Telesales je mrtvý, ať žije telesales! UniCall Communication Group

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁSADY PRVNÍ POMOCI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ;
Advertisements

Co to je, když se řekne „FRANCHISING“? Petra Dillingerová SŠ KNIH, o.p.s.
Jihlavské Terasy. Příklady dobré praxe KOMUNIKACE SE ČLENY RODINY A PŘÁTELI PROSTŘEDNICTVÍM PROGRAMU SKYPE Postup: Domluvíme s volaným rodinným příslušníkem.
Problematika distribučních modelů z pohledu pojišťoven Josef Lukášek.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Nákupní a prodejní Ingrid Lipusová. Známe je všichni, kdo z nás je používá? -Nejlepší cena v daném místě a daném čase ( 48% dotázaných ) -Transparentnost.
Na co se v bance neptají…. Představení společnosti Alexiss Group s.r.o. Po mnoha letech působení na českém finančním trhu jsme se rozhodli v létě roku.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Nejčastější chyby při administraci projektů OPPP a OPPI.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Movie Maker uložení a sdílení filmů Co se všechno naučíme???
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Jak přistupovat k inovačním možnostem s dotacemi Richard Lev Ředitel odboru Projektového poradenství Mob:
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
IMYDŽ JE NA NIC! POSLOUCHEJ ŽÍZEŇ!. IMAGE FIRMY & ETIKETA Ing. Bc. Jan Kuba.
ARTS MARKETING Marketing umění a kulturního dědictví Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Oddělení lidských zdrojů, podpory průmyslu a podnikání 1.
FINANČNÍ DOPAD OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE SPOLEČNOSTI AVIRE S.R.O. Autor diplomové práce:Bc. Monika Budovičová Vedoucí diplomové práce:doc. Ing.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 Vývoj a koncepce nového univerzitního webu Ondřej Kudlík
Ivo Krsička Jedinečné spojení znalostí obchodu a distribuce energií.
Vyplnění a finalizace žádosti zjednodušeného projektu v IS KP14+ (Informační systém konečného příjemce) Výzva OPVVV 02_16_ , Kralice na Hané.
Konec plýtvání - osvěta veřejnosti Mgr. Jiří Jakl předseda Zvonečník, z.s.
Projekt Spolupráce Zlínska a Stredného Ponitria Přeshraniční spolupráce Otrokovice
Přednáška Akce: Přednášející: Petr Vlasák | ředitel | IKA Buildog | TFM Přidaná hodnota trvalé udržitelnosti.
Veřejná podpora, veřejné zakázky (příklady z praxe) Ing. Josef Žid.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
Zdravé město J I L E M N I C E Fórum, 11. dubna 2013.
Mobilní aplikace nebo web?
Jak získat nejlepší talenty?
EU_62_A_sada 2_02_M_Finanční produkty_Pol
PODPORA ČEB PŘI EXPORTU DO AFRIKY – NIGÉRIE
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů
Psychologie v obchodní činnosti firmy
Rozhodování 1.
ČSOB Leasing : Tržní podíl celkem : 1 –
Děti odsouzených rodičů z hlediska sociálně – právní ochrany dětí
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Soustava dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Marketing VY_32_INOVACE_41_822
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
Daň z přidané hodnoty 13. prosince 2017 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D.
Digitální učební materiál
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola, Teplice
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Inter Informatics Group
, FlexiBee Developers Day 2015
Střední průmyslová škola Ostrov
MOMENTY PRAVDY Břetislav Stromko Head of Analytics, OgilvyOne
KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB A KONCESIONÁŘSKÉ SÍTĚ
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Název projektu | Název společnosti | Jméno prezentujícího
Prodeji produktu nebo služby
Logistický systém ve společnosti Těžké strojírenství Plzeň a.s.
Nádherné prezentace navrhnete a předvedete snadno a s jistotou.
Centrální Podpora Uživatelů ISVS
Firemní brožura Tohle je skvělé místo pro cíle společnosti.
M-Commerce Šárka Přibíková 3MA
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Fond pro bilaterální vztahy První otevřená výzva
Lineární rovnice Druhy řešení.
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
Seminář pro žadatele pro výzvu 082
KOMUNIKACE NA INTERNETU
Transkript prezentace:

