Zpráva o studiu za rok 2014 Zdeňka Chmelíková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Najdi na slepé mapě Evropy státy podle zadání
Advertisements

O fakultě... Fakulta vznikla 1. ledna 1991 rozdělením Fakulty strojní a elektrotechnické na dvě samostatné fakulty. Fakulta elektrotechniky a informatiky.
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
OB 21 OBN POSTAVENÍ ČR VE SVĚTĚ. ČR Postavení ČR ve světě ● Zkuste se zamyslet, jaké má ČR postavení ve světě a do jakých světových organizací patří.
Konkurence schopnost českého zemědělství se stále snižuje Ing. Miroslav Toman, CSc. prezident Agrární komory ČR a Potravinářské komory ČR.
EGAP- spolehlivý partner českého exportu Tomáš Krampera Ředitel pro akvizice a koordinaci procesů.
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
, Brno doc. Ing. Alžbeta Jarošová, Ph.D. Studijní programy a obory Studijní programy a obory nabízené Agronomickou fakultou Mendelovy univerzity.
 Vzdělávací mobilita jednotlivců podporuje mobility v oblasti vzdělávání, odborné přípravy a mládeže, rozsáhlé akce Evropské dobrovolné služby a sdílené.
ELEKTROTECHNIKA Ing. Pavel Svoboda a Ing. Tomáš Mlčák Ph. D., Katedra elektrotechniky.
Vítejte na Dni otevřených dveří Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity 18. ledna 2013.
EVROPSKÁ UNIE MAREK PARVONIČ. HISTORIE ZÁKLADY PODNĚTY Zabránit opakování tragédie dvou světových válek Zajištění evropského míru Revitalizace Evropy.
Fakulta managementu a ekonomiky Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva Motto: Smart governance.
ZŠ Brno, Řehořova 3 Já a společnost Výchova k občanství ročník III
„Propojení teoretické a praktické přípravy budoucích pedagogických pracovníků na UP“ KULATÝ STŮL K PEDAGOGICKÝM PRAXÍM Přírodovědecká fakulta.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_02-19 ZEMĚPIS NA II. STUPNI ZV-LMP (Z) Téma:
Projekt práce s nadanými studenty Drahomíra Pavelková, Alena Kolčavová Zlín,
EVROPSKÁ UNIE.
Střední průmyslová škola elektrotechnická, Praha 10, V Úžlabině 320
OECD: Výše daní: nejnižší daně jsou v Chile
Informační a poradenské centrum ZČU
Fakulta managementu a ekonomiky
Informační schůzka k programu
Čas, kdy si musím vybrat, co dál…
EVROPSKÁ UNIE – VZNIK A VÝVOJ
AKTION Česká republika - Rakousko
Filozofická fakulta Univerzity Karlovy Ústav románských studií
Obyvatelstvo Evropy Počet obyvatel – asi 731 mil. (2009)
Realita zahraničního náboru
AKADEMICKÁ INFORMAČNÍ AGENTURA a možnosti studia v zahraničí
EVROPA JAKO JEDEN ZE SVĚTADÍLŮ
Zpráva o studiu za rok 2015 Zdeňka Chmelíková
Zpráva o studiu za rok 2016 Zdeňka Chmelíková
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
Přijímací řízení na LF MU 2015
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_Světadíly
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Veronika Poláčková Název materiálu:
Nezaměstnanost absolventů UTB
Central European Exchange Programme for University Studies
Evropská unie Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Hlavní města Evropy VY_32_INOVACE_Ze
FREE MOVERS Fakulta filozofická.
INTERNATIONAL DAY 2011.
EVROPSKÁ UNIE Hlavní orgány (11)
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
O nás Univerzita s TRADICÍ – založena 1999
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
VETERINÁRNÍ A FARMACEUTICKÁ UNIVERZITA BRNO
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník
„Index vnímání korupce 2016“
Stavba strojů a zařízení
Možnosti studia techniky a technických projektů na fakultách ZČU
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 3: Internacionalizace
Zpráva o studiu za rok 2013 Zdeňka Chmelíková
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B
Gymnázium Na Vítězné pláni, Praha 4
Výstupy z projektu PROGRESS
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
jak vám pomáháme ve východní evropě a v asii
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Vlastivěda, Evropská unie Autor: Mgr. Marta Samlerová.
Prezentace Fakulty ekonomické ZČU v Plzni
Cizinci na trhu práce v JMK
Téma „Zdroje dat o cizincích v ČR“
Ministerstvo vnitra ČR Statistická data v oblasti migrace
Setkání kariérových poradců Teplice –
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ERASMUS+ pro Ph.D. studenty
Transkript prezentace:

