Marketing farmářských produktů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Značka výrobku Značka se skládá:
Advertisements

ÚVOD DO MARKETINGU.
AKAD.ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 5.
Způsoby stanovení ceny
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
DIREKT MARKETING - ÚVOD - Marek Matějka. Struktura čtyř P.
Vývoj marketingových koncepcí
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Marketingový mix 4 P.
Výrobek a jeho životní cyklus
Marketing Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
MARKETINGOVÝ MIX.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Segmentace trhu Ročník / obor studia:III. ročník.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
Marketingový mix Obsahuje čtyři taktické marketingové nástroje: produkt (Product), cenu (Price), distribuci (Distribution) a propagaci (Promotion).
Koncepce marketingového řízení
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Marketingové prostředí
Produkt.
Úvod do marketingu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
úvod pojetí a obsah marketingu
MARKETING.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Podnikatelské koncepce
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Jakub Špork 20. prosince O co dnes půjde?  Zbytky včerejší večeře (4P)  Marketing.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
8. Marketing.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovlivňující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady cena.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovlivňující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady cena.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovlivňující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady cena.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovliv ň ující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Marketing a marketingový.
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Ing. Veronika Dostálková MBA
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
Tvorba marketingového mixu
Marketingový systém řízení
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Průzkum trhu. Průzkum trhu Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu Význam Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu.
Marketingové strategie
Ing. Veronika Dostálková MBA
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Marketing Základy a postupy..
Podnikatelské koncepce
Transkript prezentace:

Marketing farmářských produktů Ing. Ivan Hrbek

Marketing – cesta k trhu (marketingová podnikatelská filozofie) Výrobní podnikatelská koncepce Prodejní koncepce Marketingová podnikatelská koncepce Sociální marketing

definice Marketing je způsob řízení, při kterém podnik(atel) zkoumá, předvídá a vytváří potřeby zákazníka, aby je následně uspokojil způsobem, který mu přinese zisk.

Marketingový mix 4P (5P) Produkt Price Promotion Placement (Package)

Produkt - výrobek obal Užitná hodnota Druh, značka ,design, styl…… Spojené služby (záruka, dovoz, instalace, zaškolení……. Nadstandardní služby: pohlazení kůzlete, pohled oknem do sýrárny

Price - Cena Ovlivnitelná námi jako prodávajícími Tržní cena:Maximální cena, z kterou si náš výrobek koupí dostatečný počet zákazníků Způsoby stanovení ceny Nákladová Přímé náklady na 1 kg sýra(mléko,kultura, syřidlo, elektřina, mzda sýraře, poměrná část ceny sýrárny, ….. Nepřímé náklady („úředničina“, účetnictví, nabídky, telefony, obaly, etikety, inzerce, cesty na trhy a k zákazníkům, vozidlo na rozvoz….. Přiměřený zisky (10 – 20 %???) Marketingová Konkurence Vnímání hodnoty zákazníkem Marketingový cíl M>N = OK

propagace Reklama Publicita Podpora prodeje

Umístění na trhu Prodejní cesty Přímé Nepřímé

obal Původní funkce – ochrana výrobku Některé výrobky nelze prodat bez obalu Nové funkce obalu Nosič informace Nosič marketingové informace První oslovuje zákazníka Často rozhoduje o koupi

Trh a jeho chování Segmentace trhu Pohlaví Rasa, barva pleti Věk Peněženka Vzdělání Zájmy Zdravotní stav ……

Můj hlavní segment trhu Oslovení mého segmentu Direkt marketing Místní tisk Letáčky na vhodných místech Vytvoření mého segmentu Komunitou podporované hospodaření Bioklub Bedýnkový systém Facebooková skupina

Přidaná hodnota Nabídnout zákazníkovi přidanou hodnotu Jedinečná, nikdo jiný nemůže nabídnout Zdarma, zákazník jí (zdánlivě) neplatí

Nákupní chování zákazníka Podniky Instituce Domácnosti Jednotlivci