IP 12370 Alena Kopáčková (DFP)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Advertisements

Představení projektu: ROZVOJ West Bohemia – rozvoj partnerství v územní působnosti Ústeckého, Plzeňského a Karlovarského kraje 2. Expertní workshop k projektu.
Monitor Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF.
Reagují fakulty připravující učitele na vznik RVP? Jana Coufalová.
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Rozvoj Národní soustavy kvalifikací podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání Systémový projekt (NSK – Národní Soustava Kvalifikací)
CZ / /0037 Přímá komunikace mezi fakultami a průmyslem – Brána k výzkumu Žadatel: MEDICOMP s.r.o. Partneři: PřF UK Praha, MFF UK Praha,
Projekt podpory technického vzdělávání B. Wojnar.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
Vybrané problémové oblasti problematiky fakult vzdělávajících učitele závěry a doporučení z diskuse na semináři „Kvalita přípravy učitelů – podmínka pro.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Euro Net. Projekt Euro Net OP PCS SK-CZ 2007 – 2013 je spolufinancován z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF)
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu IP „Podpora procesu transformace pobytových.
1 Ing. Krajíček Jan Jak dál v zapojení odborníků z praxe Jak dál v zapojení odborníků z praxe Mezinárodní odborný seminář PRAXE A.
Místní partnerství zaměstnanosti Projekt Místních partnerství zaměstnanosti Ing.Tomáš Müller MAS Uničovsko,o.p.s. Informační seminář 19.2.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií INVESTICE DO ROZVOJE.
PRACOVNÍ SKUPINA VZDĚLÁVÁNÍ A ZAMĚSTNANOST 11. září 2015.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Observatoř trhu práce a konkurenceschopnosti Propagace řemeslných a technických oborů Centrum mezinárodního obchodu (CMO) při RHK Brno Integrace.
S POLUPRÁCE PŘESHRANIČNÍCH REGIONŮ V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ projektový záměr Evropská územní spolupráce (EUS), INTERREG V-A AT-CZ.
Evropské nástroje a projekty ve výuce středních škol Výstupy projektu Kurikulum S a perspektivy spolupráce v regionech Zasedání KVZ, Irena Palánová,
Název kapitoly Název podkapitoly Text Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témata mezipředmětových vztahů Praha, 1. února.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
CZ / /0213 Praxe v technických oborech - součást výuky Integrovaná střední škola energetická, Chomutov, Na Průhoně 4800, příspěvková organizace.
Škola jako poskytovatel DV Seminář propojování počátečního a dalšího vzdělávání v ČR 24. března 2011 Ústí nad Labem.
Seminář k projektu „Podpora transformace Sociálních služeb Pačlavice“
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Vytrvalostí a dalším vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu SPORTEM PRO LEPŠÍ ŽIVOT Vzděláváním k vyšším.
Společná strategie - projektové aktivity JMK a TTSK Seminář pro žadatele z JMK , Hodonín.
Podpora vzdělávání prostřednictvím OP Rozvoj lidských zdrojů a OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Ing. Jan Vitula MŠMT.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
„Okna technickým oborům dokořán“
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Nový model tvorby trhu práce budovaný partnerstvím zaměstnavatelů – škol a jejich zřizovatelů a úřadů práce Ing. Jiří Herodes.
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Polytechnické vzdělávání v rámci šap
Škola jako partner firmy
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Aktuální informace o stavu
Představení Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Závěrečná konference projektu
Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě CZ /0. 0/0
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
doc. PhDr. Soňa Jandová, Ph.D. /
Závěrečná zpráva o průběhu řešení projektu
Institucionální rozvojový plán TUL 2017
Prioritní cíl: Relevance
Institucionální plán Zařazení projektu: 2 – Diverzifikace a dostupnost Zajištění poradenských služeb a služeb pro podporu rovných příležitostí.
Krajský metodický kabinet BEZPEČNOSTI A OCHRANY OSOB A MAJETKU
„Inovace a propojení výuky stavebních materiálů a hmot “
Mgr. Martin Krause, DiS. Mgr. Marie Froňková
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 4: Relevance
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Zapojení odborníka z Univerzity v St
Podpora pedagogické praxe u předmětů odborné praxe studentů FZS TUL
Příprava double degree programu Business Administration
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Informace o projektu IKAP
Kariérové poradenství a podnikavost
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

Posilování partnerství FP TUL a fakultních škol, podpora pedagogických praxí studentů učitelství IP 12370 Alena Kopáčková (DFP) 11. 1. 2018 Spolupráce se školami, pedagogická praxe | 11. 1. 2018

