SOFTAPP s.r.o. Schůzka dealerů GM

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Program pro rychlé hlášení poruch strojů a zařízení
Advertisements

…SERVICES…SERVICES…SERVICES... HAMILTON HAMILTON Řešení mobilního přístupu k podnikovým datům.
1 Zpracování dokladů ve firmě ClassFin při outsourcingu účetnictví Po odeslání daňových dokladů v digitální podobě od klienta do firmy Classfin dojde neprodleně.
ITFutuRe s.r.o. – Komplexní řešení příjmu, distribuce, expedice zboží a inventur s čárovými kódy pro sklady, velkoobchody a eshopy.
Sklenářství a rámování
Metody plánování údržby. Úvod Tento popis je věnován různým metodám plánování údržby v programu STROJEW. Existuje několik vhodných metod a pro výběr té.
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
Práce s objednávkami zákazníků Každému podle jeho přání – rychle a snadno Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
Vaše cenové nabídky rychleji a profesionálně
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Zásoby novinky v roce 2013 Ing. Bohuslav Major Pavel Jaroš Skalský Dvůr
Sleva -73,80 Suma EUR 418,18 Celkem před slevou 491,98
Zásoby 2009 Opakování a novinky Bohuslav Major Skalský Dvůr
Návod k registraci CIS (zákaznický informační systém)
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Albertina a Report Mgr. Libuše Simandlová
Prezentace informačního systému pro malé a střední pekárny
SIS - Supermarket Informační Systém 1 Komplexní řešení toků zboží v supermarketu.
Operativní a analytická evidence zásob
Prodejní ceny Možnosti cenové politiky v Řízení zásob Autor: Ing.Robert Naar Skalský Dvůr
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
Základy účetnictví Základy ekonomiky a účetnictví – 9. ročník
 Projekt CZ.1.07/1.1.38/  Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku  uměleckých řemesel a oborů gastro  TENTO PROJEKT JE.
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
Rozšíření IQ sestav v RZ Jak zobrazovat data na 100% ? Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
EKONOMIKA ZÁSOBOVÁNÍ Ing. Hana Kročová
2 Ing. Jan Keprt Centrální správa uživatelů 3 Jak to bylo dosud Bylo třeba nastavení uživatelů provést zvlášť, v každém modulu samostatně. Uživatel si.
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Ing. Jan Roubíček.
ISSS Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
Uvodni strana. Řešitelský tým Vedoucí pracovník Roman Čapek Řadoví zaměstnanci Petr Kotál Bohumír Baier
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
zpracovaný v rámci projektu
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_PSK-4-15.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.20 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě Operační systém sítě Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Windows XP a live distribuce Knoppix, Danix apod
Vzdálená správa Tomáš Kalný.
OPERAČNÍ SYSTÉMY.
SIS - Supermarket Informační Systém 1 Supermarket Informační Systém Komplexní řešení toků zboží v supermarketu.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Komunikace Aplikací VEMA G1 s Microsoft Windows Martin Šustr.
EVIDENCE ZÁSOB.
E- MAIL Ing. Jiří Šilhán. E LEKTRONICKÁ POŠTA NEBOLI vývoj od počátku sítí – původní návrh pouze pro přenos krátkých textových zpráv (ASCII) základní.
2K PROJECT, spol. s r.o. Slavíčkova 1a Brno, CZ Tel Helpdesk: Informační systém pro podporu marketingových.
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
Ing. Veronika Dostálková MBA MAJETEK PODNIKU – OBĚŽNÝ MAJETEK Finanční gramotnost 3. ročník Září 2012.
 nejvíce využívaná služba internetu založená na www stránkách  poskytuje virtuální informační prostor, přístupný pomocí prohlížeče  výhodou www stránek.
Další služby internetu Šablona 32 VY_32_INOVACE_7_10_Další služby internetu.
Autoři Petr Ogurčák, Tibor Gonglík, Kamil Glückselig, Lukáš Očenášek Předmět: PSW0 | Vyučující: Vlastimil Čejp Semestr: ZS 2008/2009.
Význam relací Typy relací Vytvoření relace Nastavení relace Podtypy relace Referenční integrita.
SOFTWARE Operační systémy.
Vypracoval / Roman Málek
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Inf Elektronická komunikace
Büroprofi s.r.o. – České Budějovice
Jednoduchá evidenční pokladna s EET
STORE B2B je nový efektivní nástroj mezi B2B partnery
Albertina a Report Mgr. Libuše Simandlová
VY_32_INOVACE_Sikorová_ Ostatní evidence
Operační systémy - úvod
Předmět: INFORMATIKA Ročník: VII.
Přihlášení.
Jak vytvořit výstupní bezpečnostní předpis k řízení rizik
SOFTAPP s.r.o. Schůzka dealerů GM
Finanční účetnictví rozpočtové
Stručné poznámky k opakování PIS1 - PIS2-druhá část
Transkript prezentace:

