Insolvence 2018 Restrukturalizace a insolvence v číslech

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zkušenosti s e-learningovými kurzy na FES Univerzity Pardubice
Advertisements

IBM … creating the future of learning Konference ISSS 2005, Hradec Králové Omyly při přípravě i realizaci distančního vzdělávání dospělých RNDr. Jana Pradlová,
Vzdělávací technologie kurzu podnikatelství pro techniky
Netradiční role vysokých škol při podpoře exportu Ing. Viktor Vojtko, Ph.D. Proděkan pro zahraniční vztahy Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Management Ing. Jan Pivoňka.
Spolupráce s firmami – cesta k partnerství školy a praxe Doc. RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D.
Výběrové řízení a přijímací pohovor – vybrané rady a tipy
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
„RESTART ŠKOLNÍCH METODIKŮ“. Aktuální situace Koncepce státu  ICT koordinátor  Enviromentalista  Koordinátor ŠVP Kariérní řád.
PARTNEŘI PROJEKTU ING.SLADKÝ PAVEL + RENTEL PŘEDSTAVUJÍ E-LEARNINGOVÝ SYSTÉM JAKO POMŮCKU PRO ZAVÁDĚNÍ “KVALITNÍHO MANAGEMENTU VE VZDĚLÁVÁNÍ”
LETNÍ ŠKOLA PRO TUTORY Monika Všetulová Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci akademie distančního vzdělávání.
Komunikační techniky užívané v komunikaci sluchově postižených studentů s vyučujícími na vysoké škole Lenka Doležalová Brno, 2007.
OTEC A SYN mezigenerační vzdělávání v podnikání TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
CZ / /0037 Přímá komunikace mezi fakultami a průmyslem – Brána k výzkumu Žadatel: MEDICOMP s.r.o. Partneři: PřF UK Praha, MFF UK Praha,
POSTOJE ZÁSTUPCŮ MSP K PROBLEMATICE INSOLVENCE MSP V ČESKÉ REPUBLICE Ředinová Hana Paseková Marie.
Studijní IS a e-learning Patrícia Eibenová
STARÉ SPLAVY, BŘEZEN 2012 P O D P O R A T A L E N T O V A N Ý C H S T U D E N T Ů A Ž Á K Ů ( Absolventi gymnázií – potenciál pro rozvoj vědy )
1 Zkušenosti s výukou dovedností z předmětů ELCP a IBT Simona Trávníčková
Jak se stát dobrým právníkem?
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Osobní bankrot - Insolvence -
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Junior Achievement je mezinárodní vzdělávací nezisková organizace. Česká kancelář Junior Achievement byla založena panem Tomášem Baťou v roce Jejím.
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
1 NÁKLADOVÉ ÚČETNICTVÍ (MU_305). 2 Ing. Jaroslav Wagner, PhD. Katedra manažerského účetnictví Místnost: 285 NB KH: Pondělí 15,00 – 17,00 hod.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Plošná inovace předmětů s využitím e- learningových nástrojů Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU)
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
Mooting – jak argumentovat JUDr. Maxim Tomoszek. Smysl simulace Příprava na reálné situace Příprava na reálné situace Kontrolované prostředí Kontrolované.
Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů Jana Stávková.
Hodnocení výsledků ukončených programů VaVaI Ing. Blanka Černá, CSc., Národní agentura pro zemědělský výzkum Ing. Jan Budský Oddělení výzkumu Odbor výzkumu,
Inspirativní studijní prostředíMediaSite na VŠESnímek 1 Případová studie MediaSite na Vysoké škole ekonomické v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Analýza práce a náplň pracovních činností vrchních a staničních sester Ing. Tomáš Kotrba, Ph.D.
Problematika IDS na Dopravní fakultě Jana Pernera Univerzity Pardubice doc. Ing. Pavel Drdla, Ph.D. Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera.
Jméno Příjmení Konference IDS – Žďár nad Sázavou NABÍDKA VZDĚLÁVÁNÍ A STÁŽÍ V OBORU DOPRAVNÍ TELEMATIKY Ing. Martin Langr, Ph.D.
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
STANDARDIZACE PROFESNÍCH ČINNOSTÍ UČITELE Projekt MŠMT ČR pro rok 2008.
EKONOMICKÁ, FINANČNÍ, PRÁVNÍ A INSOLVENČNÍ ANDRAGOGIKA URČENÁ LEKTORŮM, PORADCŮM A DALŠÍM ÚČASTNÍKŮM VZDĚLÁVÁNÍ – CZ. 1.07/3.2.11/ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM:
EKONOMICKÁ, FINANČNÍ, PRÁVNÍ A INSOLVENČNÍ ANDRAGOGIKA URČENÁ LEKTORŮM, PORADCŮM A DALŠÍM ÚČASTNÍKŮM VZDĚLÁVÁNÍ – CZ. 1.07/3.2.11/ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM:
1 Dopravní simulace Lekce 1:Úvod. 2 Představení Ondřej Přibyl, Ph.D. Schůzky: Konzultační hodiny: dohodou.
Insolvenční řízení v ČR Zmar nebo nová šance?. Uspokojení věřitelů: World Bank65 % (údaj z dotazníkové akce) Co víme o insolvenčních řízeních?
Ekonomická, finanční, právní a insolvenční andragogika určená lektorům, poradcům a dalším účastníkům vzdělávání - CZ.1.07/3.2.11/ Vzdělávací program:
Člověk a globální komunikace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Povolání logistický manažer
Racionalizace logistických procesů ve vybrané společnosti
Projekt - K620 Řízení a modelování silniční dopravy
Jak podat v InSIS přihlášku do interní grantové soutěže
Obhajoba diplomové práce
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB
Komplexní systém hodnocení
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
MEZINÁRODNÍ OBCHOD 2016.
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Měření subjektivní kvality života a míry zotavení
Krajský metodický kabinet BEZPEČNOSTI A OCHRANY OSOB A MAJETKU
BP KULTURA Ing. Dana Smetanová, SKIP ČR

