Zasedání školního parlamentu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pololetní zhodnocení průběhu projektu Chci zůstat ve škole, reg. č. CZ.1.07/1.2.33/ za období září 2013 – leden 2014.
Advertisements

POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
ECVET v Programu celoživotního učení
Základní škola Mikulov, Valtická č. 3,
Zdravý životní styl ve školách podporujících zdraví Konference PhDr. Jitka Reissmannová, Ph. D. Katedra výchovy ke zdraví PdF MU.
Komenský by se radoval aneb škola hrou
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
Živá historie konference Informační gramotnost – témata, trendy, inspirace Adéla Dilhofová Jiří Zounek.
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
PROGRAM PROTI ŠIKANOVÁNÍ Vypracovala Mgr
Školní poradenské pracoviště
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Pobytové středisko Zastávka
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
Školní poradenské pracoviště
Ve zdravém těle, zdravý duch … a ten je jen ve zdravé škole!!!
Základní škola, Praha 2, Londýnská 34
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Základní škola a Mateřská škola Šebrov
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
Zdravá škola.
ZŠ EDEN = ZDRAVÁ SPORTOVNÍ ŠKOLA CO TO ZNAMENÁ? ZŠ EDEN = ZDRAVÁ SPORTOVNÍ ŠKOLA TO ZNAMENÁ: VYTVÁŘÍME PRO DĚTI ZDRAVÉ PROSTŘEDÍ.
Rozvoj praktické výuky studentů psychologie sociální pedagogiky a poradenství: Shrnutí činnosti dvouletého působení Akademického centra poradenství a supervize.
Pedagogicko-psychologické poradenské služby
Ústecký parlament dětí a mládeže (ÚPDM). při DDM při DDM účast zástupců ze základních a středních škol účast zástupců ze základních a středních škol v.
Jaký byl Březen měsíc internetu 2005? 20. dubna 2005 Vít Richter Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Národní knihovna ČR Tel: ,
Spolupráce se zaměstnavateli v oblasti vzdělávání Pardubickém kraji Mgr. Bc. Jana Smetanová Členka Rady Pardubického kraje pro rozvoj lidských zdrojů,
Organizační struktura
Komunitní a otevřená škola
Minimální preventivní program školy
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Informační a poradenské centrum v Havlíčkově Brodě a spolupráce s veřejnými knihovnami Modelový program podpory slaďování profesního a rodinného života.
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
Každodenní chod školy S čím za kým. Struktura školy Vedení školy (ředitel, zástupci ředitele) Sekretářka (hospodářka) školy Vedoucí předmětových sekcí.
Ředitel školy: PaedDr. Ivan Pospíchal
Prevence sociálně patologických jevů a MŠMT
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 1148/09 Kutná Hora ŽADATEL: Denisa Divišová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA T. G. MASARYKA
PRACOVNÍ SKUPINA VZDĚLÁVÁNÍ A ZAMĚSTNANOST 11. září 2015.
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
WOSA – výchovou a vzděláváním k občanské společnosti, reg. čís. CZ.1.07/1.1.32/ Žadatel: Sdružení obcí Sedlčanska Projektový manažer:Štěpánka Barešová.
1 Projekt Brno-Zdravé město. 2 Cíl zlepšení zdraví a kvality života obyvatel podpora udržitelného rozvoje Projekt Zdravé město Zásady mezioborová spolupráce.
Evropa Česká republika Praha Základní škola Dědina.
Středisko výchovné péče Dobrá Vyhlídka , Vyhlídka 1, Šumperk.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
MAPOVÁNÍ ŠKOLY ŠKOLA PRO DEMOKRACII. PRÁCE S KRITÉRIEMI ♦ s materiálem škola pro demokracii jsme pracovali v měsících únor a březen ♦ do práce byli především.
Košatý strom poznání vyrůstá z aktivity, tvořivosti a spolupráce všech.
Národní síť Zdravých měst ČR Zdravotní plán města.
Škola podporující zdraví Komunitní program WHO pro MŠ, ZŠ a SŠ v ČR od r Národní koordinační centrála v SZÚ Poslanecká sněmovna, Konírna
© NSZM ČR Národní síť Zdravých měst ČR Setkání Zdravých měst a realizátorů MA21 v Kraji Vysočina Jihlava, 12. ledna 2015.
Komunitní školy - kulturní, vzdělanostní a prorodinná centra v malých obcích Mgr. František Eliáš.
Škola pro všechny Setkání koordinátorů inkluze ZŠ Jeseník, Fučíkova
Možnosti mezinárodní spolupráce v mateřských školách Národní konference Erasmus+/eTwinning 13. – , Zámek Štiřín.
Šachy do škol 2016/17.
Jednání řídícího výboru MAP Český Krumlov
Sdružení AMIGA - Agency for Migration and Adaptation
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Multimediální podpora výuky klinických oborů RITM a MEFANET: Přehled aktivit a návrh meziuniverzitní spolupráce při vytváření vzdělávací sítě lékařských.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Současné pojetí školní TV Zážitková pedagogika
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
Základní škola Otokara Březiny, Jihlava Veletrh zdraví
Role SVAZU při podpoře městské mobility
Organizační struktura
škola podporující zdraví
Shromáždění Školního parlamentu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PRAHA 7 Strossmayerovo nám. 4
Transkript prezentace:

