Gymnázium J. V. Jirsíka, F. Šrámka 23, České Budějovice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Souřadnicová síť, určování zeměpisné polohy
Advertisements

Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Danuše Chrastecká Matematika 2. ročník Logaritmus ChrM619 leden 2014 Číslo klíčové aktivity:III/2.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Klid a pohyb těles ( Účinky síly na těleso) Předmět: FYZIKA Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Monika Zemanová, PhD. Název materiálu:
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Hana Němcová Matematika, seminář diferenciální a integrální počet Osmý ročník víceletého gymnázia.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Hana Němcová Matematika, seminář diferenciální a integrální počet Osmý ročník víceletého gymnázia.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_ 129.ANJ.34 Sightseeing of London.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Danuše Chrastecká Matematika 2. ročník Mocninná funkce ChrM613 říjen 2013 Číslo klíčové aktivity:III/2.
Základní škola Čelákovice
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Číselné množiny - přehled
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Hotelová škola Mariánské Lázně Adresa školy
PRVOUKA ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Vyjmenovaná slova V Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_ 123.ANJ.34 Prague.
Nitrosloučeniny, názvosloví
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
WORD Číslování stránek
Dechové dřevěné nástroje
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Děti z Bullerbynu 2 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_ 128.ANJ.34 New York.
„EU peníze středním školám“
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
VY_32_INOVACE_
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Děti z Bullerbynu 4 VY_32_INOVACE_05_10 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Děti z Bullerbynu 3 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
WORD Vkládání obrázků a klipartů
Děti z Bullerbynu 6 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová
Desetinná čísla Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Krčková Název materiálu:
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
WORD Tabulky - ohraničení
Gymnázium J. V. Jirsíka, F. Šrámka 23, České Budějovice
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_
PRVOUKA ZIMNÍ SPORTY, BEZPEČNOST
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
ÚVOD DO GEOMETRIE Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
IKT Nebezpečí na internetu
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Digitální učební materiál
Gymnázium J. V. Jirsíka, F. Šrámka 23, České Budějovice
Transkript prezentace:

Gymnázium J. V. Jirsíka, F. Šrámka 23, 371 46 České Budějovice PROJEKT GJVJ 2012 Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0342 Autor: Helena Honnerová

Předmět: Deskriptivní geometrie – volitelný seminář III2-DG-01 KONSTRUKCE ELIPSY Předmět: Deskriptivní geometrie – volitelný seminář Tématický celek: Elipsa – hyperoskulační kružnice Třída: 4. ročník, čtyřleté gymnázium Datum: 2.9.2012 Materiál je určen pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další použití podléhá autorskému zákonu. 2

Části elipsy lze nahradit HYPEROSKULAČNÍMI KRUŽNICEMI

hyperoskulační kružnice Střed vnitřní hyperoskulační kružnice Střed vnější hyperoskulační kružnice

Seznam literatury HARANT, Michal, Oldřich LANTA, Alois URBAN a Miroslav MENŠÍK. Deskriptivní geometrie pro II. ročník SVVŠ. 1. vyd. Praha: SPN, 1965. Použitý software – licence: CabriGeometry školní multilicence GJVJ Microsoft PowerPoint školní multilicence GJVJ Všechny texty a obrázky jsou vlastní tvorbou autora s čerpáním příkladů z uvedené literatury a použitím softwaru, uvedeného výše.