Motto: Děti tvoří 20% populace, ale jsou 100% naší budoucnosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MY JSME MŠ VYHLÍDKA J.K.Tyla
Advertisements

K OMUNIKACE VERBÁLNÍ A NEVERBÁLNÍ Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Sportovní hry Téma: Hry s míči Jméno autora: Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne: 5. září 2012.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
9. Mateřská škola, Písek, Alšova Identifikační údaje o škole Právní subjekt:Základní škola Josefa Kajetána Tyla a Mateřská škola Písek, Tylova 2391.
Jednotlivé osobnosti nejsou jedinečné jenom svými psychickými vlastnostmi, ale také tím, jak VNÍMAJÍ, jak PŘEMÝŠLEJÍ, UČÍ SE, PAMATUJÍ SI apod.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí DATUM: prosinec 2011 AUTOR: Veronika Jakubcová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_Orientace v čase TÉMA.
Protahovací cvičení pro zádové svaly a páteř Výukový materiál č.: VY_INOVACE_32_68_protahovací cvičení – záda a páteř Vypracovala: Mgr. Miroslava Spurná.
ASEBS, 4. sem..  Široké chápání profesní sebeobrany a jejího projektování  Samostatná práce  Schopnost integrovat znalosti  Pochopení problému v širších.
Sub-projekt PF 098: Práva dítěte ve školské praxi Brno, 26. listopadu 2013 Autentická participace Petra Ali Doláková Realizátor projektu: Česko-britská.
OneNote. Co to je?  OneNote patří k produktům Microsoftu, nyní je ke stažení zdarma  jde o aplikaci pro rychlou, snadnou a přehlednou správu různých.
OD PŘEDŠKOLNÍ VÝCHOVY K PŘEDŠKOLNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ A ZPÁTKY K PŘEDŠKOLNÍ VÝCHOVĚ Doc. PhDr. Eva Opravilová, CSc., PhDr. Jana Kropáčková,
Má smysl procvičovat kognitivní funkce?
VLASTNOSTI SCHOPNOSTI DOVEDNOSTI
Projekt odboru personálního Ministerstva vnitra Akceptace specifických potřeb zaměstnanců a zaměstnankyň MV: nástroj ke zvýšení efektivity práce MV ČR.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Dětské skupiny HZS PK Jana Juristová.
PŘÍPRAVA NA TLUMOČENÍ Ina Maertens Mladý Jeroným 2017
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
AUTOR: Mgr. Milada Zetelová
1.3 Vlastnosti látek a lidské smysly.
UČENÍ.
Rovnací cviky - trpaslíci
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Rozdíly mezi lidmi jsou přirozené
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ
Výkladová hodina Rychločtení.
Diagnostika Kognitivní procesy.
Číslo klíčové aktivity: III/2 Název klíčové aktivity:
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
Tělesný, funkční a psychický vývoj dětí a mládeže
Název školy: Základní škola a mateřská škola Uhřice, okres Hodonín
Zkušenosti s programem DNS v Lázeňské léčebně Mánes Karlovy Vary
Goethe-Institut Praha S knížkou do života (Bookstart) 23. října 2017
Eduard Hrazdíra KSH FSpS
Tělesná výchova na ZŠ praktické
Hra na barevná auta IV. Jaroslava Růžičková.
Mgr. et Mgr. Veronika Víchová Mgr. Hana Navrátilová
Pedagogika školního sportu
5. Metody práce s dětmi Klasifikace metod Efektivita učení
Děti jsou naše budoucnost
Tělesná výchova na ZŠS -teoretická část
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Opakování fyzikálních veličin-správný zápis fyzikálních veličin
Vyrůstal jsi v 50-tých, 60-tých nebo 70-tých letech...???
Cyklistický trénink dětí v triatlonu Petr Polívka
Vyrůstal jsi v 50-tých, 60-tých nebo 70-tých letech...???
Digitální gramotnost Informatické myšlení
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Karla Klíče Hostinné AUTOR: Mgr
Co je kognitivní psychologie?
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Motto: Děti tvoří 20% populace, ale jsou 100% naší budoucnosti
Autor: Mgr. Monika Hřavová Název : VY_32_INOVACE_2A16Čj4_Slovesa
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_03_soustava pohybová
Centra kolegiální podpory
NERVOVÁ SOUSTAVA.
Předškolní období - 3 až(6 – 7) let
Estetická výchova Jak rozvíjet estetické vnímání světa u dětí předškolního věku. Propojení hry a umění estetického vnímání, hledání významů uměleckých.
Umím si umýt ruce Samostatně používám ručník Nepoužívám v průběhu dne nebo odpoledního odpočinku pleny Umím používat WC (nepoužívám nočník!) Umím se vysmrkat,
Základní psychologické směry
VY_32_INOVACE_ČaJS.5.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Štěpánka Beranová Datum: Člověk a jeho svět, člověk a jeho zdraví.
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
Děti mladšího školního věku a přirozený pohyb
Základní škola Ořechov škola s radostí…
S M Ě R Y.
Diagnostika dítěte předškolního věku
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova
Základní pojmy.
Transkript prezentace:

Motto: Děti tvoří 20% populace, ale jsou 100% naší budoucnosti

Prostředí zbavené napětí • Svobodná, neřízená hra vytváří mentální stav, ve kterém se dítě může cítit bezpečně a tím pádem může prozkoumat své myšlenky bez vnějších omezení. • V tomto prostředí zbaveném napětí se děti dobře učí a rychleji si ukládají nové dovednosti. • Díky hernímu prostředí a samostatnému rozhodování dětí se u nich rozvíjí kognitivní procesy (paměť, matematické myšlení, vyjadřovací schopnosti, řešení problému).

Zanechejme (vraťme) dětem radost ze hry.

Podle čeho budeme sportovat?

Co chceme sledovat ? Tělesné složení dětí - somatotyp Aktivní svalová hmota Podkožní tuk Hustota kostní tkáně Svalové dysbalance Měřeno na přístroji In Body 230

Co chceme sledovat? Rozvoj pohybových schopností Koordinace, rychlost, silové předpoklady Rozvoj kognitivních funkcí paměť, řečové funkce, pozornost, koncentrace rychlost myšlení, schopnost pochopení informací schopnost řešení problému, prostorová orientace

Především nás bude zajímat, jak si děti budují vztah ke sportování. Co chceme sledovat? Především nás bude zajímat, jak si děti budují vztah ke sportování.

Kalokagathia Ideál kompletní lidské osobnosti, harmonie mysli a těla

DĚKUJEME ZA POZORNOST