Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Advertisements

Habsburkové na českém trůnu v 19. a 20. století Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo: VY_32_INOVACE_02.
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
RENESANCE STOLETÍ Mgr. Iveta Vališková
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
NOVOVĚK renesanční zámky v ČR
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Digitální učební materiál
Karel IV. VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Obličej VY_32_INOVACE_2B_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Anorganická chemie Autor: Mgr. Alena Víchová
VY_32_INOVACE_199 Tomáš Nový osmý Kraje ČR
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Hořčík, vápník Autor: Mgr. Alena Víchová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Skupiny DĚ, TĚ, NĚ, BĚ, PĚ, VĚ, MĚ
ZŠ Brána Nová Paka, Přírodopis 6. – 9. třída
Násobení racionálních čísel
zpracovaný v rámci projektu
Paměti počítače, rozdělení
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
INDEX LOMU Autor: Mgr. Alena Víchová
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic     EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení.
Habsburkové na českém trůnu po roce 1620 (I. část)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
zpracovaný v rámci projektu
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Markéta Prokopová
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
První Habsburkové na českém trůnu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Závislost elektrického odporu
POLOHA VE STŘĚDNÍ EVROPĚ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
VM byl ověřen v 8.B Název školy:
Vyjmenovaná slova po B Jazyk a jazyková komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
ZLEPŠENÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA EOA
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Renesance Číslo: VY_32_INOVACE_16

Základní škola Včelákov, okres Chrudim Škroupovo náměstí 55, 539 57 Včelákov, e-mail: zsvcelakov@seznam.cz Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „Zlepšení podmínek pro vzdělávání na ZŠ Včelákov“ Název: Renesance III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona: Sada: Dějepis II Pořadové číslo: 16 Autor: Mgr. Lenka Novotná Ověření: Třída: 8. Datum: 30. ledna 2012

RENESANCE 14. – 17. století http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Pra%C5%BEsk%C3%BD_hrad,_Letohr%C3%A1dek_kr%C3%A1lovny_Anny_02.jpg

Renesance v architektuře Městské paláce a vily Nižší stavby pro potřeby člověka Vedle kamene i mramor, cihly Fasády zdobené sgrafity Obdélníková okna

http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Breznice_PB_CZ_chateau_sgraffito_detail_605.jpg

http://cs. wikipedia. org/wiki/Soubor:VeronaSanZenoMaggioreCloister http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:VeronaSanZenoMaggioreCloister.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:010218_campidoglio_Tabularium_02_a.gif

Nejvýznamější stavby http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Z%C3%A1mek,_V._Losiny.JPG http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Tel%C4%8D,_z%C3%A1mek,_v%C4%9B%C5%BE_01.jpg

http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Z%C3%A1mek_Litomy%C5%A1l_1.JPG

http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:%C4%8Cesk%C3%BD_Krumlov_-_Kastell_Blick_von_der_Moldau_1.jpg

http://commons. wikimedia http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Pra%C5%BEsk%C3%BD_hrad,_Letohr%C3%A1dek_kr%C3%A1lovny_Anny_01.jpg?uselang=cs

http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Slavonice,_n%C3%A1m%C4%9Bst%C3%AD_M%C3%ADru,_JV_01.jpg http://en.wikipedia.org/wiki/File:Telc109.jpg

Leonardo da Vinci http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:%C3%9Altima_Cena_-_Da_Vinci_5.jpg

http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Mona_Lisa,_by_Leonardo_da_Vinci,_from_C2RMF_retouched.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Lady_with_an_Ermine.jpg

Michelangelo Buonarroti http://en.wikipedia.org/wiki/File:Michelangelo%27s_Pieta_5450_cropncleaned.jpg http://en.wikipedia.org/wiki/File:Michelangelos_David.jpg

http://en. wikipedia. org/wiki/File:Lightmatter_Sistine_Chapel_ceiling http://en.wikipedia.org/wiki/File:Lightmatter_Sistine_Chapel_ceiling.jpg

Renesance Autor: Mgr. Lenka Novotná Předmět: Dějepis Třída: 8. Obsah: Prezentace předchází nové látce – baroku. Slouží k lepšímu navození nové látky. Žáci mají možnost srovnání uměleckých slohů. Poznámky pro učitele: Prezentace se skládá převážně z obrazových ukázek. Má připomenout základní renesanční prvky a nejvýznamnější památky tohoto uměleckého slohu. Použité materiály: Hrbek F., České dějiny z ptačí perspektivy, SPN, Praha, 1996. www.google.cz