BILLA A SPOLUPRÁCE S ČESKÝM ZEMĚDĚLCEM

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketing obchodu. Obsah 1. Specifika ceny v obchodní firmě 2. Metody tvorby ceny 3. Rozhodování o ceně, cenová strategie 4. Další možnosti práce s cenou.
Advertisements

Podpůrný a garanční rolnický a lesnický fond, a.s. „Finanční a servisní organizace pro český venkov“
Marketing obchodu. Obsah tématu 1. Funkce obchodu a jeho pozice ve vztahu k výrobě 2. Vymezení specifik obchodu 3. Charakteristické rysy obchodu 4. Současnost.
Název školy: Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín Autor: Mgr. Alena Černá Název: VY_32_INOVACE_Z_07_Český průmysl Číslo.
Situace na trhu zemědělcům a potravinářům mnoho příležitostí nenabízí Ing. Miroslav Toman, CSc. prezident Agrární komory ČR a Potravinářské komory ČR.
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
Soukromá hotelová škola Bukaschool s. r. o. Most Kmochova 1823, Most DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Trvanlivost potravin Doc. Ing. Luboš Babička, CSc. ČZU v Praze Katedra kvality zemědělských produktů.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR:Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_05_ Potraviny, výživa.
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Možnosti čerpání MAS v rámci jednotlivých OPERAČNÍCH PROGRAMŮ MAS STŘEDNÍ POVLTAVÍ z. s.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
BILLA PODPORUJE ČESKÉ DODAVATELE Jaroslaw Szczypka, CEO BILLA spol. s r. o.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Inovace jako nedílná součást programů financovaných z ESIF
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Všechna neocitovaná díla jsou dílem autora.
Ahold - jsme součástí velké korporace
Autor: Ing. Alice Horáčková
Aktuální problémy potravinářského sektoru – obchodní přirážky a dovozy
Tisková konference Informovaný spotřebitel
PODPORA AGROEXPORTÉRŮ
Systém odměňování pracovníků
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
Postavení automobilového průmyslu v české ekonomice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_74_PRV1
ZDRAVÉ ZUBY Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Regionální seminář „sociální podnikání“ v Pardubicích
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Druhy podniků v ČR Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
SLUŽEB A NÁKUPŮ PRO SENIORY V NAŠEM REGIONU.
Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Karla Klíče, Hostinné Autor: Mgr
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_TRIDENI_OVOCE Název materiálu:
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem
Ovoce a zelenina Pexeso.
Užitkové rostliny Opakování učiva Foto archiv autorky.
IRSKO.
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Druhy zeleniny VY_32_INOVACE_18
Podpora regionálních potravin v rámci výzev MAS Sdružení Růže
Agropuzzle 3 MSŠZe a VOŠ opava PORTUGALSKO 2018.
BILLA A SPOLUPRÁCE S ČESKÝM ZEMĚDĚLCEM
zpracovaný v rámci projektu
Pojištění českého exportu do ZEMÍ SNS
CUBA KUBA Business on the Largest Island in the Caribbean
Základní druhy zeleniny VY_52_INOVACE_34
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Využití regionálních surovin jako zdroje antioxidantů pro zvýšení zdravotní prospěšnosti potravin (projekt NAZV, Qj ) Farmářská burza –
Plzeňský Prazdroj a CSR
Organizace práce na prodejně
VY_32_ INOVACE_ 20_ PŘÍRODOVĚDA 5
Josef Bernard, Renata Mikešová
Zemědělské družstevnictví Družstva za první republiky a dnes
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3B_06
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
Transkript prezentace:

BILLA A SPOLUPRÁCE S ČESKÝM ZEMĚDĚLCEM Jaroslaw Szczypka Generální ředitel BILLA ČR

BILLA v číslech 1991 – otevření první prodejny BILLA v Brně 2014 – otevření moderního logistického centra o rozloze 15 000 m2 pro čerstvé a chlazené potraviny v Modleticích u Prahy 2014 – nový prodejní model BILLA Stop & shop 2017 220 prodejen + 63 prodejen Shell stop&shop přes 6 000 zaměstnanců přes 133 000 000 zákazníků ročně obrat přes 1 mld. EUR 2018 12 nových prodejen = 400 nových pracovních míst 42 rekonstrukcí stávajících prodejen širší podpora tuzemských pěstitelů a producentů

BILLA a český sortiment BILLA dlouhodobě podporuje české pěstitele a producenty Filosofie prodeje BILLA je postavena na čerstvosti a kvalitě Není smysluplné, aby čerstvé potraviny cestovaly na dlouhé vzdálenosti Ochrana životního prostředí a podpora české ekonomiky 2011 – zavedení vlastní značky Česká farma 2015 – spuštění projektu BILLA Regionálně na podporu regionálních potravin

Sezónní ovoce a zelenina Česká farma Vlastní značka BILLA od roku 2011 Sezónní ovoce a zelenina ve stálém sortimentu Úzká spolupráce s vybranými pěstiteli = garance maximální čerstvosti a kvality pro zákazníky V průběhu celého roku 67 artiklů Česká farma 18 pěstitelů 28 % ze sortimentu ovoce x zelenina tvoří v hlavní sezóně artikly České farmy 4

Česká farma v číslech 17 mil. kg/ks za rok 2017 Obrat 2017 – 361 mil. Kč 2018 – plán nárůstu 10 %

Top 10 nejprodávanějších artiklů Brambory, 30 % Dalších 38 % Cibule Jablko Golden Mrkev Hruška Celer Kedlubna Jablko Gala Hrášek Žampion Zbylých 32 % tvoří jahody, švestky, třešně, řepa, česnek a další ovoce a zelenina =>57 ostatních artiklů ČF (jahoda, švestky, třešně, řepa, česnek) 32 % 30 % brambory

Spolupráce s BILLOU očima zemědělců Ing. Vlastimil Rasocha Majitel Ing. Miroslav Matějka Majitel zemědělského družstva Předměřřická a.s. Spolumajitel Blanické bramborářské s.r.o. Bc. Roman Chroustovský Obchodní ředitel

BILLA a budoucnost českých zemědělců a producentů Balené potraviny od českých dodavatelů vytváří 52 % celkového obratu firmy Nebalený sortiment (nebalené ovoce a zelenina, mléčné produkty, lahůdky, pečivo nebo maso) od českých producentů a pěstitelů = cca 26 % celkového obratu Celkový počet všech dodavatelů do prodejen BILLA = 983, z nichž 580 jsou české firmy BILLA bude i nadále pokračovat ve své angažovanosti a podpoře českého hospodářství

DĚKUJI ZA POZORNOST