NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
C Z.1.07/1.4.00/ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; C Z.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Advertisements

Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Prvouka, Jaro Autor: Mgr. Vendula Janešová Název materiálu:
Listnaté stromy a keře Základní škola a Mateřská škola Knínice u Boskovic, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ číslo DUMu: VY_32_INOVACE_55_Pr7_listnate_stromy_a_kere.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Opakování učiva Název sady: Člověk a jeho svět 2.ročník Číslo.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jana Vaňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_02A_18_LESY MÍRNÉHO PÁSU TEMA:Přírodní obraz.
STROMY Prvouka - 2. třída. STROMY JEHLIČNATÉ Smrk ztepilý.
Kdo jsem – stromy II Jméno autora:Mgr. Kateřina Kačmárová Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):05/2013 Ročník:čtvrtý Tematická oblast:Naše příroda ve.
ROSTLINY A JEJICH ORGÁNY LIST. Šablona : V/2 Sada: 2/13 Ověření ve výuce: Třída: 4 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci.
Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU Popularizace technických oborů a řemesel prostřednictvím interaktivní výuky žáků OP vzdělávání.
POLOLETNÍ PÍSEMNÉ OPAKOVÁNÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_116_Listnaté stromy TEMA:
ZŠ a MŠ Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_12_INOVACE_01_24_Člověk a příroda Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_14_ZIMA TÉMA: ZIMA ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
VY_32_Inovace_ Části rostlin Člověk a jeho svět 3. ročník
Lesy mírného pásu.
autor: Helena Petrůvová název: VY_52_INOVACE_10_PRVOUKA_OVOCE
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
Během kalendářního roku se vystřídají čtyři roční období.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU
VY_32_INOVACE_16_PŘV_LES
ŠTOKY - LES.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
VY_52_INOVACE_13_Zvířata v zimě
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
AUTOR: Lenka Hrnčířová
VY_32_Inovace_2.2.4 Podzimní les Člověk a jeho svět 2. ročník
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Ovoce našich zahrádek VY_32_INOVACE_04_03
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_14_III.Vu_STROMY,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Eva Kubíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_07_ Ovoce
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_129_Hmyz - brouci
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
AUTOR: Mgr. Bc. Alena Machulková
VY_32_INOVACE_25_Jehličnaté stromy
TÉMA: Přírodní společenstva
ENVIROMENTÁLNÍ VÝCHOVA EKOSYSTÉM – les a pole
EU peníze školám Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96, příspěvková organizace Označení: VY_32_INOVACE_113_PR4 Předmět: Přírodověda.
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Ochrana lesa Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VY_32_INOVACE_07_Zeměpis_8.ročník 04_Přírodní oblasti světa – II.
Autor: Mgr. Jitka Žejdlíková Datum vytvoření: leden 2012 Ročník: 7.
WORD Vkládání obrázků a klipartů
Nahosemenné rostliny II
Poznávání rostlin a živočichů typických pro les
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Na procházce v lese.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
ROČNÍ OBDOBÍ JAKÉ ROČNÍ OBDOBÍ JE NA TOMTO OBRÁZKU?
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
Stromy Borovice lesní - stálezelený jehličnatý strom - má kulovitý hluboký kořen - šišky jsou malé a dřevnaté - jehlice dlouhé, vyrůstají po dvou.
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3B_13
Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
JEHLIČNATÉ STROMY Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Předmět: Prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Léto Učivo: Louka a les
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_01_Ekosystémy
Učíme obrazem III/2 Společenstva lesů - jehličnaté lesy
Podzim čaruje … VY_32_INOVACE_02_03
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_32_INOVACE_02_Podzim Téma: Podzim
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_14_Les - shrnutí
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org. AUTOR: Mgr. Jana Hyklová VYTVOŘENO: 21.02.2013 NÁZEV: VY_12_Prvouka_02_Jehličnaté a listnaté stromy ZŠ praktická, 2.-3. r . - TÉMA: Rozmanitosti přírody ČÍSLO PROJEKTU: CZ. 1. 07 /1.4.00/21.1737

Anotace: Při této prezentaci jsou žáci seznámeni se základním rozdělením stromů na jehličnaté a listnaté, se základními rozdíly mezi nimi. Připomeneme jim význam pěstování stromů v přírodě – čím jsou důležité. Nezapomeneme také na význam dřeva , které nám stromy poskytují. Děti si připomenou názvy nejběžnějších stromů, které rostou např. na školním pozemku nebo v blízkém okolí školy. V atlasu si vyhledají jejich obrázky nebo si je ukáží na vycházce po okolí školy. Při pilotáži si děti nejdříve prohlédly prezentaci, pak hledaly obrázky stromů, o kterých byla v prezentaci zmínka. Poté samy vymýšlely, jak se dá využít např. dřevo ze stromů. Na závěr namalovaly výrobek ze dřeva, který mají ve své blízkosti.

Jehličnaté a listnaté stromy okrasné ovocné

Jehličnaté a listnaté stromy na větvích mají listy od jara do podzimu na podzim listí žloutne a opadává přes zimu jsou stromy holé Jehličnaté stromy na větvích mají jehličí jehličí na podzim neopadává (jen u modřínu!) stromy jsou po celý rok zelené

Listnaté stromy Ovocné stromy rostou v sadech dávají nám ovoce pečují o ně sadaři Patří k nim: jabloň, hrušeň, třešeň a jiné Okrasné listnaté stromy rostou v parku nebo v lese starají se o ně zahradníci nebo lesníci Patří k nim: lípa, bříza, jírovec(kaštan), javor, dub a jiné

Jehličnaté stromy jsou zelené po celý rok jehličí neopadává ( jen u modřínu opadavého) rostou v lese , někdy v parku, starají se o ně lesníci nebo zahradníci jejich plody jsou šišky Patří k nim: jedle, smrk, borovice, modřín

Význam stromů Stromy jsou pro nás velmi důležité. Zadržují v lese vláhu Vydechují kyslík Dávají nám ovoce Dávají nám dřevo – na topení, na stavbu, na nábytek, na výrobu papíru V lese nebo v parku hledáme pod stromy odpočinek

Použité zdroje: Ilustrace : kliparty. office