Ateliérová tvorba I Název projektu: Administrativní budova

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Studie: Podnikové domy
Advertisements

Počítačová grafika VY_32_INOVACE _GRAF_20. FORMÁT KRESBY  Než začneme kreslit, musíme si na pauzovací papír nakreslit základní formát v poměru stran.
Programy prevence před povodněmi v gesci Ministerstva zemědělství.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 12Číslo.
Řešení příkladů Daň z nemovitostí Marie Manková. 1. Vypočítejte základ a výši daně z nemovitosti pro rok 2012 u stavebního pozemku o výměře 950 m 2 ležícího.
 Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace  Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/  Název výukového materiálu: Národní divadlo.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru tesařské práce. Prezentace obsahuje výklad zajišťování venkovních a štítových zdí.
OMÍTKY- PORUCHY Ing. Miloslava Popenková, CSc. Příprava podkladu!!!!!
Mobilní regály Sestava policových regálů, která je umístěna na pohyblivých podvozcích. Použití pojízdných regálových systémů značně zvyšuje skladovou.
REGÁLOVÉ ZAKLADAČE - jsou skladovacím zařízením, které zajišťuje obsluhu regálů v úzkých manipulačních uličkách - navazují na stohovací jeřáby - jejich.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_07-20 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorIng.
Dřevoobráběcí stroje pily frézky vrtačky dlabačky brusky.
Využití 3D dat při územním plánování v Českém Krumlově (Regulační plán Rybářská) Miluše Dolanská odbor územního plánování a památkové péče (OUPPP) pořizovatel.
TŘENÍ Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_18_29.
1 MNOHONÁSOBNÉ ODRAZY 1. Činitel vazby  12 svíticí plochy 1 s osvětlovanou plochou 2 2. Činitel vlastní vazby  11 vnitřního povrchu duté plochy 3. Mnohonásobné.
Co dnes uslyšíte? Užití fotogrammetrie Konstruktivní fotogrammetrie Vodorovný snímek Prvky vnitřní orientace vodorovného snímku Rekonstrukce snímku z dostupných.
„Podsklepený bytový dům 4 nadzemní podlaží cca 22 BJ “
Stavební výkresy CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_01
Ústav technicko-technologický
Mapy nejen pro munimap Andrea Kýnová, Jiří Kozel, Petr Kovács, Pavel Bohumel GIS Hackathon,
Komunikace s řídící jednotkou
Svislé zděné konstrukce
schodiště CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_09
Počítačová grafika Rozdělení počítačové grafiky, charakteristika jednotlivých druhů.
Celá čísla VY_32_INOVACE_2.14.M.7 Ročník: 7. Vzdělávací oblast:
Konstrukční systémy budov
Projekt novostavby vysokoškolských kolejí v rozsahu DPS
UDRŽITELNÝ NÁVRH ZADANÉ BUDOVY A JEJÍHO PROSTŘEDÍ
STAVEBNÍ TRUHLÁŘSTVÍ Požadavky na okna
Základní principy DESKRIPTIVNÍ GEOMETRIE a promítání
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Měření objemu kapalin Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Ing. Renata Segmüllerová
Schodiště – půdorysy v jednotlivých podlažích, řezy
Publicistický styl VY_32_INOVACE_CJL_3,4_72
k. ú. Strážnice na Moravě, obec Strážnice
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Ing. Ksandrová Lenka
VLASTIVĚDA Místo, kde žijeme Světové strany
Zásobování vodou Masada.
Zemní práce a zakládání staveb
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_IZOLACE PROTI RADONU_Z1
OBJEM Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_19-12
GALERIE PORUBKA.
Omezení silniční dopravy na silnici III. třídy č
Provoz v bytě, vertikální (schodiště) i horizontální komunikace
AZYLOVÝ DŮM PRO MATKY S DĚTMI VERONIKA PALIŠKOVÁ VB 304
ATELIÉROVÁ TVORBA I. TERASOVÉ APARTMÁNY.
ATELIÉROVÁ TVORBA I NÁZEV PRÁCE : ZDRAVOTNÍ STŘEDISKO
Administrativní budova
NÁČRT VÝKRESU SOUČÁSTI, DIAGRAMY
Rodinný dům nízkoenergetický
RODINNÝ DŮM-INTELIGENTNÍ BUDOVA Eliška Weiszová VB 305
Název školy: Základní škola Pardubice - Spořilov Autor: Mgr
Cvičení Nauka o stavbách I. Část 1. Člověk v prostoru
Ateliérová tvorba Aneta Šrubařová - VB /2006.
ATELIÉROVÁ TVORBA I. BYTOVÝ DŮM STUDIE
KATEDRA ARCHITEKTURY ATELIÉROVÁ TVORBA I.
Ateliérová tvorba I. Obecní dům Klimkovice Jakub ČECH VB 304.
ADMINISTRATIVNÍ BUDOVA
Schodiště – půdorysy, druhy čar
KINO ASTRA Vypracovali: Petr KALOuda Veronika OčAdlíková
7. Polohové vytyčovací sítě
KATOLICKÝ KOSTEL S PŘIDRUŽENOU KNIHOVNOU
Centrum pro vědu a výzkum Slováková Eva, VB /2006
Investiční stavební zakázky Krajská zdravotní, a. s
Konstrukce a výroba dřevostaveb
Transkript prezentace:

Ateliérová tvorba I Název projektu: Administrativní budova Jméno: Kovář Karel St. skupina: VB 301

Parametry pozemku Umístění parcely : Areál VŠB Číslo parcely : 1738/15 Stručná charakteristika pozemku : rovinatý terén bez významných nerovností parcela je plošně značně rozsáhlá samotný objekt je situován v severní části pozemku

Cíl projektu - jednoduchost řešení - snadná orientace a přehlednost - velká variabilita půdorysného řešení interiéru - orientace kanceláří na chladnější severovýchodní stranu

Parametry navrhované budovy Předpokládaná kapacita budovy – 300 osob Rozměr budovy : 70,1*20,3*30,4 m Navržená plocha budovy (celkem) : 10103,31 m 2 Navržená plocha jednoho NP : 1443,33 m 2 Navržený objem jednoho NP : 5773,32 m3 Počet podlaží : 7 NP Obestavěný prostor : 40846,239 m 3

Půdorys 1NP – nosný systém Obousměrný železobetonový rámový systém Prostorové ztužení: schodiště; výtahové šachty Detail A Detail B

Nosný systém 1NP – detail A Ztužidla

Nosný systém 1NP – detail B Ztužidla

Diagram vztahů 1 NP

Diagram vztahů 2NP

Provozní schéma 1 NP

Provozní schéma 2 NP

Grafické schéma 1 NP

Grafické schéma 2 NP

Půdorys 1 NP S Detail A Detail B

Půdorys 1 NP- detail A Síť 1*1 m K.V. = 4,3 m

Půdorys 1 NP- detail B K.V. = 4,3 m

Půdorys 2 NP S Síť 1*1 m Detail A Detail B

Půdorys 2 NP- detail A K.V. = 4,3 m

Půdorys 2 NP- detail B K.V. = 4,3 m

Směr řezů B C´ C B´

+30,400 +30,100 +25,800 +21,500 +17,200 +12,900 +8,600 +4,300 0,000

Podélný řez C-C´

Situace S

Pohled z vrchu – čárový model, stínový model

Čelní pohled

Zadní pohled

Boční pohled

Boční pohled

Interiér zasedací místnosti

Interiér bufetu

Děkuji za pozornost