Zasedání školního parlamentu 3.2.2016

Studentská rada Stávající členové Odstupující členové Marek Dobeš Petra Zaděláková Jakub Pospíšil Tereza Doležalová Eva Jemelková Dominik Mašek Martin Muzikář Šárka Schimmerlová Robin Podrázský Michaela Kováčová Ivana Štrajtová Jakub Felkl

Demokratická správa naší školy– Mgr. Šnajderová

Kdo, co, proč a jak? Školní parlament Studentská rada 2 zástupci z každé třídy (92 členů) Zastupují třídu a prezentují její postřehy Využívají komunikace se Studentskou radou v rámci nabízených setkání v knihovně Přenášejí informace zpět do své třídy např. během třídnických hodin, spolupracují s třídním učitelem Dobrovolníci z řad žáků, kteří chtějí dělat pro školu něco navíc (max. 12 členů) Zprostředkovávají přenos informací mezi členy Školního parlamentu a vedením školy Nabízejí pravidelný čas. prostor členům Školního parlamentu (1x za 14 dní – vývěsky pravidelně v TV na chodbách) k záznamu postřehů ze tříd Kdo, co, proč a jak?

Naše zapojení v celostátním působení Národní parlament dětí a mláždeže Školní paralament a Studentská rada Městský parlament dětí a mládeže Krajský parlament dětí a mládeže Naše zapojení v celostátním působení

Účastněte se s námi!

Zdravá škola - PaedDr. Šindlerová

Jak projekt vzniknul? Výzva Světové zdravotnické organizace (WHO) všem zemím a vládám, aby podporu zdraví obyvatel a zejména mládeže začlenily do své politiky, národních vzdělávacích standardů a vzdělávacích programů. V roce 1990 vznikl evropský program Škola podporující zdraví a postupně v celé Evropě začala vznikat síť zdravých škol.

Projekt zdravých škol v ČR Jeden z prvních projektů, který po roce 1989 začal přinášet změny pojetí našich škol zejména z hlediska strategie podpory zdraví a zkvalitňování českého školství jako celku. Garant projektu – Státní zdravotní ústav v Praze. Do projektu je zapojeno okolo 300 škol.

Projekt podpory zdraví v naší škole první certifikát o přijetí – r. 2009

Cíl projektu – Proč? Chceme měnit klima školy tak, aby se stala příjemným místem, které respektuje a podporuje zdraví lidí ve všech složkách (tělesné, duševní i sociální). Chceme vytvářet co nejlepší materiální, organizační a sociální podmínky. Usilujeme o zdravé mezilidské vztahy. Snažíme se školu otevřít široké veřejnosti. Budujeme školu jako významné vzdělávací místo nejen města Brna, ale celého jihomoravského regionu.

Struktura projektu – 9 pilířů Pohoda věcného prostředí Pohoda sociálního prostředí Pohoda organizačního prostředí Zdravé učení – smysluplnost Zdravé učení – výběr a přiměřenost Zdravé učení – spoluúčast a spolupráce Zdravé učení – motivující hodnocení Otevření partnerství – škola jako model demokratického společenství Škola jako kulturní a vzdělávací středisko obce

Pohoda věcného prostředí Věcné prostředí zahrnuje všechny budovy, zařízení a vybavení. Pohoda prostředí není ovšem dána prostorami samými, ale pohodu prostředí vytvářejí lidé, kteří v tomto prostředí pracují a toto prostředí navštěvují. Chceme, aby prostory školy byly pro všechny příjemné a napomáhaly tak k vytváření vhodného klimatu uvnitř školy.  

Pohoda sociálního prostředí Usilujeme o to, aby chování žáků a všech zaměstnanců vyjadřovalo humanistické postoje jednoho k druhému: úctu, důvěru a snášenlivost, uznání, účast a empatii, otevřenost v komunikaci a vůli ke spolupráci a pomoci druhému. Škola má propracovaný systém prevence sociálně patologických jevů a výchov-ného poradenství.

