Soubor interaktivních her z matematiky I.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Namáhání na tah a tlak Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Slabiky la, lo, le, lu, li Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Zorková. Dostupné z Metodického portálu
C ČERNÝ PETR Ostré sykavky – C
Čtení s porozuměním Interaktivní prezentace
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
VYŠŠÍ X NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA VYŠŠÍ CVIČENÍ
Rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
TRÉNUJEME PAMĚŤ HRAČKY Prezentace zaměřená na trénink paměti.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Edita Havránková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Lucie Barillová. Dostupné z Metodického portálu Provozuje Národní.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
Soubor interaktivních her pro předškoláky
Matematika – 4. ročník. Pracujeme s diagramy
Interaktivní test na změny skupenství látek
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
POČASÍ KALENDÁŘ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
České bankovky a kdo je na nich vyobrazen
POČASÍ GRAFOMOTORIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
Porozumění řeči – MÁ x NEMÁ interaktivní
Porozumění řeči – těžší varianta interaktivní
Optika – vznik světelných svazků
Optika – vznik světelných svazků
Kde se opravují auta? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Interaktivní test ze znalostí vnitřní energie a tepla
PUZZLE M Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
České mince a co je na nich
České mince Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Hledání obrázků Děti mají za úkol najít v každém listu daný počet obrázků. Po nalezení je mohou vybarvit. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
HRY – hláska „Ž“ V prezentaci naleznete tři hry. Loto, které se hraje s dvěma hracími kartami, hra start–cíl, ke které budete potřebovat dvě figurky a.
Slabiky lu, le, li, lo, lá, lí Metodický komentář:
Jak to asi vypadá doma? Sleduj obrázky a povídej.
BALONY a násobilky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN.
Interaktivní vyhledávání dvou stejných obrázků.
HRY – hláska „Č“ V prezentaci naleznete tři hry. Loto, které se hraje s dvěma hracími kartami, hra start–cíl, ke které budete potřebovat dvě figurky a.
HRY – hláska „Š“ V prezentaci naleznete tři hry. Loto, které se hraje s dvěma hracími kartami, hra start–cíl, ke které budete potřebovat dvě figurky a.
Prvouka – části lidského těla a kostra
Ukládáme a počítáme mince v kasičce
PEXESO Ostré sykavky – C
Jméno: Poznáš hudební nástroje? Doplň názvy.
PUZZLE P Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Kde bydlí Honzík? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. L. Gregoríková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
Soubor interaktivních příkladů z matematiky
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
PRACOVNÍ LIST Úkoly: 1) Na internetu vyhledej, ve kterém podnebném pásu se vyskytují obilniny zmíněné v prezentaci (pšenice, žito, ječmen, oves). 2) Vyznač.
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
KVARTETO – hláska R Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Sčítání, odčítání, násobení a dělení celých a záporných čísel
Samohlásky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Rychlé počítání v časovém limitu 15 vteřin II.
Rozvíjíme zrakovou paměť
Slož popletené obrázky.
Prvouka – Sídliště Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Půjdem spolu do Betléma…
Rozlišování hlásek P, B, M
Doporučuji snímky, které obsahují vyšší počet, z počátku skrýt.
POČÍTÁME DO 5 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Mudrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Zaokrouhlování na desítky a stovky
Rychlé počítání v časovém limitu 15 nebo 30 vteřin
České bankovky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Sčítání, odčítání, násobení a dělení celých čísel.
Transkript prezentace:

Soubor interaktivních her z matematiky I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz; ISSN 1802-4785. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 8 ? 2 16 ? 9 ? 4 16 9 5 ? 1 13 16 17 12

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 8 ? 2 16 9 ? 3 4 16 3 5 ? 1 13 16 17 12

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 8 ? 6 2 16 9 3 4 16 6 5 ? 1 13 16 17 12

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 8 6 2 16 9 3 4 16 7 5 ? 7 1 13 16 17 12

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. ? 9 4 6 19 ? ? 1 10 9 3 ? 5 16 9 18 18

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 9 4 6 19 ? 2 ? 1 10 2 3 ? 5 16 9 18 18

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 9 4 8 19 ? 2 1 10 8 3 ? 8 5 16 9 18 18

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 9 4 6 19 ? 7 2 1 10 7 3 8 5 16 9 18 18

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 2 8 ? 3 13 ? ? 9 20 8 5 ? 6 12 14 18 13

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 2 8 3 13 ? 7 9 20 7 ? 5 ? 6 12 14 18 13

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 2 8 3 13 ? 7 9 20 1 5 1 ? 6 12 14 18 13

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 2 8 3 13 ? 4 7 9 20 4 5 1 6 12 14 18 13

