TESTOVÉ OTÁZKY pro BIOLOGII ROSTLIN A HUB

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_52_INOVACE_PŘ.9.23 –PRVOHORY- pracovní list
Advertisements

PRVOHORY VY_32_INOVACE_15_23. Prvohory – éra trilobitů před 545 mil. lety – 250 mil. lety Trilobiti nálezy i z našeho území oblast Barrandienu V interaktivní.
Čeleď Liliovité (+ příbuzné skupiny) Eliška Soukupová Anna Jurková Anastázie Lomakina Magdaléna Nahodilová QA.
Čeleď: Liliovité (Liliaceae) Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Historie Země. Předgeologické období hadaikum ma ma let velký impakt - Theia, Měsíc nejsou dochované horniny nestabilní zemská kůra.
Výukový materiál opakování čeledí rostlin - piškvorky Autor: Mgr. Jana Střížková Vzdělávací oblast/Předmět/Téma: ČLOVĚK A PŘÍRODA / PŘÍRODOPIS / BOTANIKA.
Bobovité Bašusová, Šebelová, Holzbachová. někdy motýlokvěté či vikvovité čeleď dvouděložných rostlin z řádu bobotvaré třetí největší čeleď (po vstavačovitých.
ČELEDI: LIPNICOVITÉ A VSTAVAČOVITÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHOLTICE, OKRES PARDUBICE - "UČÍME SE PRO ŽIVOT" ŠABLONA: Č. III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY POMOCÍ.
  Základní škola Choltice, okres Pardubice - "Učíme se pro život"  Šablona: č. III/2 Inovace a zkvalitnění výuky pomocí ICT  Pořadové číslo: 28.
NázevDřeviny II Předmět, ročník Biologie, 1. ročník Tematická oblast Botanika Anotace Prověrka znalostí z botanických vycházek, lze použít i jako materiál.
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce.
VY_32_INOVACE_ Pa-PR_Celed Bobovite Mgr. Dita Papežová ZŠ Valašské Klobouky Čeleď Bobovité.
Název školy:Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu:Moderní škola Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Název prezentace (DUMu): Modifikace stonku
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, K čemu jsou nám dobré?
Typy květenství.
Hvězdnicovité (Asteraceae)
AUTOR: Lenka Hrnčířová
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
Rostliny z našeho okolí
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_35_PRVOUKA
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Riskuj Éry Země vypracovala Mgr. Monika Štrejbarová.
Autor: Mgr. Jitka Žejdlíková Datum vytvoření: leden 2012 Ročník: 7.
Okolík,úbor,hrozen,hlávka
Čeledi: lipnicovité a vstavačovité
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny a živočichové.
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_10_HK ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ
Krytosemenné dvouděložné rostliny
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_PLODY
Autor: Mgr. Radana Marelová
VY_32_INOVACE_PŘBOT.20 Autor: Mgr. Jitka Žejdlíková
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Prysk, okres Česká Lípa, příspěvková organizace autor: Helena Petrůvová název: VY_52_INOVACE_09_PRVOUKA_ZELENINA.
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_14_III.Vu_STROMY,
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Eduard Šram
VY_52_INOVACE_11_ Rostliny v rybníku a okolí
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Přírodopis Plavuně.
Různé podmínky života na Zemi
TÉMA: Přírodní společenstva
EU peníze školám Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96, příspěvková organizace Označení: VY_32_INOVACE_113_PR4 Předmět: Přírodověda.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Čeledi: liliovité a amarylkovité
Ochrana lesa Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
AUTOR: Lenka Hrnčířová
AUTOR: Mgr. Václava Horniková
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Název školy: Základní škola Městec Králové
Název projektu: Moderní škola
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Ovoce a zelenina Pexeso.
Užitkové rostliny Opakování učiva Foto archiv autorky.
Druhy zeleniny VY_32_INOVACE_18
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VY_52_INOVACE_47_Prvohory-učební text
Základní třídění podle způsobu rozmnožování
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Prvohory Od 550 – 250 mil.let.
Prvohory Šablona III/2 Mgr. Věnceslava Svobodová
Základní třídění podle způsobu rozmnožování
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_01_Ekosystémy
HVĚZDNICOVITÉ.
Autor: Mgr. Aranka Kopišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_06_PŘÍRODOPIS
Úvod Autor: Pavel Žižka
Generativní rostlinné orgány
VY _52_INOVACE_24_Jaro – rostliny na jaře
Transkript prezentace:

TESTOVÉ OTÁZKY pro BIOLOGII ROSTLIN A HUB 1. Ve kterém období nastalo masové vymírání organismů a současně se na evoluční scéně objevily jehličnany? a) v ordoviku b) v siluru c) v devonu d) v karbonu e) v permu f) v juře 2. K jednotlivým rostlinám přiřaďte tu část, pro kterou se pěstuje: 1. lilek brambor a) listy 1 ….. 2. ředkvička b) květenství 2 ….. 3. mrkev c) oddenková hlíza 3 ….. 4. květák d) kořen 4 ….. 5. hlávkové zelí e) hypokotylová hlíza 5 ….. oddenková hlíza hypokotylová hlíza kořen květenství listy 3. Soubor listenů – tzv. zákrov – charakterizuje a) vidlan b) hrozen c) úbor d) složený okolík a čeleď …………... hvězdnicovité