Využití sociálních sítí v komunikaci organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OLE-onlinelearning Studium odkudkoli a kdykoli
Advertisements

 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Propagace a reklama na facebooku
Sociální sítě Ondřej Herman.
Co, kdy, kde, jak, kdo. Cíl portálu Stát se jednoduchou a vysoce funkční platformou pro vyhledávání i vkládání kulturních, sportovních, turistických.
Sociální sítě.
Přídavná zařízení.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Inovace vzdělávacího programu Zahradní a krajinná tvorba Projekt OPVK, oblastní podpora 2.1.
Volný čas a kultura Kultura pro děti a kultura dětí.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
Školní Internetový Informační Portál ŠIIP, ZŠ Vrchlického, Liberec © 2006 Ondřej Peřina představení prvního roku projektu projekt SIPVZ č. 0358P
Internet – nejdřív Ochrana pak Radost (IOR) Mgr.Katarína Repková.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Podnikání na Internetu e-learning letní semestr 2005 Jana Holá X.
Klíčové kompetence Komentovaný přehled v IKT pro 2.st. ZŠ Vladimír Klír.
Marketingová komunikace
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji - Klíčové aktivity projektu a jeho úloha v rámci současného vzdělávacího systému ČR přednáší.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Internet.  Celosvětový systém propojených počítačů  Funkce  Sdílení dat  Elektronická pošta.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
WEBOVÝ PORTÁL ŽIVOT ONLINE.CZ. OBSAH Komu je portál určen Spolupráce Obsah portálu Návrh grafické podoby Účel.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
Maturity, které otřásly Českem Pružná komunikace časopisu Bridge a CZVV je základem spolupráce v oblasti nových maturit.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Aktivity Sdružení automobilového průmyslu v oblasti vzdělávání Předkladatel: Jiří Černý, viceprezident TPCA Czech a viceprezident AutoSAP 75. zasedání.
 Podle řady nezávislých zdrojů se sociální sítě staly nejčastější aktivitou na internetu, čímž sesadily pornografii. A to je pravděpodobně jen začátek.
Evropská jazyková cena Label Praha, Historie programu iniciativa vycházející z dokumentu vydaného EK v roce 1992 – „White Paper“ v ČR od.
Sociální sítě Štěpán Hýža.
IVANA BRABCOVÁ Jak na WEB … NODE.
UNIV 2 KRAJE středních škol Karlovarský kraj Střední odborná škola logistická a SOU Karlovy Vary - Dalovice PaedDr. Vladimíra Štrynclová - ředitelka.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/28 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
DIDAKTIKA FYZIKY I. 8 ICT ve Fy Josef Trna PdF MU©2009.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
EU peníze středním školám. Šablony Šablony – unikátní systém podávání žádostí o EU dotace Není nikde jinde v EU Velmi jednoduchý způsob - školy mají minimum.
V YUŽÍVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Loučková, Hrabinová, Jurášková.
N ÁRODNÍ CENTRUM BEZPEČNĚJŠÍHO INTERNETU „Nebezpečí číhá všude“ workshop Brno 2011.
TWITTER Sociální sít ě. Co to je TWITTER? Sociální síť Funguje na principu tzv.mikroblogu Vedle Facebooku patří k nejpopulárnějším sítím na světě Uživatelé.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
IKT SOCIÁLNÍ SÍTĚ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Výroční zprávy Rady vlády pro udržitelný rozvoj 7. zasedání Pracovní skupiny pro udržitelný rozvoj regionů, obcí a území RVUR 31. březen 2010.
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Marketingová komunikace
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Finanční gramotnost Tematický.
Jméno učitele | číslo kurzu
Městská knihovna jevišovice
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Jak lze využívat internet
Ochranou osobních dat jiných chráníte před potížemi sebe
Stresu i vyhoření odoláte, když víte jak na to…
Jak zvládat zlost a agresivitu
Prezentační a komunikační dovednosti
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Dobré jméno otevírá dveře budoucnosti
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
Transkript prezentace:

Využití sociálních sítí v komunikaci organizace Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc… Č.j.: MSMT-12764/2016-1 Sociální sítě jako fenomén dneška

Využití sociálních sítí v komunikaci organizace Pro všechny kdo chtějí znát a umět víc   Nová elektronická média, zejména internet a sociální sítě, přinášejí možnost široké komunikace. Jsou stále častěji využívána v práci a v komunikaci většiny organizací. Narůstají i nároky veřejnosti na kvalitní až profesionální zpracování předávaných informací. Jednou z klíčových věcí je například sdílení fotografií a videí. Jejich vkládání je jednoduché, k úpravě lze využít běžně dostupné programy. Těžší je však výběr a snímání vhodných situací. K nezbytným dovednostem proto patří například: výběr fotografií, jejich základní úprava, využití dalších sítí (Instagram, fotoprezentace na You Tube a další…) Neméně důležité je umět zpracovat vhodným způsobem doprovodný text. Na to vše je kurz zaměřen. Využití sociálních sítí v komunikaci organizace Popis vzdělávacího programu  

Využití sociálních sítí v komunikaci organizace Pro všechny kdo chtějí znát a umět víc Využití sociálních sítí v komunikaci organizace Rozdíly v používání sociálních sítí ve světě a v ČR. Principy šíření informací v sociálních sítích. Facebook a jeho nebezpečí. Využití dalších sociálních sítí (Instagram You Tube, odborné diskusní sítě, videogalerie, fotogalerie, seznamky, prodejní sítě atd. Marketing na sociálních sítích. Doplňkové nástroje (webové stránky, kontextová reklama, zpětné linky...). Základy implementace Facebooku do webových stránek organizací. Získávání návštěvníků a vyhodnocování (statistiky). Strategie využití facebookových stránek. Tvorba zpráv. 2. Podrobný obsah výuky  

Využití sociálních sítí v komunikaci organizace Pro všechny kdo chtějí znát a umět víc Využití sociálních sítí v komunikaci organizace  CENA ZA STUDIUM: člen ČMOS PŠ 9 00Kč ostatní 1 800Kč Hodinová dotace 7 hod. LEKTOŘI: Mgr. Evžen Staněk MgA. Ivan Vágner Oba dva lektoři za sebou mají dlouholetou lektorskou činnost i spolupráci s vysokými školami v oblasti marketingu, komunikace a médií.   3. Cena kurzu a lektoři  

Využití sociálních sítí v komunikaci organizace Pro všechny kdo chtějí znát a umět víc Využití sociálních sítí v komunikaci organizace Těšíme se na Vás Sociální sítě jako fenomén dneška