FIREMNÍ MANUÁL zpracování
Účel V dnešním vysoce konkurenčním prostředí je těžké se prosadit na trhu v jakémkoliv oboru. Základem úspěchu při získávání zákazníka je prezentace vaší firmy, která něčím zaujme. Podniky si nechávají zpracovávat firemní manuály, které zajistí jejich vhodnou, jednotnou a originální prezentaci.
Obsah firemního katalogu písmo barvy logo značka vizitka hlavičkový papír nabídkové listy a katalogy cedule a další
Písmo určení stylu písma určení řezu písma určení velikosti písma
Barvy základní barvy: 2 – 3
Logo graficky ztvárněný název firmy nebo graficky ztvárněná zkratka názvu firmy jednoduché (aby bylo zřetelné i při jeho zmenšení) zvyšuje působivost názvu firmy
Logo – další varianty
Značka pro samostatné použití bez názvu firmy liší se od ostatních značek jiných firem
Vizitky značka nebo logo firmy kontaktní údaje firmy Rozměry: 9 cm * 5 cm Vizitka zaměstnance firmy značka nebo logo firmy kontaktní údaje firmy kontaktní údaje zaměstnance firemní barvy a písmo Firemní vizitka
Hlavičkový papír značka nebo logo firmy kontaktní údaje firmy firemní barvy firemní písmo
Nabídkový list a katalog Katalog zboží objednávkové číslo druh a popis zboží materiál barvy velikost Nabídkový list nabídka vybraných druhů zboží
Internetová prezentace www.krbykunc.cz
Další např. cedule např. polep automobilu