ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ANOTACE Materiál je určen k získání poznatků o jižní Evropě. V první části si žáci vytvářejí základní přehled o celé oblasti – o krajině, hospodářství.
Advertisements

Tropický deštný prales je zalesněný biom s trvale teplým a vlhkým podnebím. Tento biom nalezneme zejména v rovníkových oblastech Země. Nejrozsáhlejší.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_06 Magnetické.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Afrika – Přírodní krajiny Název sady: Zeměpis 7. ročník Číslo.
ANOTACE Materiál je určen k získání informací o tom, kde a jak žijí lidé na Zemi. V úvodní výkladové části se žáci seznámí s rozložením obyvatelstva na.
VY_32_INOVACE_Vac_I_04 Orientujeme se na planetě Zemi - 2 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
VY_32_INOVACE_
Podnebné pásy – tropický pás
VY_32_INOVACE_Vac_II_05 Afrika –fauna a flora
Podstatná jména hromadná, pomnožná, látková
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_14_IV_Z9_Argentina.
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_10_Kostra dolní
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_01_Vylučovací
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.Jana Zelinková Název.
VY_52_INOVACE_13_Zvířata v zimě
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název:VY_32_INOVACE_3B_13_Krev Téma: Krev
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_14_Krevní oběh
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Bez vody není život AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Název školy: Speciálnízákladníškola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_04_IV_Z6_pohyby_země.
VY_32_INOVACE_19_Z_TROPICKÝ DEŠTNÝ LES
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_44_F6
VY_32_INOVACE_18- hraboš polní Přírodověda - 4. ročník
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Procvičení a upevnění učiva
Autor: Mgr. Maruše Žofková Název: Slabiky s hláskou B Téma: Hláska B
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Různé podmínky života na Zemi
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Přírodní krajiny - test
OBOJŽIVELNÍCI (zajímavosti)
NÁZEV: VY_52_INOVACE_15 II Tropický pás
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Ochrana lesa Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_09_Kostra horní
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Přírodní poměry - vodstvo
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP (ČaS/I)
PRŮMYSLOVÁ REVOLUCE - OPAKOVÁNÍ
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
VY_32_INOVACE_2B_10_STREDNI_EVROPA
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_24_SUBTROPICKÝ PODNEBNÝ PÁS.
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_01_Ekosystémy
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_15_Louka_opakování
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_25_TROPICKÝ PODNEBNÝ PÁS TÉMA:TROPICKÝ.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Transkript prezentace:

ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Název školy: ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Tereza Jechová Název: VY_32_INOVACE_2B_03_TROPICKY_PRALES Předmět: ZEMĚPIS 8.ROČNÍK Téma: Tropický deštný prales Datum tvorby: září 2012 Číslo projektu: OP VK 1.4 70839921

ANOTACE Materiál je určen k získání poznatků a následnému procvičení učiva o přírodních oblastech světa – o tropickém pralese. Žáci se na začátku společně s učitelem seznámí se základními poznatky o deštném pralese, připomenou si některé rostliny a zvířata zde žijící. Shrnou si význam pralesa a důsledky jeho likvidace. Při práci používají také atlas světa. Některé další údaje si vyhledají na internetu. V následujícím testu si ověří získané znalosti. Kliknutím zvolí odpověď na otázku. Při nesprávném výběru se ukáže nespokojený „smajlík“, pomocí šipky je nutné vrátit se zpět k otázce. Správná odpověď žáky posune na další otázku. Na konci testu žáci najdou vyhodnocení. Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Druh učebního materiálu: prezentace Stupeň a typ vzdělávání: Základní vzdělávání žáků s LMP, 2. stupeň Cílová věková skupina: 12 – 15 let

TROPY – DEŠTNÝ PRALES

Výskyt tropických deštných pralesů na zeměkouli

Největší deštné pralesy na světě Amazonský (jižní Amerika)- největší Konžský (Afrika) Pralesy poloostrovů Přední a Zadní Indie (Asie) Klikni zde

TROPY - deštný prales - popis Nachází se v oblasti rovníku Horko po celý rok Téměř denně prší Velmi vlhký vzduch Území pokryté hustými lesy = deštnými pralesy Žije zde mnoho druhů rostlin a živočichů

Rostlinstvo deštných pralesů

Živočichové deštných pralesů

VÝZNAM DEŠTNÉHO PRALESA zásobárna kyslíku a vody „PLÍCE SVĚTA“ domov velkého množství rostlin a živočichů

oteplování vyhynutí mnoha druhů rostlin a živočichů OHROŽENÍ! kácení a vypalování oteplování vyhynutí mnoha druhů rostlin a živočichů

Uděláš-li chybu, pomocí šipky se vrať zpět. TEST Kliknutím vyber odpověď. Bude-li tvá volba správná, můžeš postoupit v testu dále. Uděláš-li chybu, pomocí šipky se vrať zpět.

Tropický deštný prales se nachází v oblasti: pólů rovníku nultého poledníku

Největší prales na světě je PRALES: AMAZONSKÝ KONŽSKÝ INDICKÝ

období dešťů střídá období sucha V deštném pralese je: horko málo srážek horko hodně srážek období dešťů střídá období sucha

místem zajímavým pro lovce zvěře zásobárnou kyslíku a vody pro svět Deštný prales je významný tím, že je: zásobárnou dřeva pro dřevařský průmysl místem zajímavým pro lovce zvěře zásobárnou kyslíku a vody pro svět

Kterého živočicha NENAJDEŠ v deštném pralese? GORILU PAPOUŠKA ZEBRU

Pokud jsi bez zaváhání došel až sem, zasloužíš jedničku!

Citace: Snímek 4: ORIGINAL UPLOADER AND TRANSLATER WAS MILHAUS AT CS.WIKIPEDIA. wikipedie.cz [online]. [cit. 11.9.2012]. Dostupný na WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Tropicke_lesy_sveta.png Další obrázky použité v prezentaci - Galerie Microsoft Office - Klipart