Zpráva o studiu za rok 2014 Zdeňka Chmelíková Fakulta elektrotechniky a informatiky http://www.fei.vsb.cz/

Počet studentů v akademickém roce 14/15 (k 31. 10. 2014)  Typ studia Počet studentů % Bakalářské studium 2012 62% 60% Magisterské studium 907 28% 30% Doktorské studium 326 10% Celkový počet studentů 3245

Porovnání počtu studentů v akademických letech 03/04 – 14/15

Porovnání počtu studentů v akademických letech 03/04 – 14/15

Počet přijatých uchazečů Počet zapsaných studentů Bakalářské studium Akademický rok Počet přihlášek Počet přijatých uchazečů Počet zapsaných studentů Neúspěšnost v 1.roč. Počet absolventů 2003/2004 1624 971 697 27% 2004/2005 2183 1477 1058 31% 80 2005/2006 1849 1117 811 26% 310 2006/2007 1707 1186 918 355 2007/2008 1505 966 772 33% 436 2008/2009 1774 1384 1075 36% 389 2009/2010 1704 1329 1005 40% 334 2010/2011 1718 1347 1074 37% 358 2011/2012 1706 1317 1024 41% 360 2012/2013 1650 1202 943 39% 386 2013/2014 1581 1204 967 46% 2014/2015 1374 1022 835 3,6% x

Přihlášky z ČR

Počty přihlášek ze Slovenska

Bakalářské studium – porovnání počtu studentů podle studijních programů Studijní program 07/08 08/09 09/10 10/11 11/12 12/13 13/14 14/15 Elektrotechnika 260 476 625 691 721 746 762 687 Projektování elektrických zařízení 20 50 54 45 52 Informační a komunikační technologie 999 1259 1584 1645 1652 1544 1460 1273 Celkem 1279 1785 2263 2390 2427 2335 2267 2012

Bakalářské studium – porovnání počtu absolventů podle oborů Studijní program Studijní obor 08/09 09/10 10/11 11/12 12/13 14/15 Elektrotechnika Měřicí a řídicí technika x 8 37 10 17 25 Aplikovaná a kom. elektronika 19 23 30 12 Elektroenergetika 45 36 61 55 32 Biomedicínský technik 15 14 18 28 34 35 Informační a komunikační technika Informatika a výpočet. technika 87 155 179 166 160 159 Mobilní technologie 21 20 31 Výpočetní matematika 3 7 9 Telekomunikační technika 16 29 47 Projektování elektrických zařízení 4 5

Navazující magisterské studium Akademický rok Počet přihlášek Počet přijatých uchazečů Počet zapsaných studentů Počet absolventů 2003/2004 153 152 143 2004/2005 105 98 82 25 2005/2006 154 128 122 28 2006/2007 402 342 328 69 2007/2008 465 404 380 238 2008/2009 495 475 454 248 2009/2010 487 456 428 307 2010/2011 430 405 385 2011/2012 446 413 391 259 2012/2013 523 453 421 2013/2014 565 466 434 256 2014/2015 384 x

