Fenomén – Google Maps Secret Places

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mapa.
Advertisements

MAPA A JEJÍ OBSAH.
Kartografie a topografie
MAPA A JEJÍ OBSAH Co je to mapa? Proti skutečnosti vypadá mapa jak?
Povrch krajiny VY_III/2_inovace_10_ Povrch krajiny Autor: Mgr. Karin Cahlíková.
GEOGRAFICKÁ TOPOGRAFIE A KARTOGRAFIE. KARTOGRAFIE „Věda zabývající se konstrukcí a obsahem map zemského povrchu, jejich používáním, rozmnožování a.
Souřadnicová síť, určování zeměpisné polohy
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Druhy map turistická mapa.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nela Šulcová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ CAJS.4.A.04_mapy Název: Mapy – 2. část Číslo operačního programu:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Využití poměru v kartografii Jak bude velké hřiště? Výlet podle mapy.
VY_32_ INOVACE_ 04_ VLASTIVĚDA 4 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou NADMOŘSKÁ VÝŠKA Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
CSS styly Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastTvorba WWW stránky v HTML Datum vytvoření2013 Ročník2 Stručný.
Inf Vizualizace dat a tvorba grafů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Co dnes uslyšíte? Užití fotogrammetrie Konstruktivní fotogrammetrie Vodorovný snímek Prvky vnitřní orientace vodorovného snímku Rekonstrukce snímku z dostupných.
Netradiční zdroje elektrické energie
Stavební výkresy CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_01
obsah mapy a současné mapování
K o u l e Popis tělesa Výpočet povrchu Výpočet objemu Části koule
Grafické znázornění síly
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
VY_32_INOVACE_03_Orientace v krajině
STATISTIKA Starší bratr snědl svůj oběd i oběd mladšího bratra. Oba snědli v průměru jeden oběd.
Multimediální prezentace vzdělávacích oblastí ŠVP
Poměr.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_47_F6
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
AUTOR: Mgr. Milada Zetelová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
GEOGRAFICKÁ KARTOGRAFIE
VY_32_INOVACE_2C_19_ZIVOTOPIS Životopis dubna 2012
Přenos tepla Požár a jeho rozvoj.
SVĚTELNÝ TOK VYZAŘOVANÝ SVÍTIDLEM
Fyzikální síly.
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Rovinné zrcadlo Název : VY_32_inovace_09 Fyzika - rovinné zrcadlo
Základy infinitezimálního počtu
fyzickogeografická sféra
Velikost úhlu.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
EU_32_sada 2_13_PV_Kartografie_Duch
Souřadný systém nezměníte tím, že VYBERETE jiný
Kartografie Anotace: Materiál je určen k výuce zeměpisu v 6. ročníku základní školy. Seznamuje žáky s orientací na Zemi, zeměpisnými souřadnicemi a používáním.
VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_03_07_světové strany.
Formátování dokumentu
MATEMATIKA Poměr, úměra.
Mapa AUTOR: Mgr. Aleš Skála NÁZEV: VY_32_INOVACE_21_05_Z6_Skála
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
7. Druhy čar, měřítka zobrazení, písmo Technická dokumentace
Procenta - úvod Název : VY_32_inovace_01 Matematika – procenta úvod
PLANETA ZEMĚ.
Fyzika 7.ročník ZŠ Tření, Třecí síla Creation IP&RK.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
FIREMNÍ MANUÁL zpracování.
Dvourozměrné geometrické útvary
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_19-12
KARTOGRAFIE: MAPY A PLÁNY
Stanovení vzdálenosti na Zemi cv. č. 4
Znázornění síly působí-li na těleso síla, je důležitá nejen její velikost, ale také směr např. 1.fotbalový míč se bude pohybovat podle toho, jakým směrem.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Matematická gramotnost napříč vzděláváním
UŽITÍ DIFERENCIÁLNÍHO POČTU I.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Co nás obklopuje?.
Dvourozměrné geometrické útvary
ANOTACE NÁZEV: Druhy map AUTOR: Mgr. Marie Matoušová STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): Práce s textem VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL.
Konstrukce trojúhelníku - Ssu
Konstrukce trojúhelníku
Transkript prezentace:

Fenomén – Google Maps Secret Places https://www.youtube.com/watch?v=WLNneaCGg4E

6. f OBSAH MAPY Co je to mapa? Mapa je znázornění zemského povrchu v rovině Proti skutečnosti vypadá mapa jak? Mapa je zmenšením skutečnosti A to nám udává? Měřítko mapy Všechny mapy jsou orientovány k … ? Severu

6. f OBSAH MAPY Na mapách znázorňujeme terén (povrch) se vším, co kolem sebe vidíme: VÝŠKOPIS POLOHOPIS POPIS Mapami se zabývá KARTOGRAFIE

6. f I VÝŠKOPIS Základem pro určování výškopisu je NADMOŘSKÁ VÝŠKA Znázorňujeme pomocí: Barev (čím vyšší tím tmavší) Kóty (výškový bod označený tečkou s popisem) Vrstevnice (čára spojující místa se stejnou nadmořskou výškou)

6. f II POLOHOPIS Znázorní, co vidíme v terénu (toky, silnice, sídla, lesy atd.) Podrobné mapy – zobrazeno vše Přehledné mapy (světadíly) – jen důležité Je vyjádřen pomocí SMLUVENÝCH ZNAČEK (legenda)

6. f III POPIS Bez něj bychom se v mapách nevyznali Názvy se rozlišují: Velikostí písma Tvarem písma Barvou písma Důležitá je čitelnost a přehlednost!!!