Hardware Vstupní zařízení Mgr. Jan Vobornik, Masarykova ZŠ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
je hardware, kterým počítač pořizuje data.
Advertisements

1 Periferní zařízení osobních počítačů Část 2 Základy informatiky a výpočetní techniky 1.
CorelDRAW – dodatky (19). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
HARDWARE VSTUPNÍ ZAŘÍZENÍ. ROZDĚLĚNÍ HARDWARU VSTUPNÍ ZAŘÍZENÍ KLÁVESNICE MYŠ SCANNER WEBKAMERA VÝSTUPNÍ ZAŘÍZENÍ MONITOR TISKÁRNA REPRODUKTORY PLOTTER.
Program Malování Vytvořila Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Tento projekt je financován z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost prostřednictvím Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR.
Prezentace Powerpoint 1 Prezentace vznikla v rámci projektu Škola 21. století, reg. číslo: CZ.1.07/1.3.06/ , který realizuje ZŠ a MŠ Lomnice nad.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Informatika pro 5. ročník Úvod do světa počítačů - Hardware.
Zoner Photo Studio – Editor I. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_12_INOVACE_II.ICT4 Vytvořeno:2.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prostředí internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/27 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
ZŠ Brno, Řehořova 3 S počítačem snadno a rychle Informatika ročník III
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_IVT_1_KOT_18_PORTY.
Inf Tabulkový procesor - funkce. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Hardware2 (EUPŠInf3),
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Práce s grafickým programem GIMP Co se všechno naučíme??? Tvorba.
Tabulátory (20). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Notebook, tablet Číslo DUM: III/2/VT/2/1/20 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín VY_32_INOVACE_ICT_07 Zpracovala: Mgr. Květoslava Štikovcová Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Prezentace Powerpoint 1 Prezentace vznikla v rámci projektu Škola 21. století, reg. číslo: CZ.1.07/1.3.06/ , který realizuje ZŠ a MŠ Lomnice nad.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Skener Číslo DUM: III/2/VT/2/1/17 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware počítače.
Mgr. Petra Toboříková. 1. Vstupní zařízení 2. Výstupní zařízení.
Světelné jevy. Světelný zdroj je těleso, ve kterém světlo vzniká a vysílá ho do okolí.
Název:VY_32_INOVACE_ICT_6A_8B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:6. Tematický okruh,
HARDWARE. Co je to hardware? Hardware (z anglického významu „železářské zboží“ nebo také „nářadí“, počítačový hardware je pak „computer hardware“) označuje.
Počítač zepředu a zezadu
HARDWARE VÝSTUPNÍ ZAŘÍZENÍ.
Rozhraní a porty Jsou to prvky, které vytvářejí rozhraní mezi počítačem a periférním zařízením.
Stavební výkresy CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_01
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Petr Novák
Technické vybavení počítače - Počítač PC
Základní části počítače a jejich zařazení
Informatika pro 5. ročník
Počet čísel Počet hodnot
Matouš Bořkovec, ZŠ Suchdol
Název: VY_32_INOVACE_ICT_5B_05 Škola:
Počítačová grafika Rozdělení počítačové grafiky, charakteristika jednotlivých druhů.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Optická mechanika
Číslo v digitálním archivu školy
Malování - nástroje grafického editoru
POČÍTAČ VY_32_INOVACE_02 Sada 6 ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Název: Práce s tabulátory Autor: Hokr Jan
EU_32_sada 2_13_PV_Kartografie_Duch
Název: VY_32_INOVACE_ICT_5B_07 Škola:
WORD Vkládání obrázků a klipartů
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Přídavná zařízení.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Monika Smoroňová ZŠ Rozhanovce V. A
ARCHITEKTÚRA POČÍTAČA
Počítač a jeho příslušenství
Počítačové klávesnice
Základní komponenty počítače
Počítačová grafika.
INFORMATIKA - Test č.3 VY_32_INOVACE_07
Komponenty v PC (napsat do sešitu).
Přídavné karty.
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Věcné učení První pomoc
Úprava fotografie – ostatní efekty
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Co vše nám může tvořit počítačovou sestavu
Technika kolem nás Svět, ve kterém žijeme, se skládá z živé a neživé přírody, ale také techniky. Dokázali byste říct příklad živé a neživé přírody? Do.
Lidské svaly a kůže ČLOVĚK.
INFORMATIKA 6.ročník SESTAVA POČÍTAČE
Transkript prezentace:

Hardware Vstupní zařízení Mgr. Jan Vobornik, Masarykova ZŠ

Vstupní zařízení je hardware, pomocí kterého s počítačem komunikujeme, počítač si pořizuje data. Můžeme tam zařadit : Mgr. Jan Vobornik, Masarykova ZŠ

Klávesnice Klávesnice slouží k základní komunikaci s počítačem. Klávesnici můžeme k počítači připojit pomocí konektoru PS/2, sběrnice USB, bezdrátově. Mgr. Jan Vobornik, Masarykova ZŠ

V dnešní době používáme dva základní druhy myší : Používáme třítlačítkovou myš, třetí tlačítko je většinou nahrazeno kolečkem. Myš můžeme k počítači připojit pomocí konektoru PS/2, pomocí sběrnice USB, bezdrátově. V dnešní době používáme dva základní druhy myší : Optická Laserová Mgr. Jan Vobornik, Masarykova ZŠ

Trackball Je polohovací zařízení umístěné buď v notebooku nebo zvlášť. Používá se například v práci s grafickými programy, kde potřebujeme přesně nastavit kurzor nebo jej používají tělesně postižení. Mgr. Jan Vobornik, Masarykova ZŠ

Touchpad je polohovací zařízení, které najdeme v noteboocích. Mgr. Jan Vobornik, Masarykova ZŠ

Tablet Je určen hlavně pro práci s grafikou. Po ploše jezdíme speciálním perem a pomocí síly přítlaku můžeme například regulovat tloušťku čáry. Mgr. Jan Vobornik, Masarykova ZŠ

Herní zařízení. Používají ho hlavně hráči počítačových her. Joystick a volant Herní zařízení. Používají ho hlavně hráči počítačových her. Mgr. Jan Vobornik, Masarykova ZŠ

Scanner Je zařízení , které nám umožní převést fyzickou předlohu (např. dokument na papíře) do digitální. Mgr. Jan Vobornik, Masarykova ZŠ

Slouží pro video komunikaci. Webkamera Slouží pro video komunikaci. Mgr. Jan Vobornik, Masarykova ZŠ

Zdroj obrázků: http://www.alza.cz/ Mgr. Jan Vobornik, Masarykova ZŠ