Telesales je mrtvý, ať žije telesales! UniCall Communication Group Patrik Pavel, obchod, UniCall Communication Group
V r.2013 jsme mluvili skoro s 2 mio lidí… Proč? Různé důvody (prodej, roboti, masáž, kvalita, kobercový nálet, ponorka, push, etc.) V r.2013 jsme mluvili skoro s 2 mio lidí…
Přestože přesycený trh Vstup 2008, růst 2010 Ale… Přestože přesycený trh Vstup 2008, růst 2010 2013 - Prodali jsme 100 000 zák.!!!!
Kouzlo? Skvělý team? Julie P. Honza P.
Team
Tvůj nejlepší přítel EMAIL – tvůj skvělý a levný přítel DIRECT MAIL – tvůj nejstarší přítel SOCIAL MEDIA – tvůj novej kámoš TELEFON – tvůj nejlepší přítel
„The telephone is one of the best branding devices available“ -Delivering Happiness Tony Hsieh, CEO Zappos
Výhody Přímá komunikace se zákazníkem Zacílení na segment Okamžitá reakce zákazníka Kvalitnější předání informací – interaktivní, „popovídání si“
Další výhody Výhody pro zákazníka Výhody pro dodavatele Pohodlí Informace Interakce Rychlost Výhody pro dodavatele Budování vztahů Zacílení Načasování Měřitelné/škálovatelné/předvídatelné
Přestože máme kouzlo, tak jak jsou na tom jiné kanály?
ALE PROČ TELESALES, TŘEBA JSOU DALŠÍ MOŽNOSTI… Výhody DM a telemarketingu speciálně.
Telesales vs. D2D Pokrytí neúplné Náklady vyšší Kvalita – % zrušení Transparentnost – nemám pod kontrolou
Telesales vs. Online sales Chybí push Chybí interaktivita Transparentnost Nezvládá složitosti
Kdo je vítěz? ROCKY!!!!!
Spolupráce Booking appointments Online leady – dodá chybějící ingredience (interakce, hlas) a vyplnění smlouvy
PET Psychologie Technologie Ekonomika
PET Psychologie Ekonomika Technologie Telefon a umění prodeje (AIDA) Incentivy, bonusy Pohodlí Ekonomika Zacílení CPA Akvizice, up/cross-sell Technologie Telefon Kvalita Správný produkt
AIDA Jeden můj obchodní partner měl takovou dobrou větu „To mě nemotivuje, Patriku“
Téma
Přepoklady Pozornost první 4 vteřiny Zájem o to, co potřebuji Touha, to mít teď Akce
UniCall telesales řešení Řešení ne prodej Přidaná hodnota
Případová studie 1 Výzva: B2B Top player (inzerce) hledá nový prodejní kanál Řešení: UniCall segmentace DTB + telesales + vymáhání Konverzací: 437 486 Prodejů: 4,8% Splatnost: 85-90% Výhody: nový kanál pro klienta, finanční růst, interní růst, konkurence ztrácí, nutný vývoj - zaparkování vyčerpaného produktu, spuštění nových produktů, úprava procesů vymáhání
Případová studie 2 Výzva: B2C Top player (pojištění) hledá nové partnery Řešení: UniCall segmentace DTB + telesales + verifikace Konverzací: 251 038 Prodejů: 4,5% Splatnost: 54% Výhody: nový partner, vyšší splatnost, kvalitní databáze
Případová studie 3 Výzva: B2C Top player (utility) potřebuje zpracovatele online leadů Řešení: UniCall online řešení + telesales Konverzací: 199 288 Prodejů: 9,7% Aktivace: 81% Výhody: vysoká konverze, rychlost, udržování kroku s trhem
Shrnutí Telesales má nevýhody, ale existuje – vyvolává reakce Telesales funguje (100 000 zákazníků) Telesales má i výhody UniCall – PET UniCall – přidaná hodnota
Děkuji za Vaše dotazy! Patrik Pavel tel: +420 731 700 900 mail: patrik.pavel@unicall.cz pp.patrik Unicall Communication Group www.unicall.cz