Pohoda organizačního prostředí Veškeré činnosti ve škole organizujeme tak, aby byly v souladu s požadavky zdravé životosprávy (rozvrh, aprobované suplování ...) Systém vnitřní komunikace a organizace, orientačních a informačních systémů nám pomáhá efektivně vytvářet jasné, přehledné a příjemné prostředí (elektronický systém klasifikace a docházky, el. systém objednávání stravy, el. třídní kniha, intranet, webové stránky školy...).

Zdravé učení Moderní formy výuky – e-learning, moodle, elektronické učebnice, interaktivní výuka pomocí IA tabulí. Péče o žáky se specifickými poruchami učení, problémové žáky a žáky talentované (školní poradenské pracoviště). Mezinárodní spolupráce (výjezdy žáků do zahraničí, zahraniční lektoři atd. Inovace ŠVP dle potřeb praxe.

Otevřené partnerství Usilujeme o to, abychom se co nejvíce proměňovali ve školu organizovanou na demokratických principech, kterými jsou zejména svoboda a odpovědnost, zachovávání pravidel a spravedlnosti, spoluúčast a spolupráce. Škola jako model demokratického společenství Škola – kulturní a vzdělávací středisko obce

Těšíme se na spolupráci 

Co se děje ve škole? Akce studentské rady – Robin Podrázský Pravidelné akce ve škole – Martin Muzikář, Eva Jemelková Kroužky – Dominik Mašek a Marek Dobeš Projekty, ve kterých škola participuje – Tereza Doležalová a Šárka Schimmerlová a hosté Mgr. Myslíková s účastníky ...

Akce studentské rady Robin Podrázský

Základní kurz pro ŠP Zasedání na SŠ Jílové Co to je ŠP (popř. SR) Proč je dobré je mít Jak to udělat, aby fungovaly Návrhy akcí

Základní kurz pro ŠP

Další možné akce Jak se tady cítíš? Pomocná ruka Společné projekty starších a mladších Nejlepší učitel Nejudržovanější třída Sluníčkový den - Každoročně

Knihovna Žáci mají možnost podávat dotazy a různé připomínky na jakákoli témata Slouží pro lepší pohodlí žáků Probíhá každou 1. a 3. středu v měsíci, kde zastupitelé studentské rady všechny tyto dotazy zapíší

Pravidelné akce ve škole Martin Muzikář Eva Jemelková

Autoškola Zařizuje paní Tučková. Koná se i toto pololetí.

Taneční Zařizuje paní Tučková. Přihlašuje se v prvním ročníku.

Výstava keramického kroužku Pořádá keramický kroužek. Vede paní Strnišťová.

EVVO Enviromentální výchova. Vede paní Kukletová. Spolupráce s Lipkou. Čištění Svitavy.

Adaptační seminář Koná se během začátku školního roku. Stmelení kolektivu. Má na starost Mgr. Břicháček.

Preventivní akce Zařizuje Mgr. Břicháček. Chodí se na přednášky, nebo do kina. Besedy s policií, anonymní alkoholici.

Kroužky Dominik Mašek Marek Dobeš

Volnočasově-kreativní Fotografování Robotika Výpočetní technika Keramika Šachy

Pohybové kroužky Posilování Stolní tenis Sálová kopaná – neotevřeno Florbal

Projekty, ve kterých škola participuje Tereza Doležalová a Šárka Schimmerlová a hosté Mgr. Myslíková s účastníky

eTwinning 2005-2015 Účastní se žáci a učitelé z různých států MUSIC UNITED III. 2014/2015 – ME2B, EPO2, IT2B, ME2C Mgr. Komínková, Mgr. Zlámalová, PhDr. Voráčová, Mgr.Blažek

Přehlídka České ručičky Přehlídka odborných dovedností Zvýšení prestiže učňovských oborů Nejlepší v oboru a kategorii získá plaketu Českých ručiček

ERASMUS + Odborné stáže v Evropě pro 26-30 žáků Pro strojírenství a ekonomiku Mgr. Olga Myslíková Financování Evropskou unií Pro žáky 3. ročníků a talentované žáky 1. a 2.ročníků

Školní projekt podpory zdraví

Prezentace – Mgr. Myslíková

Z Městského parlamentu Šárka Schimmerlová Tereza Doležalová

Z Krajského parlamentu Eva Jemelková a Martin Muzikář

Horké křeslo pro pana ředitele

Závěrem …