SOFTAPP s.r.o. Schůzka dealerů GM Pavel Bartoň Vít Kocmánek Lenka Tomková 23. 10. 2008 Gabriela Chumchalová

Schůzka dealerů GM Obsah GM Exchange – přínos a nároky Axway – Synchrony EndPoint Activator Hardwarové požadavky Softwarové požadavky Komunikační rozhraní mezi dealerem a GM Sklad Servis Nové vozy Ostatní Plán dalšího vývoje DMS Debata

I. GM Exchange Přínos Nároky Snadnější komunikace s GM Pohodlnější na obsluhu – ovládání přímo z DMS Nároky Hardwarové požadavky Samostatný PC, 1GB RAM, 120GB HDD, CPU 2,0 Ghz Softwarové požadavky OS Windows XP nebo Windows server 2003 Nainstalovaný a nakonfigurovaný Synchrony EndPoint Activator – komunikační software třetí strany sloužící k přenosu datových souborů

I. GM Exchange Schéma komunikace dealer - GM Zpracování dat DMS DMS - GMXCOM Axway Axway Přenos souborů Internet

I. GM Exchange AxWay Komunikaci mezi dealerem a GM zajišťuje program Synchrony EndPoint Activator firmy AxWay Program zajišťuje přenos datových souborů Program je nutné zakoupit u firmy Axway, zatím jediný zjištěný zástupce v ČR je firma Aimtec , s. r. o. – dceřinná společnost se sídlem v Plzni. Cena programu 18 000,- Kč Zároveň s program Axway je nutno zakoupit podporu na 1 rok (samostatný Axway koupit nelze). Cena roční podpory 25 000,-Kč. Zatím není jasné, zda je nutné kupovat podporu i na další roky Program EndPoint Activator si instalují sami dealeři, podpora je držena firmou Aimtec. Aimtec je schopen provést instalaci přímo u dealera – je to ale samostatně placená služba (2 500,- Kč/hod nebo 20 000,- /den) Kompletní ceník je přiložen

I. GM Exchange AxWay Program a podporu je možno si také objednat a zakoupit u nás (Softapp), cena je stejná. Pozor – Softapp pouze přeprodává programy a podporu - jako zboží, záruky se uplatňují u firmy Axway (Aimtec) V případě zakoupení přes Softapp poskytneme naše znalosti ohledně instalace a nastavení. Máme zpracovaný podrobný manuál – viz. CD. Také Softapp může provést instalaci a nastavení Axway jako placenou službu – dálkovou správou - za pevnou částku 4 500,- Kč / dealer Podpora Axway u Softapp – samozřejmě, co budeme vědět, to pomůžeme a poradíme

I. GM Exchange GMXCOM GMXCOM je nový modul DMS , který dělá prostředníka mezi AxWayem a DMS (tento modul poskytne SOFTAPP zdarma). Úkolem GMXCOM je: Zjišťovat nové soubory, které vznikly v DMS a jsou určeny k exportu do GM, tyto soubory pak uloží do určeného adresáře.Odtud si ho Axway vyzvedne a odešle do GM Zjišťovat nové soubory, které přenesl Axway z GM. Tyto soubory zpracuje a dále importuje do DMS. Modul GMXCOM se instaluje na samostatný komunikační PC (kde je nainstalovaný Axway) a přes ODBC se připojuje k SQL serveru s daty DMS Modul GMXCOM je nutné mít stále spuštěný Modul GMXCOM se automaticky připojuje k serveru, takže nevadí ani jeho případné restarty