Spotřebitelské vzdělávání dětí a mládeže Poznatky z praxe
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Insolvence 2018 Restrukturalizace a insolvence v číslech JUDr. Ing. Zdeněk Strnad, Ph.D., MPA; JUDr. Jan Kubálek; Ing. Martina Krásnická, Ph.D.; Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.; Bc. Pavel Matička; Bc. Tomáš Čaněk

Struktura prezentace Část 1.: Studenti x simulace insolvenčního procesu Praktické poznatky a pocity studentů. Část 2.: Mediální podpora Reportáž JTV z pořadu Na kloub věci – Závěrečné simulované řízení. Část 3.: Učitelé x studenti x simulace insolvenčního procesu Simulace v číslech – poznatky a pocity vyučujících

Část 1.: Studenti x simulace insolvenčního procesu Průběh simulace insolvenčního procesu v rámci výuky na EF JU Uvedení do problematiky - Organizace výuky Globální dopady výuky - Argumentace - Showmanship Osobní přínos výuky - osobnostní rozvoj

Část 1.: Studenti x simulace insolvenčního procesu Průběh simulace insolvenčního procesu v rámci výuky na EF JU Průběh simulace insolvenčního řízení - Od přihlášky po rozsudek Osvojení si měkkých dovedností - Networking s kolegy Výhra žádá znalosti - Důkladná příprava Reálný insolvenční případ: LIVE - Proč nezanedbat insolvenci? Autor: Profimedia

Část 2.: Mediální podpora Reportáž JTV z pořadu Na kloub věci – Závěrečné simulované řízení. Video Placeholder

Část 3.: Pohled insolvenčního správce Poznatky z výuky Poznatky ze simulace insolvenčního procesu

Část 3.: Učitelé x studenti x simulace insolvenčního procesu Kvantifikace výsledků učení v kognitivní oblasti Zajímají nás: Dlouhodobé dopady na učení Rozvoj dovedností (komunikace, argumentace, týmová spolupráce, porozumění „číslům“) Krásnická, M., Vojtko, V., Strnad, Z., & Hrubý, R. (2016).  Simulation of Insolvency Proceedings Year II – Evidence of the Long Term Effect on Cognitive Learning. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 65(6): s. 1979 – 1985.

Část 3.: Učitelé x studenti x simulace insolvenčního procesu Výzkumná metoda – experiment Experimentální skupina (53 studentů) tři podskupiny – dlužníci, zajištění věřitelé, nezajištění věřitelé simulace insolvenčního řízení – obrana pozic před soudním senátem Kontrolní skupina (30 studentů) tradiční výuka, příprava insolvenčního návrhu a přihlášky Test 10 ABC otázek Leden 2016 – test 1.1 Prosinec 2016 – test 1.2

Část 3.: Učitelé x studenti x simulace insolvenčního procesu Prokázán statisticky signifikantní rozdíl mezi experimentální a kontrolní skupinou po 11 měsících, přičemž kontrolní skupina se zhoršila → lze usuzovat na pozitivní dopad simulace na dlouhodobé učení

Část 3.: Učitelé x studenti x simulace insolvenčního procesu Co dál? Další výzkum rozvoje dovedností studentů Lepší propojení mezi ekonomickými a právními aspekty insolvence – vývoj zcela nového simulačního prostředí Soutěž mezi studentskými týmy z různých VŠ

Kontakty JUDr. Ing. Zdeněk Strnad, Ph.D., MPA zstrnad@ksoud.cbu.justice.cz JUDr. Jan Kubálek kubalek@akkubalek.cz Ing. Martina Krásnická Ph.D. mkrasnicka@ef.jcu.cz Ing. Viktor Vojtko, Ph.D. vojtko@ef.jcu.cz Bc. Tomáš Čaněk canekt00@ef.jcu.cz Bc. Pavel Matička maticp00@ef.jcu.cz Děkujeme za pozornost