; Datum: Projekt: Kvalitní výuka

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Past simple & past continuous
Advertisements

PRESENT CONTINUOUS FOR ELEMNTARY STUDENTS Author: Mgr. Jan Hájek.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_14.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Past simple or past continuous
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ460 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník2. ročník.
Anotace Minulý průběhový čas (past continuous ) a minulý prostý (past simple). Vysvětlení použití těchto časů společně. Příklady otázek a odpovědí.
Past Continuous – tvar a použití
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple – to be (negative) Název sady: Project 2 Číslo.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_16_Past simple x Past continuous Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Continuous Tense Název sady: Project 2 Číslo projektu:
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_13_25_Past Tenses Past Simple X Past Continuous.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_41 Jméno autora: Mgr. Linda Libenská Název.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_56 Jméno autora: Mgr. Barbora Studena Název.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_22_INOVACE_60  Jméno autora: Mgr. Barbora Studená.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Subject and object pronouns Název sady: Project 2 Číslo.
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc. Lucie Ševčíková Datum: VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_22 Téma: vedlejší věty.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
 Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_ Past continuous Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_36 Jméno autora: Mgr. Linda Libenská Název.
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Past continuous tense.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
Past simple and past continuous. Pokud hovoříme o situaci v minulém čase v určité době, používáme minulý čas Pokud hovoříme o situaci v minulém čase v.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Datum: Projekt: Kvalitní výuka
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
ARANŽOVÁNÍ.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
Past simple and past continuous
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Past simple – to be Project 2
Past continuous Minulý čas průběhový.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý a průběhový.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas průběhový Autor:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Ivana Trembulaková
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Předpřítomný čas průběhový
PAST CONTINUOUS MINULÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ
VY_32_INOVACE_Sei_III_10 Past continuous
for elementary students
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_Spo_I_15 Past continuous
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

; Datum: 8.1.2013 Projekt: Kvalitní výuka   Datum: 8.1.2013 Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.0731 Číslo DUM: VY_22_INOVACE_2 Jméno autora: Mgr. Irena Moučková Název práce: Past continuous – minulý čas průběhový – výklad Předmět: anglický jazyk Ročník: 1 Časová dotace: 45 minut Vzdělávací cíl: Prezentace učiva v powerpointu. V první části se studenti seznámí s tvořením minulého času průběhového. V druhé části jsou prezentovány situace, kde se minulý čas průběhový používá v kontrastu s použitím minulého času prostého. V třetí části si studenti procvičí používání minulého času prostého a průběhového. Správnost cvičení si porovnají s řešením. Pomůcky: psací potřeby, sešit Poznámka: Studenti si přepíší cvičení do sešitu se správnými tvary sloves. Vymění si pak sešity a porovnají doplněné slovesné tvary navzájem a posléze s řešením na promítacím plátně. Inovace: Zapojení audiovizuální techniky do výuky ;

Past continuous We form the past continuous like this:   We form the past continuous like this: was/were + verb + -ing form of the main verb – Elizabeth was eating. We form the negative like this: Was/were + not + verb + -ing form of the main verb – The children were not/weren´t listening. We form the question like this: Was/were + subject + verb + -ing form of the main verb – Were you playing?

We use the past continuous: to describe an action lasting for some time or serving as the background to other events. The sun was shining and the birds were singing. A past simple action can interrupt a past continuous activity in progress. It was raining when the accident happened. The activity was in progress before and probably after a time in the past. What were you doing at 8.00 last night? – I was watching TV. When I woke up this morning, the sun was shining

Practise. Choose the correct tense: past simple or past continuous.   Last winter, I had/was having a nasty accident while I skied/was skiing. I was with my frond Joe. It was a beautiful morning. The sun shone/was shining and lots of people skied/was skiing. Suddenly, Joe lost/was losing kontrol as he was going round a Conner and crashed/was crashing into me. I fell/was falling and broke my leg.An air ambulance arrived/was arriving and took/was taking me to hospital. I was in hospital for two weeks.

Solution: Last winter, I had a nasty accident while I was skiing.I was with my friend Joe. It was a beautiful morning. The sun was shining and lots of people were skiing. Suddenly, Joe lost control as he was going round a coner and crashed into me. I fell and broke my leg. A nair ambulance arrived and took me to hospital. I was in hospital for two weeks.

Použité zdroje: SOARZ, Liz and John: New Headway, Pre – intermediate, Oxford University Press, Oxford, 2007, ISBN 978-0-19-471585-0. FALLA Tim,DAVIES Paul A: Maturita Solutions, Oxford University Press, Oxford, 2007,ISBN 978-0- 190455169-4. MURPHY, Raymond: English Grammar in Use, Cambridge University Press, 1994, ISBN 0-521-43680- X.