Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 05 Dějepis _8.ročník_04

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Práce, výroba ZÁKLADY EKONOMIKY. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ.
Advertisements

SVĚTOVÁ POPULÁRNÍ A ROCKOVÁ HUDBA 50. léta 20. století / 1. část TEST.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_5.3.9 Manufaktury a první stroje Téma: Člověk a jeho svět - Dějiny.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Halže, příspěvková organizace AUTOR: Pavla Dokoupilová NÁZEV: VY_12_INOVACE_34_ČS TEMA: Manufaktury a první.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.1 Škola, třída Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Průmyslová revoluce 11 Důsledky a změny. Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiáluvy_32_INOVACE_dej1_dkc13 Označení materiáludkc13_prum_rev_dusledky_zmeny.
S TOLETÍ PÁRY Anotace: Materiál je určen k výuce vlastivědy ve 5. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky s průmyslovým a kulturním rozvojem českých zemí. Učebnice:
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr.Eva Konopová Název : VY_32_INOVACE_08_Hudba.
Základní škola a mateřská škola Damníkov NAŠE MODERNÍ ŠKOLA Základní škola a mateřská škola Damníkov NAŠE MODERNÍ ŠKOLA Reg. č. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
PRAVĚK. DĚLENÍ PRAVĚKU nejdelší období lidských dějin pravěk dělíme podle materiálu, z jakého lidé dokázali vyrobit nástroje.
Vzdělávací materiál: Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: V/2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Počátky průmyslové revoluce v českých zemích
VY_32_Inovace_4.3.4 Násobení a dělení 4 Matematika 3. ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_06-01
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_3-13_ PALEOLIT Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Průmyslová revoluce 1 Podmínky a rozvoj.
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
PRŮMYSLOVÁ REVOLUCE A JEJÍ DŮSLEDKY
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
VY_32_INOVACE_08_Olomoucký kraj
VY_32_Inovace_2.3.6 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 4
OHMŮV ZÁKON Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_07_32.
VY_32_INOVACE_03_19_Století páry
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Procvičení a upevnění učiva
VY_32_INOVACE_01_Český jazyk_8.ročník 09_Určování podstatných jmen
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KOLÍN V.,MNICHOVICKÁ 62
Metodický list: Vyjmenovaná slova - křížovky
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
VY_32_Inovace_2.3.4 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 6
PRŮMYSLOVÁ REVOLUCE - OPAKOVÁNÍ
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Manufaktury a první stroje
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 05 Dějepis _8.ročník_01
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 05 Dějepis _8.ročník_05
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 05 Dějepis _8.ročník_07
Matematika 2. ročník - sčítání a odčítání Název materiálu
  Název materiálu: Čeští vynálezci Ročník: 5.
Člověk a jeho svět 3. ročník
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí n. M., Kollárova 1045
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_32_INOVACE_05_ Počítání do 5 Autor
Manufaktury a první stroje polovina 18. století
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Slovesné třídy.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a mateřská škola Bohdalov
Autor: Mgr. Božena Andrašková
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Sada :Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 01 Dějepis _8.ročník_19
Transkript prezentace:

Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 05 Dějepis _8.ročník_04 Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/21.1220 Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 05 Dějepis _8.ročník_04 Průmyslová a zemědělská revoluce v 19. století Autor: Mgr. Radka Kocábová Anotace: Rozdíly v produktivitě zemědělství a výroby Materiál slouží k projekci na interaktivní tabuli.

Vylušti, jak se nazýval nástroj, který ulehčoval orbu. Na počátku 19. století vzrostl v českých zemích počet obyvatel. Bylo třeba zvýšit výnosy v zemědělství, a proto se zdokonalovalo nářadí v zemědělství. Vylušti, jak se nazýval nástroj, který ulehčoval orbu. O U R L CH D A 7 2 1 6 3 5 4 --------------------------------------------------------------------------------------------------- Vylušti, kdo ho vynalezl. E O I V R V V K E 4 7 9 1 5 3 8 6 2 --------------------------------------------------------------------------------------------

bratranci Veverkovi ruchadlo Doplň správně slova do vět. Na počátku průmyslové revoluce byl vynález -------------------------------------.Do továren byly zaváděny -----------------------------------. Pomocí ---------------------v dopravě byly rychleji přepravovány výrobky. Rozšiřovaly se sítě ---------------------- a-------------------------. (parního stroje, páry, silnic, železnic, pracovní stroje).

parní stroj parní lokomotivy parník

Citace: Dostupný z www:http://cs. wikipedia Citace: Dostupný z www:http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Ruchadlo_bratranc%C5%AF_Veverkov%C3%BDch.jpg[online]28.5.2012,18:32[citace:2012-05-28],Dostupný z www:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6b/Bratranci_Veverkov%C3%A9%2C_souso%C5%A1%C3%AD_Pardubice3.JPG[online] 28.5.2012,18:40[citace:2012-05-28],Dostupný z www:http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:SwanningtonEngine_01.jpg[online] 28.5.2012,18:45[citace:2012-05-28],Dostupný z www:http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Stephenson%27s_Rocket_drawing.jpg [online]28.5.2012,18:50[citace:2012-05-28],Dostupný z www:http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Ctyrkolak.jpg[online]28.5.2012,18:55 [citace:2012-05-28],Dostupný z www:http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Skibladner.jpg[online]28.5.2012,18:58 [citace:2012-05-28] Řešení: ruchadlo, Veverkovi