I. GM Exchange GMXCOM

II. Komunikační rozhraní Interface s GM, které se používají Sklad: export objednávek náhradních dílů import potvrzení objednávky (dodacích listů) Servis: export garančních protokolů import potvrzení garancí Nové vozy: export objednávky nových vozů import potvrzení objednávky

II. Komunikační rozhraní Interface s GM, které budeme nasazovat Sklad: Part locator – informace o stavu na skladě, které je určená ostatním dealerům k nahlednutí Rim – automatická skladová objednávka náhradních dílů na základě historie obratu Nové vozy: Import dodavatelských faktur za nové vozy

II. Komunikační rozhraní Interface s GM, které se připravují Ostatní: Prodejní klub Bonusy

II. Komunikační rozhraní Sklad - Export objednávky náhradních dílů Jedná se o automatický přenos objednávek náhradních dílů z DMS do GM Postup objednávání náhradních dílů: Objednávka náhradních dílů se vytváří v DMS v pořízení objednávky na dodavatele Zvolí se typ exportu GM, a typ objednávky – sklad, urgent Poté se automaticky vytvoří soubor, který přes Axway odchází do GM Skladník poté čeká na potvrzení objednávky a může sledovat v jakém stavu se objednaný díl nachází Výhody: Není nutné díly objednávat ručně v Channel 21

II. Komunikační rozhraní Sklad - Export objednávky náhradních dílů

II. Komunikační rozhraní Sklad - Import potvrzení objednávky Interface import potvrzení objednávky má 2 funkce: Import potvrzení objednávky – jedná se o informace, v jakém stavu se nachází objednávka náhradních dílů – zda díl je již připraven k vyskladnění nebo díl z nějakých důvodů nelze dodat Import dodacích listů – jedná se příjem materiálu na sklad Postup: Nejdřív je nutné naimportovat potvrzení objednávky. To se provede v menu objednávky na dodavatele/Potvrzení objednávky

II. Komunikační rozhraní Sklad - Import potvrzení objednávky 2. V tomto kroku program provádí 2 operace: Položky, které obsahují pouze informace o stavu objednávky importuje do „potvrzených objednávek“ – ty je možné si vytisknout v reportu Seznam potvrzení objednávek na dodavatele Položek, které jsou určeny k příjmu, importuje do dodacích listů – ty se pak začleňují v pořízení příjemky

II. Komunikační rozhraní Sklad - Import potvrzení objednávky Report Seznam potvrzení objednávek na dodavatele

II. Komunikační rozhraní Sklad - Import potvrzení objednávky Příjem materiálu z dodacích listů Postup: Díly přijímáme v Příjmu/Pořízení příjemky Po zadání údajů v levé části hlavičky až do čísla příjemky, se klikne na tlačítko E-mail Na zobrazeném formuláři, na tlačítku DKOM se již objeví informace, kolik položek je připraveno na začlenění do příjemky Další postup je obdobný jako při importu dodacího listu ze souboru

II. Komunikační rozhraní Sklad - Import potvrzení objednávky Začlenění položek z dodacích listů do příjemky

II. Komunikační rozhraní Servis Export garančních protokolů Import potvrzení garancí

II. Komunikační rozhraní Nové vozy - Export objednávky nových vozů Export objednávky se provádí v modulu salon Možnost exportovat více objednávek najednou Stávající objednávku je možno modifikovat Není nutno objednávky zadávat ručně přes Channel 21

II. Komunikační rozhraní Nové vozy - Import potvrzení objednávky Import se provádí v modulu salon Pracovník má přehled v jakém stavu se objednávka nachází

III. Plán vývoje SMS Server Modul Marketing Řízení záměn náhradních dílů Docházkové systémy Slevové programy a kluby

III. Plán vývoje SMS Server Jedná se o modul, který je určen k odesílání SMS zpráv ze systému DMS. Jednotlivé moduly systému DMS zapisují SMS zprávy do jednotné tabulky na SQL serveru – SMS serveru Na SQL serveru je spuštěný job a v nastavených intervalech odesílá SMS zprávy SMS server může být naistalovaný na kterémkoliv počítači, který má přístup na internet a má spojení na SQL server SMS zprávy se odesílají přes internet prostřednictvím tzv. SMS bran. SMS server podporuje bránu SMS.cz. U této brány je nutné si zřídit účet, účtu přiřadit uživatelské jméno a heslo a zaplatit kredit.

