Měření PM1/2.5/10 analyzátorem Grimm 180

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Advertisements

Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
TVORBA MULTIMEDIÁLNÍCH PREZENTACÍ
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Co má obsahovat prezentace
Konference IMPEL - Holandsko - Utrecht ve dnech 10. až Téma - porovnávání podmínek povolování a inspekcí IPPC farem pro prasata a užití BAT.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_2.1.1.
Umění prezentace.
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST STRUKTURA PRÁCE. Práce mohou být vyhotoveny v následujících formách: teoretické řešení problému nebo úkolu, jež je zpracováno.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
POSTUP PSANÍ ZPRÁVY. CÍL (Proč zprávu píšete ?) -1 POSKYTNUTÍ INFORMACÍ : spojeno s prezentací nějakých faktů nebo vysvětlením příkladů či konkrétních.
Power Point– úvod Ing. Bohumil Bareš.
Management a rozvoj obcí
POTRAVINY A VÝŽIVA 2. ročník učebního oboru KUCHAŘ, ČÍŠNÍK třída K2
Prezentační dovednosti
ICT ve výuce chemie pro posluchače Studia k výkonu specializovaných činností (ICV) Mgr. Martin Dojiva.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Metodické centrum ISŠ – COP a Jazyková škola s právem SJZ Valašské Meziříčí 1.setkání metodiků škol okresu Vsetín Střední školy Středa 21. listopadu 2012.
Zásady správné prezentace
Technologie ročník, učební obory:strojní mechanik obráběč kovů
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
PŘÍPRAVA PREZENTACE Ing. Česlava Lukaštíková SPŠ Karviná.
Využití dotazníku při evaluaci Mgr. Miroslava Dvořáková 2007.
Semestrální práce Téma: Výběr problematiky z oblasti managementu (volné dle zájmu) Práce bude obsahovat - teoretické základy (tak jak je oblast problematiky.
Účinná prezentace doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
Limita a spojitost v učivu na střední škole Vedoucí práce: RNDr. Jitka Laitochová, CSc.
Prezentační dovednosti Michal Kindl. CÍL ŠKOLENÍ/PREZENTACE Seznámit se základními prezentačními dovednostmi, technikami a postupy používanými při tvorbě.
Kampaň pro rovnost šancí CZ / /0216 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.. realizátor:
Odborné a vědecké práce Brno 12. března Odborné a vědecké práce Zpráva o semestrálním projektu Závěrečná práce Bakalářská a diplomová práce Disertační.
Pedagogika volného času II Vladimír Jůva
Troubleshooting Hledání příčin poruch Metody pro určení proč něco nepracuje správně, nebo neposkytuje očekávané výsledky.
IEC 61850: Soubor norem pro komunikaci v energetice
Jak prezentovat Dana Hlaváčková.
Prezentace Ing. Miluše Sedláčková.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Diagnostika řídících jednotek II. Tematická oblast:Speciální elektrická zařízení.
Integrated and Planned Enforcement of Environmental Law Phare Twinning Project CZ03/IB/EN/01 PROGRAMY INSPEKCÍ Robert Mout DCMR – Agentura pro ŽP.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_12.
PREZENTACE.  Základní principy prezentace  Příprava prezentace  Struktura prezentace  Závěr.
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Obhajoba bakalářské práce
elektrotechnických měření
Efektivní komunikace Budoucnost pro připravené
Ústní a písemné prezentace
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Název školicí prezentace
Management Tvorba prezentací ppt.
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
ZMĚNA TEPLOTY V PRŮBĚHU DNE
ZMĚNA TEPLOTY V PRŮBĚHU DNE
Název školicí prezentace
Kompletní přehled o stavu pneumatik úrovni servisu výkonu pneumatik
MS EXCEL – tabulkový procesor
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
pitná příprava před CT vyšetřeními
Podpora regionálních funkcí knihoven v aplikacích firmy KP-sys
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
Název školicí prezentace
Název produktu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školicí prezentace
Transkript prezentace:

