Sieť kvádra Nárys, pôdorys, bokorys telies

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÝPOČTY POVRCHŮ A OBJEMŮ TĚLES. UŽITÍ GON. FUNKCÍ
Advertisements

9.1 Trojúhelník - konstrukce, druhy
Užití Pythagorovy věty – 4. část
Dne 9. prosince si učitelé I. a II. stupně i při vánočním shonu a přípravách na Vánoční jarmark udělali čas a zúčastnili se kurzu Alternativní formy.
Poznámky pro výuku Předmět: Matematika Autor: Lucie Strouhalová
7. třída Hranoly 1.
Matematika Povrchy těles.
VY_42_INOVACE_112_Pythagorova věta v prostoru
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním rotačních těles. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci procvičí rotační tělesa. Speciální.
Objemy a povrchy těles základní přehled vlastností a vztahů
síť, objem, povrch opakování
1) Určete odchylku přímek AC a CC´
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Digitální učební materiál
Technické kreslení Svět práce, 7. ročník
Toto těleso se nazývá… kužel trojúhelník jehlan
OBJEM TĚLESA.
Obsahy útvarů a čtvercová síť
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
POLOPŘÍMKA.
VY_42_INOVACE_409_ROVNOBĚŽNÍKY Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM květen 2012 Ročník použití VM 7. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Vzdálenosti v tělesech
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Neznámá ze vzorce. Vypočtěte výšku c kvádru o objemu V = 300 cm 3, když a = 3 cm, b = 2 cm a = 5 cm, b = 10 cm a = 4 cm, b = 5 cm a = 6 cm, b = 2 cm délky.
Pythagorova věta v prostoru – tělesová úhlopříčka.
PROMILE - ‰ Mgr. Z. Burzová.
Základy technického zobrazování
KUŽEL – charakteristika tělesa
Percentá.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_13
Objem hranolu.
Pravoúhlé a kosoúhlé promítání
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
Zakresli popř. načrtni dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
F8 Elektrický obvod Elektrický príkon Téma 12.
Seminárna práca z matematiky
PERCENTÁ a TROJČLENKA Mgr. Z. Burzová.
Siete telies pre predmet technika na základnej škole v učive - ohýbanie Ing. Marek Palko.
ÚČTOVNÍCTVO Časové rozlíšenia.
Hranoly.
Percentá: Výpočet percentovej časti
AZ KVÍZ Matematika – 9. ročník
Kolmé hranoly, ich objem a povrch
Pre žiakov 4.ročníka ZŠsMŠ v Brezovici.
Povrch kocky Nárys, bokorys a pôdorys telies - opakovanie
Percentá a diagramy 7. ročník.
Matematika – 9. ročník Rok s matematikou.
Percentá a diagramy 7. ročník.
Projekt z fyziky KVAPKA VODY 6.B.
Obraz kocky a kvádra v rovnobežnom premietaní - rysovanie
PERCENTÁ Učivo 7.ročníka ZŠ.
Pravouhlé (ortogonálne) premietanie VII. ročník
Objemy a povrchy hranatých a rotačných telies
Pohybová a polohová energia
2.8 Matematika inak Percentá: Úvod
AUTOEVALVÁCIA V PRAXI DOTAZNÍK AKO NÁSTROJ AUTOEVALVÁCIE V PODMIENKACH ZŠ PANKÚCHOVA 4 DOMÉNA: Procesy na úrovni triedy OBLASŤ: Kvalita učenia.
5 : 15 = 1 : 3 12 : 6 = 2 : 1 ÚMERA – rovnosť dvoch pomerov PRIAMA ÚMERA NEPRIAMA ÚMERA v slovných úlohách Mgr. Z. Burzová.
Graf nepriamej úmernosti
Inovácia obsahu a metód vzdelávania na ZŠ P.O. Hviezdoslava
Matematika pro automobilní obory 15. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha
Povrch krychle a kvádru.
POVRCH A OBJEM KRYCHLE A KVÁDRU
Pythagorova věta v prostoru – tělesová úhlopříčka krychle a kvádru
Povrch krychle.
Zakresli popř. načrtni dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
Transkript prezentace:

Sieť kvádra Nárys, pôdorys, bokorys telies Mgr. Z.Burzová

Opakovanie – PERCENTÁ Rodina Bajzových si kúpila práčku za 350€. V hotovosti vyplatili 280€. Koľko percent z celkovej sumy práčky potrebujú doplatiť? Z 35 žiakov triedy navštevuje 60% kurz angl. jazyka, 20% kurz nemeckého jazyka a zvyšní navštevujú francúzsky jazyk. Koľko žiakov navštevuje jednotlivé kurzy? Zo 60 pedagógov školy je 80% žien. Koľko je v škole učiteľov? Vypočítaj: 20% z 30% z 200€ Výsledky: 1. 20% 2. 21anj.; 7nj.; 7frj. 3. 12 mužov 4. 12€

Narysuj sieť kvádra, ak a = 4cm, b = 2 cm, c = 5 cm

Nárys – pohľad spredu

Bokorys – pohľad z boku

Pôdorys – pohľad zhora

Zakresli nárys, pravý bokorys a pôdorys telesa

Zakresli nárys, pravý bokorys a pôdorys telesa

SP - Zakresli nárys, pravý bokorys a pôdorys telies

D.Ú. – učebnica pre 7.r.-1.časť - 81/5