III. Plán vývoje SMS Server

III. Plán vývoje Marketing Marketing je program, který plní 2 základní funkce: Slouží pro plánování veřejných či soukromých schůzek, jejich následný rozbor a vyhodnocení Současně slouží pro podrobné evidování zákazníků a to již potenciálních, práci s těmito zákazníky, možnosti filtrace podle zadaného kritéria, hromadné odesílání e-mailů, sms zrpráv, korespondence Program automaticky připomíná a plánuje kontakty po prodeji vozu, před ukončením leasingu, připomíná narozeniny klientů Zákazníci jsou vázání na konktrétního uživatele (vlastníka kontaktu)

III. Plán vývoje Marketing – plánování schůzek

III. Plán vývoje Marketing – karta zákazníka

III. Plán vývoje Marketing – denní přehled úkolů Program upozorňuje na úkoly, které je třeba v dnešním dni realizovat Zároveň upozorňuje na blížící se narozeniny klientů

III. Plán vývoje Marketing – plánování schůzek Upozorňování na blížící se schůzky

III. Plán vývoje Marketing – plánování schůzek Upozorňování na zákazníky, se kterými bychom si měli naplánovat schůzku

III. Plán vývoje Sklad – řízení záměn K záměnám materiálu dochází z důvodu změny výrobce, šarže, materiálu. Při záměnách je nutné, aby byly ze skladu vydávány také díly, které jsou již nahrazené novými – pokud by tomu tak nebylo a používali bychom při výdeji pouze nový díl, nahrazený díl by po čase spadl do mrtvých zásob Program umožňuje vyhledávat při výdeji, prodeji či objednávání (na dodavatele i odběratele) všechny díly, které se nacházejí v určitém řetězci záměn Podmínkou je zapsání nového dílu do karty nahrazeného dílu, v tom případě je nahrazený díl ve skladových kartách zobrazen tučně, je tedy okamžitě přehled, které díl jsou nahrazené (mají záměnu) Záměny se do karet materiálu importují v ceníku, záměnu je možné do karet zapisovat také ručně

III. Plán vývoje Sklad – řízení záměn Postup při práci se záměnami v objednávce odběratele: Po zadání dílu do pořizování objednávky na odběratele je zobrazeno několik informací o aktuálním množství na skladě, které je vázáno ke zadanému dílu: Informace o aktuálním množstvím na skladě, který je zadán v pořízení objednávky odběratele Informace o aktuálním množství na zadaném skladě včetně záměn (pokud díl záměnu má, jinak je zobrazeno pouze aktuálním množství zadaného dílu) Informace o aktuálním množství zadaného dílu na všech skladech 2. Pokud zadaný díl má záměnu, u dílu je zobrazena ikona šipky. Po kliknutí na toto tlačítko, se zobrazí seznam skladových karet všech zaměnitelných dílů. Zde je možnost si zadaný díl zaměnit za jiný

III. Plán vývoje Sklad – řízení záměn V případě, že vidíme, že zadaný díl je na více skladech, je možnost se podívat, na kterých skladech se díl nachází. To je možné přes volbu F12 v pořízení objednávky odběratele. Po kliknutí na toto tlačítko se dostaneme do ceníku materiálu. Po zadaní čísla dílu ve vyhledávání, je možno okamžitě vidět, na kterých skladech a v jakém množství se díl nachází Stejné informace o díle jsou vidět také v pořízení výdejky, prodejky a objednávky na dodavatele Tímto způsobem je možnost si kontrolovat zásoby starých dílů, tak aby se z nich nestala mrtvá zásoba

III. Plán vývoje Sklad – řízení záměn Aktuální množství na zadaném skladě Stav na skladě vč. záměn Aktuální množství na všech skladech

III. Plán vývoje Sklad – řízení záměn Seznam skladových karet všech zřetězených referencí

III. Plán vývoje Sklad – řízení záměn Ceník materiálu – informace o díle, na kterých skladech se nachází a v jakém množství