8.4 Funkce nepřímá úměrnost

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace výuky všeobecných.
Advertisements

- X>=-4 + Program, který po zadání n čísel určí počet čísel, která jsou v intervalu
B) Optimum a volný čas.
Anotace Prezentace, která se zabývá opakováním funkcí. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují funkce. Speciální vzdělávací.
Přímá a nepřímá úměrnost
MATEMATIKA Pro tříletý učební obor Číšník – servírka
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Komenského 3, Litoměřice AutorMgr. Milena Procházková Název šablonyIII/2_Inovace a zkvalitnění.
Lineární lomená funkce
Funkce lineární kvadratická nepřímá úměrnost exponenciální
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Poměr, úměra atd.… tercie - opakování.
Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín HYPERBOLA 1.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Definiční obor a obor hodnot funkce
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08A3 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníZáří 2012.
Milan Hanuš TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních.
Graf nepřímé úměrnosti
2.1.1 Kvadratická funkce. Kvadratická funkce se nazývá každá funkce, daná ve tvaru kde je reálné číslo různé od nuly, jsou libovolná reálná čísla. Definičním.
Graf nepřímé úměrnosti
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Trojčlenka - procvičování Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak,
Repetitorium z matematiky Podzim 2012 Ivana Medková
FUNKCE 16. Nepřímá úměrnost – zadání funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Kusendová. Dostupné z
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Lineární funkce VY_32_INOVACE_056_Lineární funkce
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Pythagorova věta Mgr. Petra Toboříková Vyšší odborná škola zdravotnická a Střední zdravotnická škola, Hradec Králové, Komenského 234.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Vladimíra Houšková Název materiálu:
Graf nepřímé úměrnosti
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
2.4 Funkce sinus a kosinus na JK 2 GONIOMETRIE Mgr. Petra Toboříková, Ph.D. VOŠZ a SZŠ Hradec Králové, Komenského 234.
7.3 Lineární funkce ve slovních úlohách Mgr. Petra Toboříková Vyšší odborná škola zdravotnická a Střední zdravotnická škola, Hradec Králové, Komenského.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Danuše Chrastecká Matematika 2. ročník Lineární lomená funkce ChrM611 říjen 2013 Číslo klíčové.
Procenta. Základní pojmy procento % základ z procentová část č počet procent p.
7.6 Doplnění na čtverec Mgr. Petra Toboříková
FUNKCE 15. Nepřímá úměrnost
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Vladimíra Houšková Název materiálu:
Grafy přímé a nepřímé úměrnosti
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
VY_32_INOVACE_M7.10 Autor: Mgr. Jaroslav Korb
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
GRAF LINEÁRNÍ LOMENÉ FUNKCE
Mgr. Petra Toboříková, Ph.D. VOŠZ a SZŠ Hradec Králové, Komenského 234
2.1.1 Kvadratická funkce.
2.8 Základní goniometrické rovnice
7.1 Základní pojmy Mgr. Petra Toboříková
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Rovnice a graf přímé úměrnosti.
Matematika – 7.ročník VY_32_INOVACE_ Nepřímá úměrnost
Lineární funkce a její vlastnosti
Mgr. Petra Toboříková, Ph.D. VOŠZ a SZŠ Hradec Králové, Komenského 234
7.2 Lineární funkce Mgr. Petra Toboříková
Příklady s lineární funkcí
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Výuka matematiky v 21. století na středních školách technického směru
VY_12_INOVACE_Pel_III_05 Funkce – přímá úměrnost
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

8.4 Funkce nepřímá úměrnost Mgr. Petra Toboříková Vyšší odborná škola zdravotnická a Střední zdravotnická škola, Hradec Králové, Komenského 234

Př.: Načrtni graf funkce a urči definiční obor a obor hodnot. X -3 -2 -1 1 2 3 y HYPERBOLA

Funkce ve tvaru , kde se nazývá NEPŘÍMÁ ÚMĚRNOST. Grafem je křivka, která se nazývá HYPERBOLA.

Př.: Načrtni graf funkce a urči definiční obor a obor hodnot. X -3 -2 -1 1 2 3 y

Př. : Skupina důchodců si vsadí sportku a vyhrají 200 Kč Př.: Skupina důchodců si vsadí sportku a vyhrají 200 Kč. Urči graficky závislost množství vyhrané částky na počtu důchodců ve skupině. X (důchodci) 1 10 20 30 40 y (Kč)

Konec