MOMENTY PRAVDY Břetislav Stromko Head of Analytics, OgilvyOne

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Advertisements

Změny v systému financování sociálních služeb od roku 2014 Sociální reforma soc. služby v bodech PhDr. Radek Suda, odbor sociálních služeb a sociálního.
Finanční gramotnost Autor: Mgr.Eva Burdová Určeno pro 2. stupeň ZŠ speciální.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
NOVÝ OBČANSKÝ ZÁKONÍK atd. NOVÝ OBČANSKÝ ZÁKONÍK atd. Porada s řediteli škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Kořenov 26. – 27. září.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Plánování sociálních služeb a transformace aneb Systémově, společně a statečně Šárka Hlisnikovská Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – 26.
1 Standardy kvality ve službách sociální prevence Mgr. Petr Hanuš
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Lidská společnost digitálního věku
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Trh, ekonomika. ekonomická činnost výroba spotřeba obchod, směna.
EU_62_A_sada 1_11_M_Na poště_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Prezentace.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Příprava Libereckého kraje na období Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů KÚ LK
Marketing obchodní firmy. Obsah 1. Volba lokality 2. Volba vhodných forem prodeje 3. Analýza chování zákazníka ve vztahu k prodejně.
Vítejte na Základech marketingu Vítejte na Základech marketingu.
Ing. Veronika Dostálková MBA
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Povolání, zaměstnání, práce
Banky, vklady, úvěry, půjčky z hlediska občana 2 – Půjčky apod.
Seminář o stavebním spoření
Zdravé město J I L E M N I C E Fórum, 11. dubna 2013.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Jak získat nejlepší talenty?
Seminář Evaluace poskytovatelů „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z.
NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky
Kód vzdělávacího materiálu:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Základní informace o poskytovateli
Přístupový systém aneb kontrola vstupů
Přednáška pro VIII. jarní semestr magisterského studia
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
Modré volání O2 zaměstnanecký program pro Univerzitu Pardubice
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Právo sociálního zabezpečení
Digitální učební materiál
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
Základy sociální politiky - vymezení - přístup - nástroje - cíle
Definice finanční majetek (u úvěru cizí zdroj) držený ve firmě do jednoho roku vyznačuje se vysokou likvidností Aktivní účty - 21, 22, 26 Pasivní účty.
PENĚŽNÍ ÚSTAVY -BANKY Občanská výchova, 9.roč. Mgr. Renata Šimková.
Rozvoj portálů cestovního ruchu
Finanční arbitr 25. dubna 2018 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D.
EKONOMICKÝ RŮST, VÝKYVY VÝKONU EKONOMIKY
Hledáme klíč k právům dětí
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Právo sociálního zabezpečení
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Vzdělávací kurzy Rodinného Integračního Centra zaměřené na problematiku poruch autistického spektra
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Seminář o stavebním spoření
Seminář o stavebním spoření
Transkript prezentace:

MOMENTY PRAVDY Břetislav Stromko Head of Analytics, OgilvyOne

Jakékoliv lidské chování lze modelovat a předpovídat Svatby Zdravotní stav Těhotenství Předpokládanou délku manželství Změnu zaměstnání Moment rozchodu s přítelkyní Rozvod A mnoho dalších... Věk klienta z křestního jména

Jeden příklad za všechny: Forbes 16. 2. 2012: Jak Target odhalil to, že dívka je těhotná, dříve než její otec....

A stejně tak lze tedy predikovat a pracovat s určitými momenty pravdy v konkrétních oborech a společnostech….