Informační a komunikační technologie Navazující magisterské studium – porovnání počtu studentů podle studijních programů Studijní program 07/08 08/09 09/10 10/11 11/12 12/13 13/14 14/15 Elektrotechnika 197 333 301 275 297 288 329 302 Informační a komunikační technologie 419 543 648 622 591 593 609 605 Celkem 616 876 949 897 888 881 938 907

Informační a komunikační technika Navazující magisterské studium – porovnání počtu absolventů podle oborů Studijní program Studijní obor 08/09 09/10 10/11 11/12 12/13 14/15 Elektrotechnika Měřicí a řídicí technika 38 33 27 14 30 15 Elektronika 24 20 17 19 13 Elektroenergetika 50 73 52 48 35 Biomedicínské inženýrství x 21 18 Informační a komunikační technika Informatika výp. technika 80 116 108 118 105 111 Mobilní technologie 8 5 10 9 6 12 Výpočetní matematika 7 11 1 Telekomunikační technika 29 25

Počet zapsaných uchazečů Doktorské studium Rok Počet zapsaných uchazečů Počet absolventů 2003 71 19 2004 74 21 2005 58 18 2006 53 23 2007 51 24 2008 60 36 2009 102 31 2010 80 15 2011 85 14 2012 78 2013 112 2014 89 12

Doktorské studium – porovnání počtu studentů podle studijních programů Studijní program 10/11 11/12 12/13 13/14 14/15 Elektrotechnika 140 143 141 147 128 Informatika, komunikační technologie a aplikovaná matematika 114 159 154 185 198 Celkem 271 302 295 332 326

Doktorské studium – porovnání počtu absolventů podle oborů Studijní program Studijní obor 2011 2012 2013 2014 Elektrotechnika Elektronika 1 Technická kybernetika 4 2 7 Elektrické stroje, přístr. a poh. 3 5 Elektroenergetika Informatika, komunikační technologie a aplikovaná matematika Výpočetní a aplik. matematika Informatika 6 Komunikační technologie

Zahraniční studenti Stát bakalářské studium magisterské studium doktorské studium Celkem Angola   1 Bělorusko  1 Bosna Bulharsko Egypt 3 Estonsko Finsko Francie Gruzie 4 Indie Jordánské hašim. kr. 2 Kazachstán Korea Libye 1  Litva Moldávie Mongolsko Polsko 7 Portugalsko Rusko 6 10

Zahraniční studenti celkem 182 146 63 391 Stát bakalářské studium magisterské studium doktorské studium Celkem Řecko   3 Saudská Arábie 1 Slovensko 151 86 29 266 Slovinsko Súdán Sýrie Španělsko 10 Tchaj-Wan Turecko 13 Ukrajina 4 Uzbekistán Velká Británie a Irsko Vietnam 20 18 38 celkem 182 146 63 391

Studijní stáže (1-2 semestry)

Stáže studentů (dlouhodobé, krátkodobé, pracovní)

Počet nezaměstnaných absolventů FEI celková neúspěšnost je definována jako podíl celkového počtu nezaměstnaných absolventů a celkového počtu absolventů; standardizovaná míra nezaměstnanosti absolventů - je míra nezaměstnanosti absolventů, kde je zohledněn různý stav trhu práce v regionech; údaje převzaty ze Střediska vzdělávací politiky. Celková neúspěšnost (standardizovaná) Duben 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 VŠB-TUO, FEI 2,50% 1,60% 1,90% 2,10% 4,60% 4,70% 4,80% nedostupné 3,80%

Coop Education 69 Zapojilo se 41 firem, 122 míst. U 32firem je na praxi 69 studentů. Obor Počet studentů Informatika a výpočetní technika 40 Mobilní technologie 6 Telekomunikační technika 2 Aplikovaná a komerční elektronika Elektroenergetika 3 Řídicí a informační systémy 5 Biomedicínský technik Projektování elektrických zařízení Celkem 69

Děkuji za pozornost