Téma (název prezentace)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
METODICKÝ LIST Tato prezentace je zaměřená na pravopis vlastních jmen.
Advertisements

Název projektu: Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona:
VY_32_INOVACE_07_Čtení slabik S, V, T (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_08_Čtení slabik J,P (SADA ČÍSLO 1)
METODICKÝ LIST UBREČENÁ- žáci čtou text z tabule, doporučuji také předem vytisknout text a rozdat ho každému do lavice. NAJDĚTE V TEXTU- žáci mají za.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Instrukce: Vítejte! Pokud si přejete naučit se kreslit králíčka Ryzyho ( ohnivě zbarvený králíček na obálce knihy), teď máte příležitost! Potřeby: Stačí.
VY_32_INOVACE_12_ Čtení slov s porozuměním 1 (SADA ČÍSLO 1)
Pro jediného človíčka na zemi... (from - tomidol)
VY_32_INOVACE_06_Čtení slabik (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_15_ Čtení vět s obrázky (SADA ČÍSLO 1)
Sčítálek.
Metodický list HRAJEME SI SE SLOVÍČKY- postupně se objevuje povídání o kočce, čteme a žáci vhodně doplňují zdůrazněnou slabiku-3 okna, můžeme natisknout.
VY_32_INOVACE_14_ Čtení vět s porozuměním (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_13_ Čtení slov s porozuměním 2 (SADA ČÍSLO 1)
Amore amore .... Amore amore ... Ode dne, co Tě znám, divný pocit v srdci mám Ode dne, co Tě znám, divný pocit v srdci mám. Sám sebe ptám.
Anotace: přímá řeč – rozšiřující učivo, oslovení Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup:
Spisovatelé dětské literatury Český jazyk a literatura 1. období Očekávaný výstup: žák se seznamuje s životem a dílem spisovatele, porovnává své dosavadní.
O Budulínkovi O Budulínkovi Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Spisovatelé dětské literatury Český jazyk a literatura 2. období Očekávaný výstup: žák se seznamuje s životem a dílem spisovatele, porovnává své dosavadní.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Deutsch mit Max Lektion 0. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_ Dopis Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě VY_32_INOVACE_š04_s01_01.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě VY_32_INOVACE_š12_s01_01.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě VY_32_INOVACE_02_02_13.
Příslovce Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Hana Klomínská Datum: říjen 2012 Název: VY_12_INOVACE_1.2.1_.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě.
Rozhovor se… slečnou Magdalenou Žižkovou Co jsme zjistily o Majdě ? Co ji baví? Jak ji (ne)znáte…..
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Hrabová, okres Šumperk, příspěvková organizace AUTOR : Jaroslava Králová NÁZEV : VY_32_INOVACE_12_Kocour Modroočko,
Bajka VY_32_Inovace_09KM-7
Pohádka (čtení souvislého textu) Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě VY_32_INOVACE_04_01_07.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_28_Z POHÁDKY DO POHÁDKY ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
Podstatná jména Výkladová prezentace.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA
Odchylky od pravidelného skloňování podstatných jmen
O Budulínkovi O Budulínkovi Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Okamžitá kontrola animacemi.
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
ZÁJMENA – ON, JENŽ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Předložky.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org.
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_12_ČTENÍ S POROZUMĚNÍM
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření říjen 2012 Ročník
Čtení s porozuměním - básničky Vybírání vhodné ilustrace k textu.
Čtení s porozuměním - básničky Vybírání vhodné ilustrace k textu.
Český jazyk 6. ročník ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Jiřina Homolová
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Slovesné třídy.
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Slovní druhy.
Základní škola, Hořice, Husova VY_12_INOVACE 1_24_Z POHÁDKY DO POHÁDKY
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Téma (název prezentace)
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Téma (název prezentace)
Spojky.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Téma (název prezentace)
Zájmena.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy
Transkript prezentace:

Téma (název prezentace) Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.3655, Moderní škola Číslo materiálu v sadě VY_12_INOVACE_28 Předmět Český jazyk a literatura Téma (název prezentace) Kocour modroočko II. – ilustrace a text Autor Mgr. Světlana Kopecká Metodický popis (anotace) Vhodné pro 2., 3. ročník ZŠ. Čtení s porozuměním. Str 3 - 7: Na stránce je vždy text a několik ilustrací. Děti vybírají správnou ilustraci k danému textu – okamžitá kontrola animacemi. Klikáním na otazník se ilustrace „mažou“ – děti mají za úkol vymazat ilustrace, které nepatří k textu. Na str. 8 děti postupným hádáním písmen skládají jméno autora knihy knihy, ze které je ukázka. Při kliknutí na otazník kontrola.