Telesales je mrtvý, ať žije telesales! UniCall Communication Group Patrik Pavel, obchod, UniCall Communication Group

V r.2013 jsme mluvili skoro s 2 mio lidí… Proč? Různé důvody (prodej, roboti, masáž, kvalita, kobercový nálet, ponorka, push, etc.) V r.2013 jsme mluvili skoro s 2 mio lidí…

Přestože přesycený trh Vstup 2008, růst 2010 Ale… Přestože přesycený trh Vstup 2008, růst 2010 2013 - Prodali jsme 100 000 zák.!!!!

Kouzlo? Skvělý team? Julie P. Honza P.

Team

Tvůj nejlepší přítel EMAIL – tvůj skvělý a levný přítel DIRECT MAIL – tvůj nejstarší přítel SOCIAL MEDIA – tvůj novej kámoš TELEFON – tvůj nejlepší přítel

„The telephone is one of the best branding devices available“ -Delivering Happiness Tony Hsieh, CEO Zappos

Výhody Přímá komunikace se zákazníkem Zacílení na segment Okamžitá reakce zákazníka Kvalitnější předání informací – interaktivní, „popovídání si“

Další výhody Výhody pro zákazníka Výhody pro dodavatele Pohodlí Informace Interakce Rychlost Výhody pro dodavatele Budování vztahů Zacílení Načasování Měřitelné/škálovatelné/předvídatelné

Přestože máme kouzlo, tak jak jsou na tom jiné kanály?

ALE PROČ TELESALES, TŘEBA JSOU DALŠÍ MOŽNOSTI… Výhody DM a telemarketingu speciálně.

Telesales vs. D2D Pokrytí neúplné Náklady vyšší Kvalita – % zrušení Transparentnost – nemám pod kontrolou

Telesales vs. Online sales Chybí push Chybí interaktivita Transparentnost Nezvládá složitosti

Kdo je vítěz? ROCKY!!!!!

Spolupráce Booking appointments Online leady – dodá chybějící ingredience (interakce, hlas) a vyplnění smlouvy

PET Psychologie Technologie Ekonomika

PET Psychologie Ekonomika Technologie Telefon a umění prodeje (AIDA) Incentivy, bonusy Pohodlí Ekonomika Zacílení CPA Akvizice, up/cross-sell Technologie Telefon Kvalita Správný produkt

AIDA Jeden můj obchodní partner měl takovou dobrou větu „To mě nemotivuje, Patriku“

Téma

Přepoklady Pozornost první 4 vteřiny Zájem o to, co potřebuji Touha, to mít teď Akce

UniCall telesales řešení Řešení ne prodej Přidaná hodnota

Případová studie 1 Výzva: B2B Top player (inzerce) hledá nový prodejní kanál Řešení: UniCall segmentace DTB + telesales + vymáhání Konverzací: 437 486 Prodejů: 4,8% Splatnost: 85-90% Výhody: nový kanál pro klienta, finanční růst, interní růst, konkurence ztrácí, nutný vývoj - zaparkování vyčerpaného produktu, spuštění nových produktů, úprava procesů vymáhání

Případová studie 2 Výzva: B2C Top player (pojištění) hledá nové partnery Řešení: UniCall segmentace DTB + telesales + verifikace Konverzací: 251 038 Prodejů: 4,5% Splatnost: 54% Výhody: nový partner, vyšší splatnost, kvalitní databáze

Případová studie 3 Výzva: B2C Top player (utility) potřebuje zpracovatele online leadů Řešení: UniCall online řešení + telesales Konverzací: 199 288 Prodejů: 9,7% Aktivace: 81% Výhody: vysoká konverze, rychlost, udržování kroku s trhem

Shrnutí Telesales má nevýhody, ale existuje – vyvolává reakce Telesales funguje (100 000 zákazníků) Telesales má i výhody UniCall – PET UniCall – přidaná hodnota

Děkuji za Vaše dotazy! Patrik Pavel tel: +420 731 700 900 mail: patrik.pavel@unicall.cz pp.patrik Unicall Communication Group www.unicall.cz