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 3 ? 8 12 ? 4 ? 4 13 6 5 6 ? 9 20 10 11 24

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 3 ? 1 8 12 ? 4 ? 4 13 1 5 6 9 20 10 11 24

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 3 1 8 12 ? 4 2 4 13 2 ? 5 6 9 20 10 11 24

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 3 1 8 12 7 ? 4 2 4 13 7 5 6 9 20 10 11 24

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. ? 5 7 14 9 4 ? ? 8 20 9 6 ? 4 11 14 11 20

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. ? 5 7 14 9 4 ? 8 20 1 6 ? 1 4 11 14 11 20

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 2 ? 5 7 14 9 4 ? 8 20 2 6 1 4 11 14 11 20

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 2 5 7 14 9 4 3 3 ? 8 20 6 1 4 11 14 11 20

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. ? 6 2 13 9 ? ? 8 20 9 7 ? 4 12 22 14 9

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. ? 6 2 13 9 ? 8 20 1 1 7 ? 4 12 22 14 9

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 5 ? 6 2 13 9 ? 8 20 5 1 7 4 12 22 14 9

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 5 6 2 13 9 3 ? 8 20 3 1 7 4 12 22 14 9

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. ? 2 4 9 ? 1 ? 8 14 1 9 ? 7 22 16 17 12

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 3 ? 2 4 9 ? 1 8 14 3 9 ? 7 22 16 17 12

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 3 2 4 9 ? 5 1 8 14 5 9 ? 7 22 16 17 12

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 3 2 4 9 5 1 8 14 6 9 ? 6 7 22 16 17 12

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. ? 3 4 9 ? ? ? 18 8 1 9 ? 8 18 16 20 9

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 3 ? 2 4 9 ? ? ? 18 2 1 8 9 18 16 20 9

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 3 2 4 9 ? 5 ? ? 18 5 1 8 9 18 16 20 9

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 3 2 4 9 5 ? 6 ? 18 6 1 8 9 18 16 20 9

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 3 2 4 9 5 6 ? 7 18 7 1 8 9 18 16 20 9

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. ? 1 9 15 ? 6 ? ? 13 6 7 ? 8 17 11 23 11

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. ? 1 9 15 ? ? 6 13 2 7 2 ? 8 17 11 23 11

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 1 5 ? 9 15 ? ? 6 13 5 7 2 8 17 11 23 11

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 1 5 9 15 ? 6 ? 4 13 4 7 2 8 17 11 23 11

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 5 1 9 15 ? 3 4 6 6 13 3 7 2 8 17 11 23 11

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 8 3 ? 7 18 3 ? ? ? 8 3 9 ? 1 16 10 13 19

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 8 3 7 18 3 ? ? ? 8 6 9 1 6 ? 16 13 19 10

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 8 3 7 18 1 ? 3 1 ? 8 ? 9 6 1 16 19 10 13

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 8 3 7 18 3 ? ? 1 5 8 5 9 6 1 16 10 13 19

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 8 3 7 18 ? 2 3 1 5 8 2 9 6 1 16 10 13 19

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 2 ? 8 3 13 ? 3 ? 9 20 8 ? 5 6 12 13 14 18

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 2 8 3 13 ? 7 3 ? 9 20 7 ? 5 6 12 18 13 14

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 2 8 3 13 4 7 3 ? 9 4 20 ? 5 6 12 13 14 18

Kliknutím na kolečko s otazníkem správně umístěte nabízené číslo. 2 8 3 13 1 7 3 9 4 20 ? 1 5 6 12 13 14 18

4 1 Kliknutím na číslo ho správně zařaďte do kolečka s otazníkem. 2 9 3 25 5 10 6 12 ? 5 8 10

4 1 Kliknutím na číslo ho správně zařaďte do kolečka s otazníkem. 2 9 25 5 10 ? 6 12 ? 3 5 8 10

4 Kliknutím na číslo ho správně zařaďte do kolečka s otazníkem. ? 2 9 25 10 1 ? 6 12 ? 3 5 ? 5 8 10

4 Kliknutím na číslo ho správně zařaďte do kolečka s otazníkem. ? 2 8 9 25 10 1 ? 6 12 ? 3 5 ? 5 10

5 10 15 start V časovém limitu 15 sekund zjisti, jaké je číslo parkovacího místa, které je skryté pod žlutým autem. Řešení najdeš, když klikneš na žluté auto. 91 90 89 88 87 98

Zdroje obrázků: [ cit. 2017-09-24]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: http://www.clker.com/clipart-red-car-top-view-8.html > < < http://www.clker.com/clipart-parking-2.html >