Technologická integrace tramvaje se železnicí ve městě Kassel

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dopravní politika na léta 2005 – 2013 Dopravní politika je základním strategickým dokumentem pro sektor dopravy a deklaruje, co stát a jeho exekutiva v.
Advertisements

Zvýšení efektivnosti železniční dopravy: nižší náklady pro zhuštění a zkvalitnění příměstské a regionální dopravy v Jihomoravském kraji Harald Buschbacher.
BEZBARIÉROVÁ MHD V NOVÉM JIČÍNĚ Rozvoj dopravní obslužnosti regionu Zavedení nové moderní místní hromadné dopravy pro obyvatele města Nový Jičín, Kunín.
4. železniční balíček 1.
Těžiště varianty přestavby železničního uzlu Brno
Doprava. Doprava Témata prezentace Dopravní muzeum Dresden DVB dopravní podnik Letiště Drážďany Stavba mostu Waldschlösschenbrücke Turistická atrakce.
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Strategie dopravy ČR ve vztahu k IDS
Ing. Antonín Blažek Náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Železniční spojení Praha – Kladno s odbočkou na Letiště Václava Havla
Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní.
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Integrovaný dopravní systém
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Integrovaná doprava Plzeňska a veřejná doprava v Plzeňském kraji
Čistá mobilita, elektromobilita Ing. Luděk Sosna, Ph.D. ředitel odboru Strategie ELEKTROMOBILITA ve veřejné dopravě, Praha,
Charakteristické znaky MHD
DRUHY DOPRAVY Lodní doprava Železniční doprava Letecká doprava
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Integrace Neratovic a Mělníka. 1 Co se dozvíte? Obsah dnešní prezentace 1 Výhody integrované dopravy 2 Historie integrace Neratovicka na Ládví 3 Stav.
Registrační číslo projektu
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
DOPRAVA Nenahraditelná složka hospodářství každé země – brzdí nebo urychluje ekonomický rozvoj. Poloha uprostřed Evropy – ČR je křižovatkou transevropských.
Dopravní síť České Republiky
Úvod do MHD Trolejbusy: úvod.
Kvalita a úroveň městské dopravy v Praze
Doporučené zdroje pro studium předmětu "Trakční vozidla MHD"
Optimalizace řídící strategie hybridního pohonu dle dat z GPS
Silnice nebo železnice
EgroNet. Co je EgroNet  Projekt výstavy Expo 2000 v Hannoveru  Systém příměstské osobní dopravy  Spojuje Karlovarský kraj, Bavorsko, Duryňsko a Sasko.
Integrovaný dopravní systém v okolí tratě 199 Michal Šimek Gymnázium Jana Valeriana Jirsíka České Budějovice.
Plánování a organizace veřejné dopravy
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Zvýšení rychlosti nákladní kolejové dopravy
Úvod do pozemních komunikací
VLAKOTRAMVAJ V KARLSRUHE sestavil Michal Drábek pro Drážní společnost při ČVUT FD říjen 2007.
Projekt EVO1 Jednočlánkové bezbariérové tramvajové vozidlo typu EVO1 člen skupiny
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Eurotrans, Brno Po Brně - zeleně Překlad pro Brňáky: Po štatlu bez rychny.
METROBUSY V PRAZE A OKOLÍ Projekt hierarchizace autobusové sítě Ing. Filip Drápal, ROPID.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní politika ČR.
Nové nařízení TEN-T a zařazení systému RS ČR do sítě TEN-T Ministerstvo dopravy Odbor strategie.
DOPRAVA VY_32_INOVACE_1C_13 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Pilotní projekt Dopravní řešení mikroregionu MILEVSKO Realizace efektivní přepravy ve veřejné linkové autobusové dopravě.
Jindřichův Hradec pilotního projektu 6 měsíců po zahájení Integrovaného dopravního systému v Jihočeském kraji.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Provozní a technické prostředky silniční a.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
STEMMANN-TECHNIK 1. NIS Non-Icing-System Preventivní systém proti namrzání troleje 2 NIS – účinný systém pro prevenci namrzání trolejových vedení při.
Název školy:Základní škola, Hradec Králové Milady Horákové 258 Autor:Mgr. Lukáš Dubrovský Název:VY_32_INOVACE_05_03A_Doprava v ČR Téma:Zeměpis České republiky.
Rozvojové záměry na železnici
Problematika dopravy na Rychnovsku
VLAKY Od koněspřežky po super vlaky Autor: Eduard Špička.
Navrhování tunelových staveb
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
osobní doprava patří do sféry služeb
PROVOZ NA DÁLNICI. PROVOZ NA DÁLNICI Na dálnici je povolen jen provoz motorových vozidel a jízdních souprav, jejichž nejvyšší dovolená rychlost není.
v mikroregionu Dačicko
Integrace Neratovic a Mělníka
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Město Zwickau Zwickau (česky Cvikov či Zvíkov) je okresní město ve Svobodném státě Sasko a zároveň důležitým centrem západní části Saska čtvrté největší.
Charakteristiky provozu trolejbusové dopravy
Integrace tramvaje se železnicí
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
Skútry pro přepravu osob
Švýcarsko a jezera velký počet jezer (široká horská údolí)
Transkript prezentace:

Technologická integrace tramvaje se železnicí ve městě Kassel

Úvodem vzor = Karlsruhe Nordhessischen Verkehrsverbund, Regionalbahn Kassel, Deutsche Bahn zahájení provozu 29. 1. 2006

Vozidla elektrická, hybridní Regio CITADIS (ALSTOM) rychlost max. 100 km/h obsaditelnost: 90 + 139 (127) 18 dvousystémových, 10 hybridů nízkopodlažnost 75 % motory: 4x600 kW (E), 2x375 kW (D) výrazně lepší akcelerace, decelerace

Infrastruktura 4 železniční tratě tramvajová síť Kassel Kassel Hauptbahnhof (uzel) 51 km Nová výstavba: rozšíření Hbf (+ koleje, nástupiště) prodloužení tramvajových tratí mimo město (2x) další dvě propojení (Kaufungen, Altenbauna)

Technologie provozu (1/3) 4 linky (RT3, RT4, RT5 RT9) základ = perioda ½ h, ve špičce místy půlena, minutové odchylky dvoustupňový systém obslužnosti

Technologie provozu (2/3) Linka Trasa Jízdní doba Uvedení do provozu RT3 ( Warburg -) Hümme - Hofgeismar - Immenhausen - Vellmar - Hauptbahnhof Kassel - Kassel, Auestadion (66 min) / 49 min 2005 RT4 Wolfhagen - Zierenberg - Vellmar - Hauptbahnhof Kassel - Kassel, Sterne 52 min 2006 RT5 Medical - Guxhagen - Wilhelmshöhe - Hauptbahnhof Kassel - Kassel, Leipziger Straße 56 min RT9 Treysa - Borken - Wilhelmshöhe - Hauptbahnhof Kassel - Kassel, Leipziger Straße 81 Min. 2007

Technologie provozu (3/3) vysoká spolehlivost systému NVV 5-Minuten Garantie Pünktlicher geht‘s nicht!

Závěr nejvyšší náklady na vozidla systém především pro středně velká města (200 000 – 500 000 obyv.) – max. využití výhod systému vhodné implementovat do ITJŘ možnost zvýšení atraktivity veřejné hromadné dopravy, redukce IAD