Na dalších stránkách si vždy přečti text a kliknutím na otazník u obrázku vymaž všechny ilustrace, které k textu nepatří.

Jdu po hlase – a co vidím? Tlouštíka na bříšku bělavého, na bocích rezavého. Stojí na zadních, předníma si přidržuje jeden konec té vysoké trávy a ten protahuje hubou tak rychle, že malé lupínky létají na všechny strany. Když trávu pustil, nebylo na jejím konci docela nic. Baculatý si pohladil bříško a zase začal zpívat. NECH JENOM OBRÁZEK TOHO, KOHO MODROOČKO VIDĚL. Odstraníš kliknutím na otazník.

Ocásek se najednou zastavil, stočil se do kolečka a já koukám, uprostřed toho kolečka se zvedá hlavička, na hlavičce dvě malé oči, pod očima tlamička a z ní každou chvíli vyběhnou dva červíčci. Vyběhnou a zase se schovají. Malá očka se na mě upřeně dívají a tlamička dělá jen „Sssss.“ Sedím a koukám se, jak se ta hlavička pořád víc zvedá. Její oči se na mne dívají velice zle. NECH JENOM OBRÁZEK TOHO, KOHO MODROOČKO VIDĚL. Odstraníš kliknutím na otazník.

Ohlédnu se a tam na zadních nožkách, s předníma přitisknutýma na bříšku, stojí jeden takový divný. Má dlouhatánské vztyčené uši, temné oči a čumáček se mu pořád hýbe. Dívá se na mne, čumáčkem mela a povídá: „Hele, co tu děláš, to je moje tráva.“ „Tebe také bolí bříško?“ ptám se. Ušatý svěsil jedno ucho a povídá: „Proč? Mne bříško nebolí, mám jen hlad.“ NECH JENOM OBRÁZEK TOHO, KOHO MODROOČKO VIDĚL. Odstraníš kliknutím na otazník.

Vidím, že za tou hlavičkou je zakousnutý dlouhý špičatý rypáček a za tím rypáčkem a kolem něho samé pichláky. Rypáček pořád chřup a chřup a za chvíli z toho ocásku nezbylo docela nic. Rypáček se otočil ke mně, pichlavá očka na mne zamžourala a rypáček řekl: „Máš víc štěstí než rozumu, Modroočko. Kdybych byl náhodou nepřišel, dostal jsi rovnou do čumáčku a bylo po tobě,“ NECH JENOM OBRÁZEK TOHO, KOHO MODROOČKO VIDĚL. Odstraníš kliknutím na otazník.

Po zahradě chodil pták kos, co má žlutý nos, a pták kosová, co nemá žlutý nos. Dělají stále totéž. Pozorně naslouchají zemi, pozorně se do země dívají. Najednou poskočí, odhodí spadlý list, klovnou a táhnou ze země tlustou žížalu. Kdysi jsem chtěl vidět, jak se pasou žížaly. Teď jsem ale viděl, jak se pasou kosové na žížalách. Nebylo by těžké po některém z nich skočit. Já ale vím, že se to nesmí, tak se na ně jen dívám. NECH JENOM OBRÁZEK TOHO, KOHO MODROOČKO VIDĚL. Odstraníš kliknutím na otazník.

Už víš, že pracujeme s knihou „Z deníka kocoura Modroočka“ Hádej písmenka a zjisti, jak se jmenuje spisovatel, který knihu napsal. J O S E F K O L Á Ř A B C Č D E F G H I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V Y Z Ž

Použité zdroje: Obrázky jsou čerpány z archivu autora nebo z klipartu MS Office Texty upravovány Texty čerpány z knihy: KOLÁŘ, Josef. Z deníku kocoura Modroočka. Praha: Albatros, 1976, ISBN 13-631-KMČ-76 14/45.

Pleteš se, čti znovu a pořádně!!!

Kdepak, tohle písmenko tam není