Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Objem a jeho měření.
Advertisements

Jednotky objemu. Měření objemu kapalin.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Opakování: Jaká je základní jednotka délky?
Příprava laboratorní práce č.3
Měření objemu pevného tělesa
Téma: Fyzikální veličiny – objem Autorka: Marta Gulová Ostrava 2006.
MĚŘENÍ OBJEMU.
Měření objemu 6. ročník.
Objem LC.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
MĚŘENÍ OBJEMU Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Měření objemu.
Ing. Radek Pavela Měření objemu.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_162_Objem tělesa AUTOR: Ing.Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM:
Měření fyzikálních veličin – Měření objemu
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Matematika Objemy těles.
Fyzika 6. ročník Objem Anotace
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Měření 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
Měření objemu Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření objemu pevných látek
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Určování objemu různých těles Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Hustota Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Objemové jednotky a jejich převody
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_52
Zvuk a hudba.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Fyzika hrou-opakování I.
Objem tělesa Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_03 Měření objemu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Vlnění Vznik vlnění.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B27Fy6_Objem 1
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Měření objemu pevného tělesa
Elektrické pole.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Objem objem je fyzikální veličina, kterou značíme V
Fyzika hrou-opakování I.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Hmotnost a její jednotka
Jednotky času Kalendář
Autor: Mgr. Karolina Pátková
MĚŘENÍ OBJEMU.
Vlastnosti těles a látek
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Anotace Litr Druhy a využití Co měříme v litrech
Anotace Materiál slouží k seznámení se základy o sluneční soustavě.
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_42_OBJEM TEMA: FYZIKA
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_45_F6
Třída 3.B Laboratorní práce č. 2.
Třída 3.A Laboratorní práce č. 2.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Kateřina Bambasová Vytvořeno dne: 21.3.2013 Název: VY_32_INOVACE_2A_F6_05_Objem Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3534 Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Téma: Objem Ročník: 6. ročník Klíčová slova: objem, měření ojemu, jednotky objemu

Anotace materiál slouží k seznámení s pojmem objem. Ukazuje žákům, čím objem měříme a v jakých jednotkách ho uvádí. Na závěr si mohou procvičit převádění jednotek.

Měření objemu Jednotky objemu

Cukr v čaji Kam zmizí kostky cukru v čaji?

Co se stalo? Pokus do odměrného válce nalijeme 100 ml vody, označíme si fixou hladinu vody uvážeme šroub na provázek ponoříme šroub do vody a označíme výšku hladiny Co se stalo?

Každé těleso zaujímá určitý objem.

1 cm3 Centimetr krychlový Objem měříme pomocí odměrného válce. Objem měříme v mililitrech neboli v centimetrech krychlových. Centimetr krychlový 1 cm3 1 cm 1 cm 1 cm

Čím měříme objem?

Jak pracovat s odměrným válcem - na stupnici se díváme vždy kolmo - hladina kapaliny vytvoří „oblouček“, čteme hodnotu odpovídající nejnižšímu místu hladiny

Jednotky objemu

Převeď následující jednotky

Zdroje AUTOR NEUVEDEN. gjs.cz [online]. [cit. 21.3.2013]. Dostupný na WWW: http://www.gjs. JÁCHIM, František; TESAŘ, Jiří. Fyzika pro 6. ročník základní školy. Praha: SPN, 2000, ISBN 80-7235-076-5.cz/fyzika/prima.html AUTOR NEUVEDEN. zs-tynec.webnode.cz [online]. [cit. 21.3.2013]. Dostupný na WWW: http://zs-tynec.webnode.cz/news/a9-6-20111/