží jako.
VY__III/2__INOVACE __215 FYZIKA. Autor DUMMgr. Jarmila Borecká Datum (období) vzniku DUM Ročník a typ školy 7. – 9. ročník ZŠ praktické ŠVP„Učíme.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav AUTOR: Jana Valášková NÁZEV: VY_32_INOVACE_ 13 _FYZIKA TÉMA: Elektrárny – typy elektráren ČÍSLO PROJEKTU:cz.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_110_Fyzika_elektrické_ energie Mgr. Václav Černý ZŠ Speciální, Šafaříkova 991, Litvínov Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_111_Fyzika_výpočet_ceny_spotřebované_elektrické_energie
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
VY_32_INOVACE_119_Fyzika_měření_času
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Obnovitelné zdroje energie
Výukový materiál Škola: Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Autor: Zbyněk Lecián Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA LOUNY, PODĚBRADOVA 640, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE AUTOR: MGR.JANA ZELINKOVÁ NÁZEV MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_18_TYPY.
Větrná energie Dominik Šnajdr 8.A.
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
VY_32_INOVACE_08_Člověk a energie
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ / /21
Surovinové zdroje České republiky VY_32_Inovace_09KR-7
ELEKTRÁRNY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Hájková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Sada 2 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
VY__III/2__INOVACE__207 FYZIKA Tepelná elektrárna.
VY_32_INOVACE_101_Fyzika_baterie
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ speciální Litvínov, Šafaříkova 991, okr. Most
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
Druhy elektráren Výroba a přenos elektrické energie Název školy
VY_32_INOVACE_113_Fyzika_zrcadla
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
VY_32_INOVACE_114_Fyzika_magnet
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_109_Fyzika_elektrárny_II Mgr. Václav Černý ZŠ Speciální, Šafaříkova 991, Litvínov Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1535

Anotace: žák získává základní informace o vodních a větrných Anotace: žák získává základní informace o vodních a větrných elektrárnách a o jejich vlivu na životní prostředí. Získané základní poznatky jsou zároveň ověřeny. Klíčová slova: větrná elektrárna, vodní elektrárna, generátor. Speciální vzdělávací potřeby: interaktivní tabule nebo PC. Rozvíjení klíčových kompetencí: kompetence k učení, kompetence k řešení problémů. Cílová skupina: žák. Stupeň a typ vzdělávání: základní škola praktická, druhý stupeň.

Elektrárny Vodní a větrné

Vodní elektrárny Generátor je poháněn vodou. Výhody Nevýhody Zábor velkého území pro stavbu přehrady. Nedostatek vhodného místa. Generátor je poháněn vodou. Výhody Voda je obnovitelný zdroj energie. Neznečišťují ovzduší

Větrné elektrárny Výhody Nevýhody Generátor je poháněn větrem. Malý a nepravidelný výkon. Hlučnost. Narušení krajinného rázu. Generátor je poháněn větrem. Výhody Neznečišťují ovzduší. Využívání obnovitelného zdroje energie.

Ve vodní elektrárně pohání generátor: Voda Pára Vítr

Ve větrné elektrárně pohání generátor: Pára Voda Vítr

Označ obnovitelné zdroje energie vítr uhlí uran voda

Konec

Microsoft Office - Klipart Zdroje: Vlastní zdroje Microsoft Office - Klipart

Klikni

Klikni