zpracovaný v rámci projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

Povrch krajiny VY_III/2_inovace_10_ Povrch krajiny Autor: Mgr. Karin Cahlíková.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Kuchtová Květoslava Název : VY_32_INOVACE_6A_05_Švýcarsko Téma:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III / 2 Sada : 4 Ověření ve výuce: (nutno poznamenat v TK) Třída:
MÍSTO, KDE ŽIJI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Čiháková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_25_16_Z8_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála TÉMA: ČESKO - SEVEROVÝCHOD Základní škola Libina, příspěvková.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_26_11_Z9_Skála AUTOR : Mgr. Aleš Skála TÉMA : Zemědělská výroba Základní škola Libina, příspěvková.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_11_Z8_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála TÉMA: Norsko Základní škola Libina, příspěvková organizace,
Administrativní členění ČR VY_32_Inovace_17KR-1 Mgr.Lenka Krčmářová ZŠ a MŠ Nedašov.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III / 2 Sada : 4 Ověření ve výuce: (nutno poznamenat v TK) Třída:
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_19_Z7_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála TÉMA: Ostrovy Karibského moře Základní škola Libina,
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_21_09_Z6_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála Základní škola Libina, příspěvková organizace, Libina.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III / 2 Sada : 4 Ověření ve výuce: (nutno poznamenat v TK) Třída:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 52 Sada: Př 7/08 Předmět: přírodopis Ročník: 7.
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ČR-test pro 4. třídu první čtvrtletí
NÁZEV: VY_32_INOVACE_26_03_Z9_Skála
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 01 ČLOVĚK A JEHO SVĚT-Vlastivěda.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Petra MATYÁŠTÍKOVÁ Název materiálu:
Itálie Open Presentation.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
zpracovaný v rámci projektu
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
VÝCHODNÍ ASIE A SIBIŘ AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Bez vody není život AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Přírodní zdroje na Zemi
Předmět: Prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Léto
Po čem šlapeme AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
zpracovaný v rámci projektu
Německo AUTOR: Mgr. Aleš Skála NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_09_Z8_Skála
VY_32_INOVACE_32_ Prvouka 3.ročník Pícniny, olejniny, textilní plodiny
zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
ZEMĚDĚLSTVÍ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
ČESKO - SEVEROZÁPAD AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Autor: Mgr. Věra Voborníková Datum: Název: VY_52_INOVACE_18_VLASTIVĚDA
zpracovaný v rámci projektu
Mapa AUTOR: Mgr. Aleš Skála NÁZEV: VY_32_INOVACE_21_05_Z6_Skála
Přírodní krajiny - test
ČESKO-SUROVINOVÉ ZDROJE
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ČESKO - JIHOZÁPAD AUTOR: Mgr. Aleš Skála
zpracovaný v rámci projektu
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_17_Ekosystém_pole_plodiny.
Rozdělení zemí podle vyspělosti
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace autor: Mgr. Věra Elbelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_LIBERCKY_KRAJ.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
zpracovaný v rámci projektu
Užitkové rostliny Opakování učiva Foto archiv autorky.
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Zemědělství.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
zpracovaný v rámci projektu
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KLÁŠTEREC NAD OHŘÍ, KRÁTKÁ 676 AUTOR: MGR
VY_32_INOVACE_Fi_III_28 Název Státní znaky sousedních zemí
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_12 12 Polní plodiny autor: Mgr. Soňa Kubíčková
zpracovaný v rámci projektu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Hospodaření fiktivní firmy s využitím MS Excel
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Transkript prezentace:

zpracovaný v rámci projektu Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/21.1886 Šablona: Z 8/14 Předmět: Zeměpis Ročník: 8. ročník Jméno autora (vč. titulu): Tomáš Szabo (Bc.) Škola – adresa: ZŠ Ústí nad Labem – Hluboká 150

Česká republika Klíčová slova: Česká republika, hospodářské sektory, živočišná a rostlinná výroba Anotace: slouží k ověření základních znalostí v oblasti zemědělské výroby ČR

opakování - zemědělství Česká republika opakování - zemědělství

Doplňte vhodná slova do textu. Česká republika je hospodářsky dobře rozvinutý stát. Přesto dovážíme jak ……………………. plodiny, tak například ………......, ………………….. či ………………….... Zemědělství můžeme rozdělit na dvě hlavní části ………………………… a …………………….. výrobu. Nejvíce se u nás pěstuje …………………… a ……………… Mimo jiné se na Žatecku pěstuje …………… a na jižní Moravě …………………. Naopak jižní Čechy jsou známy pro svůj výlov ……………………...

Vyberte správně odpovědi! 1. Jaký kraj ČR má největší podíl sklizně obilí? A) hlavní město Praha B) Plzeňský C) Středočeský

2. Co znamení pojem monokultura 2. Co znamení pojem monokultura? A) pole oseté více plodinami B) pole oseté pouze jednou plodinou C) specifický druh pícnin

3. Co si máme představit pod pojmem brojleři 3. Co si máme představit pod pojmem brojleři? A) druh hrabavé drůbeže B) sladkovodní ryba C) hmyz

4. Do jakého druhu výroby patří chmel a len 4. Do jakého druhu výroby patří chmel a len? A) olejniny B) obiloviny C) technické plodiny

5. Nejlesnatější oblastí pro těžbu dřeva je v ČR 5. Nejlesnatější oblastí pro těžbu dřeva je v ČR? A) Vysočina B) Jeseníky C) Karlovarsko

O jaké zemědělské složky se jedná?

Spojte správně následující dvojice. 1. obiloviny ….. A) jablka, hrušky 2. okopaniny ….. B) hrách, fazole 3. olejniny ….. C) okurky, cibule 4. ovoce ….. D) pšenice, žito 5. zelenina ….. E) řepka olejka 6. luštěniny ….. F) brambory

Citace [1]-[cit. 2012-20-4]. Dostupný pod licencí Creative Commons z www: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Vrko%C4%8D,_rybn%C3%ADk_u_Poho%C5%99elic,_v%C3%BDlov_2011.JPG?uselang=cs> [2]-[cit. 2012-20-4]. Dostupný pod licencí Creative Commons z www:<http://commons.wikimedia.org/wiki/File:M%C5%A1ec,_H%C3%A1j,_Chmelnice_III.JPG> [3]-[cit. 2012-20-4]. Dostupný pod licencí Creative Commons z www:<http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Zabela_tlejici_drevo.jpg?uselang=cs> [4]-[cit. 2012-20-4]. Dostupný pod licencí Creative Commons z www: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Fr%C3%BDdlant,_H%C5%99bitovn%C3%AD,_kr%C3%A1vy_01.jpg?uselang=cs> [5]-BORECKÝ Daniel, CHALUPA Petr, NOVÁK Svatopluk, Zeměpis pro 8. ročník, 2. díl Česká republika, nakladatelství Nová Škola, Brno 2009, 95 s. [6]-JEŘÁBEK Milan, Anděl Jiří, PEŠTOVÁ Jana, KASTNER Jiří, Zeměpis 8 – učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia, Nakladatelství Fraus, Plzeň 2006, 128 s.