DUM_009_ / VYDMUCHOV / ĎURIŠOVÁ/ ČLOVĚK A PŘÍRODA/2012

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_20_Péče a ochrana ŽP Šablona číslo : XVISada číslo: 1Pořadové číslo DUM: 20 Autor: Mgr.Lenka Dědečková.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autoři: Ing. Hana Ježková Název prezentace (DUMu): 15. Odpady, třídění a recyklace Název sady: Základy ekologie pro střední.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 4. ročník Ing. Hana Adamcová Vytvořeno: 2011.
OCHRANA PŘÍRODY Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_12_INOVACE_01_01_Člověk a příroda.
Přírodniny Víte, jak můžeme rozdělit přírodniny? Živé přírodniny Neživé přírodniny VzduchVodaPůda Nerosty a horniny Světlo a teplo ze Slunce Rostliny.
E KOLOGIE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Soňa Dvořáková Název: VY_32_INOVACE_13_B_19_Ekologie Téma: Člověk a příroda Číslo.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
VY_52_INOVACE_ČLAPŘ_12_JF
Přírodověda – 5. ročník, Půda
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
Netradiční aranžérské materiály
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Lom světla I. část
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_150_Ochrana půdy
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_36_PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI - VZDUCH, PŮDA, TEPLO A SVĚTLO Autor: Mgr. Petra Kukuczková Předmět: Prvouka Třída: 3. ročník.
10 Z ČEHO SE TĚLESA SKLÁDAJÍ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života – Půda I. Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Moderní škola 2010 VY_32_INOVACE_E – Př4 – potravní vazby
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: ZÁKLADNÍ PROJEVY ŽIVOTA
VY_52_INOVACE_13_Zvířata v zimě
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Elektrické spotřebiče
AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_6C_01
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V. , Mnichovická 62
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Člověk a jeho svět 4. ročník
VY_32_INOVACE_18- hraboš polní Přírodověda - 4. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Čím se živí probraní bezobratlí živočichové?
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_15_ZEMĚPIS
VY_32_INOVACE_09_ Přírodověda pro 4. ročník
Základní škola Lednice Břeclavská 510
Věcné učení Ochrana přírody
Různé podmínky života na Zemi
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Les v průběhu roku 2 Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Ochrana lesa Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Neživá příroda vzduch a voda.
TROPICKÝ DEŠTNÝ LES. TROPICKÝ DEŠTNÝ LES V rovníkových oblastech Země se rozkládají tropické deštné lesy (tropické pralesy, džungle). Kterými světadíly.
TÉMA: Výrobky a přírodniny
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Živá příroda – vývoj Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
PRO ZÁJEMCE O FOTOGRAFOVÁNÍ
9. ABIOTICKÉ PODMÍNKY ŽIVOTA
Chráníme přírodu Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_19_CHRÁNÍME PŘÍRODU_HULEJOVÁ Člověk a jeho.
ŠABLONA III/2 ŽIVOČICHOVÉ Mgr
LES Les hraje v životě každého člověka důležitou roli.
TŘÍDĚNÍ ODPADU.
VY_32_ INOVACE_ 01_ PŘÍRODOVĚDA 5
ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
PŮDA Přírodověda 5.tř. Mgr. Renata Šimková.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF
Člověk a jeho svět 3. ročník
Předmět: Prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Léto Učivo: Louka a les
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Šárka Petříková Číslo
NEŽIVÁ PŘÍRODA Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu VY_12_INOVACE_01_32_Člověk a příroda.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_150_Ochrana půdy
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

DUM_009_ / VYDMUCHOV / ĎURIŠOVÁ/ ČLOVĚK A PŘÍRODA/2012 Ochrana přírody

Přírodu dělíme na živou a neživou.

Příroda živá: houby bakterie rostliny živočichové

Příroda neživá: voda půda horniny a nerosty vzduch světlo a teplo pocházející ze slunce vzduch

Jak se nazývá věda, která se zabývá ochranou životního prostředí? Ekonomie Biologie Ekologie Zoologie Archeologie

Přírodu můžeme chránit všichni!

Neznečišťujeme vodu. PROČ? Vodu potřebujeme všichni – lidé, zvířata i rostliny.

PROČ? Chráníme stromy, lesy. Stromy vytvářejí kyslík a jsou jeho zásobárnou. Les poskytuje vláhu – ochlazuje. Je domovem mnoha živočichů.

Jezdíme na kole, chodíme pěšky. ANO NE

Třídíme odpad. noviny plastová láhev sklenice od marmelády střepy obaly z CD starý časopis krabice od bot kelímek od jogurtu sklenice

Odpad třídíme proto, že každý druh se likviduje jinak. A spousta odpadu se dá použít znovu. Tomuto procesu říkáme: Recyklace

POUŽITÉ ZDROJE: Obrázky programu PowerPoint - klipart