Důležité momenty v životním cyklu zákazníka MOMENTY PRAVDY Důležité momenty v životním cyklu zákazníka Sledování Analýza Reakce Vyhodnocení Churn riziko Churn riziko Moments of Magic Moments of Misery

Co potřebujeme: DATA DATA DATA DATA DATA

Co potřebujeme: INFRASTRUKTURU INFRASTRUKTURU

Sbírejte feedback a odpovídejte zákazníkům Pokud je systém nastaven správně, umožní LEPŠÍ: Optimalizaci nabídek Optimalizaci komunikační politiky Optimalizaci kanálu Optimalizaci načasování komunikace A to vyústí ve vyšší: CR, ROI, CSI…. A nižší: Komunikační zátěž Zákazníci Komunikační kanály a prostředí CRM Databáze Marketingová Databáze

Co potřebujeme: ANALYTIKY ANALYTIKY ANALYTIKY

Co potřebujeme: STRATEGII STRATEGII STRATEGII

Co potřebujeme: NABÍDKY NABÍDKY NABÍDKY

After Purchase Experience Customer / Sales Experience Momenty pravdy Shlédnutí reklamy Zprávy v médiích Doporučení od kamaráda Reputace Důvody ochodu Pokrytí sítě Winback nabídka Vnímané přijetí Individuální nabídka Levné ceny Krátké čekací doby Awareness Winback hovor Prátelský personál Vyhovující tarify Možnost výběru čísla Purchase Decision Win back Packaging Vložení SIM Zrušení Churn Option / Commitment První zavolání Poslední nabídka After Purchase Experience (0-1 Month) Přivítání Obnovení kontraktu Customer / Sales Experience (>1 Month) Vyjednávání kotraktu Hardware Pokrytí Stížnost na hotlince Roaming Poskytuní zák. informací Vyčerpání jednotek První účet První loajalitní body Hotline / Service Extra služby Použití dat Nové nabídky Ztráta telefonu Event

Příklady bankovních momentů pravdy Rušení X % trvalých příkazů či inkas Rušení obálek na spořícím účtu (rozřazení spoření do skupin dle účelu) Převod X% peněz ze spořícího účtu mimo banku Pokles kreditního či debetního obratu, pokles zůstatku Pokles počtu transakcí Klient ruší kartu Klient žádá o mobilitu platebního styku (zatím neruší účet) Klient nečerpá, jen splácí kreditní kartu Klientovi končí spotřebitelský úvěr Klient předčasně splácí spotřebitelský úvěr

JEDEN PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA....

British Airways: Know-me Aplikace

MODELY ZAMĚŘENÉ NA NEAKTIVITU Ideálně přístupy kombinujte a použijte v komunikaci ANTICHURN MODELY USAGE MODELY MODELY ZAMĚŘENÉ NA NEAKTIVITU Prediktivní modely EVENTY TRIGGERY Momenty pravdy Komunikace KANÁLY RYCHLOST

Cílení se správnou nabídkou ve správný čas Targeting a komunikace: Správný zákazník Správná nabídka Správný kanál Ve správný čas

Rychlost reakce též hraje roli: BŘEZEN DUBEN nápočet targetu nápočet targetu BŘEZEN DUBEN nápočet targetu nápočet targetu BŘEZEN DUBEN nápočet targetu nápočet targetu BŘEZEN nápočet targetu nápočet targetu nápočet targetu nápočet targetu Response rate mohou být vysoké – záleží na kvalitě targetingu a scoringu. Správné načasování a použití triggerů může účinnost komunikace i ztrojnásobit.

Rychlost reakce též hraje roli: TRIGGEROVÁNÍ KOMUNIKACE ŘETĚZENÍ KOMUNIKACE BŘEZEN DUBEN nápočet targetu nápočet targetu nápočet targetu nápočet targetu nápočet targetu nápočet targetu nápočet targetu nápočet targetu

Je však potřeba změnit a skloubit: Myšlení Procesy Data

Praxe a Výsledky Response rate skutečně závisí na správném načasování kampaně Finální efekty závisí na typu kampaně a použitém kanálu TELESALES: 5 – 35% NÁRŮST V RR SMS: 80 – 160% NÁRŮST V RR Reálná telesales kampaň a její úspěšnost v závislosti na uplynulé době od triggeru

ZÁVĚR & ČAS NA OTÁZKY

Děkuji za pozornost Břetislav Stromko, OgilvyOne, bretislav.stromko@ogilvy.com, tel: 724 105 419 23