Projekt č. 12370 Návaznost na DZ TUL 2016-2020 a aktualizaci DZ na r DZ TUL 2016 - 2020 – Relevance: Zohlednit zapojení vnějších aktérů do přípravy studijních programů a komunikovat s nimi při procesech vnitřního zajišťování kvality pro institucionální akreditace. Vytvořit modely partnerství fakult a ústavu s organizacemi, institucemi a firmami z praxe. Nastavit podmínky a konkretizovat prvky spolupráce partnerů, např. při tvorbě diplomových a disertačních prací, při přednáškách odborníků z praxe, kontaktu firem se studenty, propagační činnosti, projektové činnosti, pořádání konferencí, výukových aktivit a dalších činnostech s cílem usnadnit studentům přechod do praxe. Spolupráce se školami, pedagogická praxe | 11. 1. 2018

Projekt č. 12370 Návaznost na DZ TUL 2016-2020 a aktualizaci DZ na r Plán realizace strategického záměru TUL pro rok 2017, prioritní cíl 4, Relevance: Rozšířit spolupráci a komunikaci se subjekty aplikační sféry a reagovat na potřeby trhu práce s cílem přípravy a usnadnění přechodu studentů do praxe. • Spolupracovat s potenciálními zaměstnavateli absolventů a rozšiřovat spolupráci se zařízeními pro vykonávání odborných praxí studentů na odborných pracovištích. • Rozvíjet spolupráci se sítí tzv. fakultních škol jako přirozeného partnera aplikační sféry pro studijní programy vedoucí ke kvalifikaci pedagogického pracovníka směrem k získávání takových informací, které bude možné využít k profilování těchto studijních programů. Spolupráce se školami, pedagogická praxe | 11. 1. 2018

Cíl projektu Posilovat význam institutu „fakultních škol“ jako prvku partnerství fakulty a aplikační sféry specifického pro fakulty připravující budoucí učitele, rozvíjet spolupráci při odborném zajištění všech druhů pedagogických praxí studentů FP TUL, podpořit konání praxí na školách libereckého regionu. Spolupráce se školami, pedagogická praxe | 11. 1. 2018

Kontrolovatelné výstupy projektu Podpora praxí - zajištění odborného vedení pedagogických praxí, realizace praxí na školách, finanční zajištění praxí (plán 250 studentů/120 cvičných učitelů). 2) Workshopy a semináře pro didaktiky, cvičné učitele a ředitele fakultních a dalších spolupracujících škol (plán 3 akce). Spolupráce se školami, pedagogická praxe | 11. 1. 2018

Výstupy projektu – plnění Finančně podpořena pedagogická praxe pro 120 studentů FP; uzavřeno a vyplaceno 70 dohod o provedení práce se cvičnými učiteli a metodiky ze škol libereckého regionu. (Nižší počet studentů a DPP je dán zejména snížením financí při rozdělování prostředků – původní plán 40% pokrytí projektem, realita 18%). V r. 2017 se uskutečnilo celkem 21 návštěv zástupců fakulty na školách (většinou CPP) – důraz na individuální pojetí spolupráce s fakultními a dalšími spolupracujícími školami. Snaha o konstruktivní komunikaci všech složek, které se na realizaci praxí podílejí – workshopy pro ředitele fakultních škol a cvičné učitele i oborové didaktiky z FP TUL (celkem 7 akcí): 21. 2. 2017, 10. 4. 2017, 26. 4. 2017, 17. 10. 2017, 13. 12. 2017, 14. 12. 2017 (2 x). Spolupráce se školami, pedagogická praxe | 11. 1. 2018

Finance – rozpočet a čerpání Rozpočet: 134 000 Kč 10 000 Kč mzdy 3 400 Kč odvody z mezd 112 000 Kč OON 3 000 Kč materiální náklady 4 000 Kč služby 1 600 Kč cestovné Čerpání: 134 000 Kč 10 373 Kč mzdy (odměny realizační tým) 3 527 Kč odvody z mezd 111 500 Kč OON (výplaty z DPP pro cvičné učitele) 3 000 Kč materiální náklady (kancelářské potřeby) 4 000 Kč služby (poštovné) 1 600 Kč cestovní náhrady (návštěvy škol, jednání) Spolupráce se školami, pedagogická praxe | 11. 1. 2018

Shrnutí Projekt 12370 v r. 2017 umožnil zčásti (18%) financovat pedagogické praxe studentů připravujících se na FP TUL na profesi učitele; napomohl upevnit a prohloubit vztahy mezi fakultou a školami libereckého regionu s důrazem na fakultní školy (konkrétní spolupráce – návštěvy škol, společné akce pro didaktiky FP TUL a cvičné učitele i ředitele fakultních škol). Spolupráce se školami, pedagogická praxe | 11. 1. 2018