Středisko výchovné péče - ALFA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
FORMY EDUKACE Beharková Natália. Forma studia: bakalářské kombinované 4. semestr.
Advertisements

PEDAGOGICKO-PSYCHOLOGICKÁ PORADNA OPAVA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková.
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Spolupráce OSPOD se školami a školskými zařízeními TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU PROSTŘEDNICTVÍM OPERAČNÍHO PROGRAMU LIDSKÉ.
IX. Krajská konference k primární prevenci rizikového chování Prima třída PRIMA Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov Mgr. Zdeněk Hrnčiřík.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Školní psycholog a práce s učiteli Mgr. Michaela Širůčková, Ph.D.
Základní škola a Mateřská škola, Osečná, okres Liberec, příspěvková organizace -základní škola žáků, 35 sociálně znevýhodnění žáků -mateřská škola.
1 Koordinátor S 1 Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP.
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
Asistent pedagoga jako nástroj pro inkluzivní vzdělávání Mgr. Lucie Macků.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU projekt Sítě mateřských center o.s. – Jihomoravský kraj Lektorské dovednosti I. Komunikace v NNO.
ASEBS, 4. sem..  Široké chápání profesní sebeobrany a jejího projektování  Samostatná práce  Schopnost integrovat znalosti  Pochopení problému v širších.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj
Tematické setkání k TVORBĚ INDIVIDUÁLNÍCH VZDĚLÁVACÍCH PLÁNŮ
Individuálně, ale společně a jinak
Edukace žáků na praktických a speciálních školách KPG/4028
Platformy projektu KAP LK
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Roční preventivní program a následná práce se třídou a rodiči Ing
Institucionální cesta podpory
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
DĚTI VĚZNĚNÝCH RODIČŮ Zkušenosti a plány Věznice Světlá nad Sázavou
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Mgr. Jana Leitnerová PPP a SPC Semily
Specifika práce s mladými lidmi v nízkoprahových programech pro děti a mládež Proxima Sociale o.p.s.​ Pavlína Mádlová mezinárodní konferencE v rámci PRojektu.
Program – – → 1. blok – dotazy posluchačů k prezentaci z minulého semináře, poskytování informací o dítěti, informovaný souhlas.
STŘEDISKO VÝCHOVNÉ PÉČE HELP
3. Metody pedagogické diagnostiky
Klíčová témata projektu
Individuálně vzdělávací plán
Rodinná, párová a individuální terapie a poradenství
Návrhy možných inkluzivních opatření pro MAP ORP Litvínov
Prostředí k UČENÍ v Začít spolu
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Informace k přednášce a semináři k předškolní pedagogice Jarní semestr 2016 Zora Syslová.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
RAP aneb CO BUDE DÁL? Jana Churáčková, ŘV MAP Praha 10,
Talentcentrum – rozvíjíme talentované žáky SŠ a ZŠ společně
Školní poradenské pracoviště
Setkání kariérových poradců
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Analýza komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností v systému běžných základních škol Mgr. Veronika Girglová.
phdr. Hana pazlarová, ph.d.
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Spolupráce s rodiči a komunitou
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Zkušenosti Gymnázia, Praha 5, Na Zatlance 11
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Realizace projektu na 7. základní škole a mateřské škole Plzeň
Strategické řízení a plánování
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Akční plán - plánované společné aktivity
Šablony I a jejich realizace
Vzdělávací kurzy Rodinného Integračního Centra zaměřené na problematiku poruch autistického spektra
Aktuální informace o MAP vzdělávání na Broumovsku II
Centrum J. J. Pestalozziho, o. p. s.
Diagnostika dítěte předškolního věku
Komunitně plánujeme na Brandýsku
Digitální učební materiál
Martina Jančová Klára Kautská Jana Petrásková Petra Solarová Prylová
Podpůrná opatření Mgr. Marika Kropíková.
Transkript prezentace:

Středisko výchovné péče - ALFA MINI VÝCVIK PEDAGOGŮ Středisko výchovné péče - ALFA

VÝCPED je … zážitkový, sebezkušenostní a prakticky zaměřený vzdělávací program pro pedagogy akreditovaný MŠMT v rozsahu 48 hod, tj. 6 dnů v průběhu cca 3 měsíců zaměřený na problematiku chování dětí, rodičů a pedagogů v individuálním i skupinovém kontaktu

VÝCPED realizuje Středisko výchovné péče Alfa Svitavy ve spolupráci s dalšími partnery, např. PPP Ústí nad Orlicí ZŠ Mozaika Rychnov n. Kněžnou

VÝCPED – lektorský tým Alfy Romana Jurečková Dana Krchová Karolína Plíhalová Jan Mazák Petr Dřínovský

foto

VÝCPED – účastnická skupina Uskutečnili jsme dosud tři VÝCPEDy. Složení skupin bylo různé: pedagogové z různých MŠ a a 1. stupňů ZŠ pedagogové z různých 2. stupňů ZŠ a SŠ pedagogové z jedné ZŠ Mezi účastníky byli: učitelé, vychovatelé, školní psycholog, školní speciální pedagog, školní metodik prevence, výchovný poradce, asistent pedagoga, vedení školy … V jedné skupině vždy max. 16 účastníků. www.svpsy.cz, svpsy@seznam.cz, tel. 731 712 458 www.svpsy.cz, svpsy@seznam.cz, tel. 731 712 458

Tematický obsah Dítě s výchovnými problémy (reálná kazuistika, kauzalita problémů, etiologie, specifika rodinného prostředí a možnosti a limity škol, nejčastější diagnózy, role, odpovědnost a kompetence učitele, vývojová a morální specifika s ohledem na věk dítěte atp.). Práce s třídním kolektivem (sociometrie, zákonitosti skupinové dynamiky, postup při nemocných sociálních vztazích - při šikaně). Komunikační strategie a dovednosti (praktický nácvik rozhovorů i toho, jak se na rozhovor připravit). www.svpsy.cz, svpsy@seznam.cz, tel. 731 712 458

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat: Tematický obsah Krizové scénáře a kterak se profesně obrnit. Velmi praktický a věcný vstup PPP (aneb jak na papíry a jak na spolupráci třídní učitel – PPP). A jiná témata vyplynuvší z našich setkání nebo které si přinesete  V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat: svpsy@seznam.cz nebo 731 712 458.

Na shledanou a mnoho optimismu… Těšíme se na Vás Na shledanou a mnoho optimismu… www.svpsy.cz, svpsy@seznam.cz, tel. 731 712 458