FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
JAK SE DÁ LÉTAT S KLUZÁKEM VE VZDUŠNÉM PROSTORU ČESKÉ REPUBLIKY
Advertisements

Seminář ŘLP ČR, s.p. pro všeobecné letectví
Změny v AIP ČR k Jeneč Tomáš Navrátil
Hlavní směry a perspektivy rozvoje problematiky eTOD
Změny v rozdělení vzdušného prostoru platné od
FIC Praha Ing. Michal Dvořák vedoucí odd. FIC Václav Janout
Školení pilotů – Postupy pro LKTB
Vzdušný prostor ČR, SR a Polska
LIS pro všeobecné letectví 2014
Používání neřízených letišť pro IFR provoz v Evropě
LIS pro všeobecné letectví 2013
Školení pilotů 2014 Jaroslav Vašík.
Změny pravidel a postupů
SLNS BRNO Školení pilotů 2010 část 2. Jaroslav Vašík.
Registr výškových objektů a národní databáze překážek
pro všeobecné letectví
FIC Praha ŘLP ČR, s.p. Ing. Michal Dvořák
Změny ve vzdušném prostoru České republiky Platné od 8. dubna 2010.
Užívání staveb Dokončenou stavbu, popřípadě část stavby schopnou samostatného užívání, pokud vyžadovala stavební povolení nebo ohlášení a stavební úpravy.
LPS BRNO Seminář ŘLP ČR a AeČR IATCC Jeneč 2012 Jaroslav Vašík.
 Zasvěcení do problematiky TIZ  Proč má smysl se tomuto tématu nadále věnovat?  Výběr projektu, získávání informací  Postup zpracovávání – myšlenkové.
Ochrana letišť Zákon 49/1997 o civilním letectví Pro výkon státní správy ve věcech civilního letectví je zřízen Úřad pro civilní letectví se sídlem v Praze.
zdroj: letecká mapa ICAO 1:500000, MO ČR, 2009
Co vás tady čeká??? V 1.ročníku získáte základní informace o všech druzích dopravy.
LAA sobě Jihlava 2013 VZDUŠNÝ PROSTOR ČR.
Airspace Management Jeneč 2014 Ivan Beneš Oddělení ASM.
4.PLACHTAŘSKÝ SEMINÁŘ v JABLONNÉM NAD ORLICÍ
Přechod na šíři kanálu 8,33 kHz
SLNS BRNO Školení pilotů 2013 Jaroslav Vašík.
Funkční bloky vzdušného prostoru Karla Dostálová.
ASM 2015 Jeneč 2015 Ivan Beneš Oddělení ASM.
GPS.
FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC
SLNS BRNO Školení pilotů 2011 Jaroslav Vašík.
Zimní školení pilotů všeobecného letectví
Zasílání požadavků na navigační výstrahy a omezení vzdušného prostoru prostřednictvím AisView Marek Dočkal ŘLP ČR s.p.
LIS pro všeobecné letectví 2015
Normy a postupy pro provoz CUAV Ing. Tomáš Kujal, Ph.D. Ing. Jiří Chlebek, Ph.D. Letecký ústav Fakulta strojního inženýrství Vysoké učení technické v Brně.
Školení pilotů 2015 Jaroslav Vašík.
Seminář ŘLP ČR, s.p. pro GA ZMĚNY STRUKTURY VZDUŠNÉHO PROSTORU ČR K
0 Školení pilotů Jaroslav Vašík ŘLP Brno.
Jarní školení 2016 Letový prostor ČR – 2016 Osvěžení znalostí, novinky a nové zdroje informací Jiří Pruša Exkluzivní nezávislý časopis o letectví od profesionálů.
Kritické stanovisko k termínu „charakteristický letový den“ jež byl zaveden do NV 272 / 2011 Sb. ( § 12, odst. 5) Ing. Josef Drahota červenec 2015.
1 FIC PRAHA SEMINÁŘ PRO GA Václav Janout – instruktor FIC/AMC.
Problematika bezpečnosti civilního letectví v ČR za rok 2003 – pohled ÚCL.
Rozšíření informačního systému OBZOR projekt spolufinancovaný z ročního programu 2013 Fond pro vnější hranice (FVH)
Účinnosti nabyl ke dni 1. srpna 2016
Platnost letového plánu na let VFR a související terminologie
Seminář pro všeobecné letectví Jeneč,
ATN Data Link services v podmínkách ŘLP ČR, s.p.
Letecká informační služba pro GA 2017
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Užívání staveb Dokončenou stavbu, popřípadě část stavby schopnou samostatného užívání, pokud vyžadovala stavební povolení nebo ohlášení a stavební úpravy.
Setkání s dopravci, Praha, 25. a
školení PILOTŮ 2018 Jaroslav Vašík
SEMINÁŘ VŠEOBECNÉ LETECTVÍ 2018
DENNÍ BRIEFING DEN 8 ( ).
FIC Praha 2018 Ing. Michal Dvořák vedoucí odd. FIC 1.
DENNÍ BRIEFING DEN 2 ( ).
ČVUT v PRAZE Fakulta dopravní ÚSTAV LETECKÉ DOPRAVY PROFIL STUDENTA
DENNÍ BRIEFING DEN 7 ( ).
Koncepce Free Route ve FIR Praha
Co je dobré připomenout únor 2017 Ing. Ivo Lengál
Územní opatření o stavební uzávěře
školení PILOTŮ 2019 Jaroslav Vašík
Rozšíření prostoru odpovědnosti FIC Praha od
Prezentace AIM/LIS Lukáš Čuřík
Rozšíření prostoru odpovědnosti FIC Praha od
Osvěžení znalostí, novinky a nové zdroje informací
Výzva č. 3 MAS Nad Prahou – IROP – Místa setkávání a řešení krizí
Transkript prezentace:

FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC Seminář pro všeobecné letectví Ing. Michal Dvořák vedoucí odd. FIC 1 11.2.2017

FIC Praha Provádění výsadků: Provozovatel letiště musí: 20 min předem oznámit zahájení (pokud možno včetně výšky, typu letadla a C/S) na FIC Praha či jiné nejbližší stanoviště ATS totéž IHNED po ukončení nebo přerušení na dobu delší než 30 minut Pilot musí: 5 min před zahájením výsadkové činnosti tuto oznámit na FIC Praha či jiné stanoviště, které v tomto prostoru poskytuje FIS Každý výsadek oznámit na frekvenci AFIS/RADIO, FIC Praha nebo jinému nejbližšímu stanovišti ATS (předpis L2, platí i v omezených prostorech!) Vyžádat si povolení ke stoupání do prostoru třídy C (není garantováno) V prostoru třídy C žádat povolení i ke každému výsadku a klesání 2 11.2.2017

FIC Praha Plánování výsadků: Vyhrazení omezeného prostoru: Je vyžadováno pouze pro vlastní výsadkovou činnost, nikoliv pro stoupání a klesání výsadkového letadla S ohledem na ostatní uživatele vzdušného prostoru žádejte prosím pouze o takový prostor, který nezbytně potřebujete Žádosti o vyhrazení prostoru o poloměru větším než 3NM bude AMC ČR schvalovat jen ve výjimečných a odůvodněných případech 3 11.2.2017

http://aup.rlp.cz/ http://aisview.rlp.cz/ +420 220 374 039 FIC Praha Informace o plánovaných prostorech: Airspace Use Plan: http://aup.rlp.cz/ AisVeiw: http://aisview.rlp.cz/ Informace o skutečné aktivaci: Aktivovány mohou být pouze plánované prostory (viz AUP/AisView) Informaci poskytne FIC Praha na provozních frekvencích nebo telefonicky: +420 220 374 039 Informace platí 15 minut, po této době se stav aktivace může změnit a je nutné se informovat znovu! 4 11.2.2017

FIC Praha Navázání spojení s FIC Praha: Volací znak Typ letadla Pro poskytování letové informační služby letům bez letového plánu je vhodné při prvním kontaktu sdělit základní informace: Volací znak Typ letadla Letiště vzletu Letiště určení Příklad: Praha Information, OKABC, C172 bez letového plánu po vzletu z Benešova do Jihlavy Pro předávání informace o poloze je upřednostňována poloha vůči blízkému letišti, případně i význačným bodům IFR Menší sídla nemáme k dispozici v radarové mapě a je tak pro nás těžší vaši polohu určit. 5 11.2.2017

FIC Praha Děkuji za pozornost 6 11.2.2017