Měření PM1/2.5/10 analyzátorem Grimm 180 Princip měření Historie Zkušenosti a problémy Řešení Budoucnost… Přednášející musí často prezentovat technickou zprávu posluchačům, kteří nejsou seznámeni s danou tematikou nebo terminologií. Takováto zpráva pro ně může být příliš složitá nebo může obsahovat příliš mnoho podrobností. Chcete-li úspěšně prezentovat technickou zprávu, použijte následující postup poskytnutý společností Dale Carnegie Training®.   Zvažte, kolik času máte k dispozici, a přizpůsobte tomu svoji prezentaci. Nezabíhejte do zbytečných podrobností. Rozdělte prezentaci na několik přehledně uspořádaných částí. Při výkladu zachovávejte logickou návaznost. Zaměřte pozornost posluchačů rovnoměrně na všechna témata. Prezentaci ukončete shrnutím, zopakováním klíčových bodů nebo logickým závěrem. Udržujte pozornost posluchačů po celou dobu prezentace. Snažte se například, aby sdělované informace byly přehledné a vždy se týkaly daného tématu. Úroveň podrobností a terminologii přizpůsobte znalostem účastníků. U klíčových bodů použijte názornou ilustraci. Buďte vstřícní vůči potřebám posluchačů a vaši posluchači vám budou věnovat větší pozornost. Martin Nevrla, pob. Ostrava Štěpán Rychlík, CLI Libuš Jan Jelínek, Envitech

Princip měření V úvodu posluchačům přibližte danou tematiku. Seznamte posluchače v krátkosti s obsahem prezentace a vysvětlete, v čem spočívá její význam. Při volbě používané terminologie, ukázek a názorných příkladů berte v úvahu jejich zájmy a znalost tematiky. Zaměřte se na význam daného tématu pro posluchače, abyste u nich vyvolal aktivní zájem.

Historie 14.12.04 - Analyzátor instalován na AMS Ostrava – Fifejdy 4/05 - správná konfigurace (data od 1.1.05) Porovnávání dat s β-prachoměrem Andersen FH-62 Letní období odpoledne - výpadky dat (přístroj má „odpolední siestu“) 6/05 – návrh řešení fy Envitech – školení u výrobce 12.-16.9.05 Školení (Nevrla, Rychlík, Jelínek) 22.9.05 – první opatření fy Envitech

Interiér AMS

Uspořádání odběrových sond

Zkušenosti a problémy PM10 z GRIMM je asi 60% hodnoty PM10 z FH-62 Pokud T2m > asi 24˚C přístroj přestává měřit

Porovnání horkého a chladného letního dne

SQL View

Excel Stanica: Veličina: Jednotka: 1061=O.-Fifejdy GM1=gm1 ug/m3 1061=O.-Fifejdy PM10=dust 10um ug/m3 1061=O.-Fifejdy TINT=temp. interier °C 1061=O.-Fifejdy T2m=temp.2m °C 30.08.05 00:10:00 25.5 26.4 32.4 80.5 24.4 14.4 30.08.05 00:20:00 32.6 76.2 24.3 14.3 30.08.05 00:30:00 25.6 26.7 33.0 72.5 14.2 30.08.05 00:40:00 25.9 30.0 40.1 70.7 30.08.05 00:50:00 25.8 30.8 41.9 68.8 30.08.05 01:00:00 28.4 37.1 69.1 14.1 30.08.05 01:10:00 26.8 70.3 24.8 30.08.05 01:20:00 26.6 32.7 68.1 24.5 14.0 30.08.05 01:30:00 25.3 26.5 32.2 66.6 13.9 30.08.05 01:40:00 25.1 26.2 32.5 66.1 13.8 30.08.05 01:50:00 25.0 26.0 31.7 64.4 30.08.05 02:00:00 24.7 31.4 61.1 30.08.05 02:10:00 25.2 31.2 58.4 13.7 30.08.05 02:20:00 24.1 30.4 57.0 13.6 30.08.05 02:30:00 57.7 13.5 30.08.05 02:40:00 23.9 30.5 59.4 13.4 30.08.05 02:50:00 59.2 24.9 30.08.05 03:00:00 59.1 13.3 30.08.05 03:10:00 24.2 25.7 57.4 24.6 30.08.05 03:20:00 54.3 30.08.05 03:30:00 31.9 51.6 30.08.05 03:40:00 32.9 49.3 30.08.05 03:50:00 27.2 34.9 49.6 30.08.05 04:00:00 28.0 35.9 53.3 30.08.05 04:10:00 25.4 27.9 35.0 30.08.05 04:20:00 27.4 41.0 63.3 13.2 30.08.05 04:30:00 28.2 44.0 73.4 Excel

Školení u fy Grimm – 12.-.16.9.2005 Ainring, SRN

Řešení fy Envitech 22.9.2005 Stav před úpravou

Řešení fy Envitech 22.9.2005 Stav před úpravou

Řešení fy Envitech 22.9.2005 Stav po úpravě

Řešení fy Envitech 22.9.2005 Stav po úpravě

Řešení fy Envitech 22.9.2005 Stav po úpravě

Budoucnost… Další pozorování chování přístroje (léto skončilo…) Plán dalších servisních zásahů Envitech & ČHMÚ (komunikace se servisem GRIMM) Přislíbena případná návštěva servisního technika fy GRIMM „Navázání“ na FH-62?