Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Advertisements

Okrasné rostliny Svět práce, 6. ročník VY_32_INOVACE_321, 17. sada, SP
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM: Okrasné rostliny Kód VM:
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Rostliny 1.třída.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_488_Př7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodopis Ročník:
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
VY_32_INOVACE_33_ Prvouka 3.ročník Rostliny 2.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě8 - 3 Datum ověření ve výuce: Téma: Výživa půdy - kompost Tématický okruh: Půda Vzdělávací obor: Pěstitelství.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F Datum ověření ve výuce: Téma: Otáčivé účinky síly Tématický okruh: Účinky síly Vzdělávací obor:
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F7 - 7 Datum ověření ve výuce: Téma: Vzájemné silové působení Tématický okruh: Síla Vzdělávací obor: Fyzika.
Části stromů Strom v ročních obdobích Význam zeleně pro člověka
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě8 - 7 Datum ověření ve výuce: Téma: Polní plodiny – charakteristika, dělení Tématický okruh: Polní plodiny.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F Datum ověření ve výuce: Téma: Hustota látky Tématický okruh: Hustota Vzdělávací obor: Fyzika Vzdělávací.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě Datum ověření ve výuce: Téma: Bonsaje - charakteristika Tématický okruh: Okrasné sadovnictví Vzdělávací.
VY_32_INOVACE_05- Růže šípková Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě Datum ověření ve výuce: Téma: Muškáty - charakteristika Tématický okruh: Okrasné sadovnictví Vzdělávací.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F6 - 8 Datum ověření ve výuce: Téma: Elektrování při vzájemném dotyku Tématický okruh: Elektrické vlastnosti.
VY_32_INOVACE_Sib_III_08 Třídění rostlin Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:VkO Datum ověření ve výuce: Téma: Evropská unie Tématický okruh: Nadnárodní společenství Vzdělávací.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě7 - 7 Datum ověření ve výuce: Ročník:7.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Anotace Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
VY_32_INOVACE_02- hrách setý Přírodověda - 5. ročník
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání
ČÁSTI KVETOUCÍCH ROSTLIN (výklad)
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
STROM, KEŘ, BYLINA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Ekosystém park Rostliny
VY_52_INOVACE_02_ Ekosystém park - rostliny
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Transkript prezentace:

Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce Projekt: OP VK 1.4 709998205 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0440 Autor: Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu: Pě8 - 8 Datum ověření ve výuce: 10. 1. 2011 Ročník: osmý Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce Vzdělávací obor: Pěstitelství Tématický okruh: Okrasné sadovnictví Téma: Okrasné rostliny – význam a rozdělení

ANOTACE Digitální výukový materiál OKRASNÉ ROSTLINY je součástí výkladové hodiny. Výukový materiál je určen pro žáky 8. ročníku. Práce je určena na interaktivní tabuli SMART Notebook.

charakteristika a rozdělení Okrasné rostliny charakteristika a rozdělení Zpracovala: Mgr. Jitka Hříbková, ZŠ Dyjákovice

Význam okrasných rostlin zkrášlují životní prostředí ozdravují životní prostředí člení prostor vyrovnávají mimořádné teploty zvlhčují a ochlazují vzduch odvodňují zamokřené plochy tlumí hluk chrání půdu před erozí a zachycují prach zmírňují nepříznivé účinky holých stěn panelových domů a asfaltových i betonových ploch

Rozdělení okrasných rostlin A) podle charakteru stonku B) podle místa, kde se pěstují

Dělení podle charakteru stonku OKRASNÉ ROSTLINY BYLINY DŘEVINY KVĚTINY TRAVINY STROMY KEŘE jednoleté neboli letničky dvouleté neboli dvouletky vytrvalé neboli trvalky jehličnaté listnaté

Dělení podle místa, kde se pěstují OKRASNÉ ROSTLINY POKOJOVÉ VENKOVNÍ OZDOBNÉ KVĚTEM OZDOBNÉ LISTEM BALKÓNOVÉ ZÁHONOVÉ letničky dvouletky trvalky cibulnaté a hlíznaté

OKRASNÉ DŘEVINY LISTNATÉ JEHLIČNATÉ OPADAVÉ STÁLEZELENÉ POPÍNAVÉ VZPŘÍMENÉ ZAKRSLÉ PŘEVISLÉ

ZDROJE Dytrtová, R., Praktické činnosti, Pěstitelství pro 6.- 9. r. ZŠ, Fortuna, 1997 http://cdn.blogs.sheknows.com/gardening.sheknows.com/2011/10/colorful-flower-garden.jpg