ANOTACE Materiál je určen k získání poznatků a následnému zopakování a procvičení učiva o přírodních oblastech světa – o polárním pásu. Žáci se na začátku.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Advertisements

TUNDRA A LESOTUNDRA.
Název školy: ZŠ a MŠ Černčice, Okres Náchod Autor: Mgr
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Tundra Anotace Prezentace zpracovává téma Tundra. Obsahuje informace o podnebí, fauně a flóře, ale také tradičních obyvatelích této přírodní krajiny. Autor.
Tundry a polární oblasti
Riskuj Podnebné pásy - Polární pás a oceány
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Přírodověda – Podnebné pásy ( Polární pás )
Polární pásy se rozkládají na nejsevernější části severní polokoule - což je Arktida a nejjižnější části jižní polokoule - což je Antartktida.
Jméno autoraZdeněk Bártl název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablony III/2 Inovace.
Biosféra Tundry a polární pustiny
Pojmenuj domácí zvířata
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Šířkové pásy studený pás.
Hlavní světové ekosystémy (biomy)
Anotace Kanada – opakovaci test Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci zvládají vypracovat následný test znalosti Speciální vzdělávací.
VY_32_INOVACE_09_Oceány (1) (2) (SADA ČÍSLO 6). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Bc. Milena Švermová Datum (období), ve kterém.
Podnebné pásy IV. – 5. ročník / polární podnebný pás /
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_04 Autor: Marcela Holíková Anotace: Tento výukový materiál slouží k výuce zeměpisu na základní škole. Zeměpis – tundra a polární.
ANOTACE Materiál je určen k získání znalostí o jižní Asii a následně k procvičení a upevnění získaných poznatků. V úvodní výkladové části se žáci seznámí.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_ ZEMĚPIS 6. ROČNÍK TEMA: Risk-biosféra ČÍSLO PROJEKTU:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Tundra tundra v Norsku tundra na Aljašce v létě.
ANOTACE Materiál je určen k získání informací o tom, kde a jak žijí lidé na Zemi. V úvodní výkladové části se žáci seznámí s rozložením obyvatelstva na.
A-1.  studentům a učitelům:  základních,  středních,  vysokých škol  zájemcům o přírodní vědy Dle aktuálních potřeb je možné využít:  celého rozsahu.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Podnebné pásy - polární pás. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Člověk a jeho svět – Podnebné.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_05_ZEMĚPIS
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_2B_19_SEVERNI_EVROPA ZEMĚPIS 8.ROČNÍK Severní Evropa
Jméno autora: Bc. Petra Musilová
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: Zeměpis- 6. ročník VY__32_INOVACE_07_IV_Z6_tropy_subtropy.
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_14_Z_POLÁRNÍ PUSTINY
Šablona III/2 Polární pustiny
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
NÁZEV: VY_52_INOVACE_18 II Polární pás
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_12_PODZIM TÉMA: PODZIM
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Přizpůsobivost živočichů
VY_52_INOVACE_09_02_rostlinstvo a živočišstvo v Evropě
Základní škola, Hradec Králové
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Jiří Svoboda
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
VY_32_INOVACE_20_Z_TUNDRA
VY_32_INOVACE_20_OPAKOVANI_JEDNOBUNECNE_ORGANISMY
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Jméno autora: Bc. Petra Musilová
Název školy: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
OBSAH PODNEBNÉ PÁSY TROPICKÝ PÁS SUBTROPICKÝ PÁS MÍRNÝ PÁS POLÁRNÍ PÁS
20. POLÁRNÍ PUSTINY VY_32_INOVACE_11_Z4
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_36_ŽIVOT V MOŘÍCH A OCEÁNECH.
14. g Tundra Subpolární p. pás.
ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Šablona III/2 Tundra a lesotundra
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
VY_32_ INOVACE_ 14_ PŘÍRODOVĚDA 5
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_21_PODNEBNÉ PÁSY
Transkript prezentace:

ANOTACE Materiál je určen k získání poznatků a následnému zopakování a procvičení učiva o přírodních oblastech světa – o polárním pásu. Žáci se na začátku společně s učitelem seznámí se základními poznatky o Arktidě a Antarktidě, vyhledají oblasti na mapě, připomenou si některé rostliny a zvířata, kteří zde žijí. Při práci používají také atlas světa. Některé další údaje si vyhledají na internetu. V následujícím testu si ověří získané znalosti. Kliknutím zvolí odpověď na otázku. Při nesprávném výběru se ukáže nespokojený „smajlík“, pomocí šipky je nutné vrátit se zpět k otázce. Správná odpověď žáky posune na další otázku. Na konci testu žáci najdou vyhodnocení. Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Druh učebního materiálu:prezentace Stupeň a typ vzdělávání:Základní vzdělávání žáků s LMP, 2. stupeň Cílová věková skupina:12 – 15 let

Severní polární oblasti se nazývají Arktida a Antarktida.

Ochranné bílé zbarvení Dlouhá srst Silná vrstva tuku

TEST Kliknutím vyber odpověď. Bude-li tvá volba správná, můžeš postoupit v testu dále. Uděláš-li chybu, pomocí šipky se vrať zpět.

Arktida se nachází na polokouli: jižní západní severní

lišejník sníh tráva Polární oblasti pokrývá převážně:

- 50°C - 120°C V Antarktidě mohou teploty klesat až na: - 80°C

; tu hodně prší a voda se nestihne vsáknout se zde nachází velké zásoby podzemní vody půda rozmrzá jen na povrchu a voda se nemůže vsáknout V oblasti tundry se nacházejí jezírka a bažiny protože:

tučňáka ledního medvěda polární lišku Kterého živočicha NENAJDEŠ v Arktidě?

rádi plavou nacházejí zde potravu je zde tepleji V Antarktidě zvířata žijí na pobřeží, protože:

Pokud jsi bez zaváhání došel až sem, zasloužíš jedničku !

Citace: Snímek 4 AUTOR NEZNÁMÝ. wikipedia.cz [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Snímek 6 DR. ANDREAS HUGENTOBLER. wikipedia.cz [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Snímek 7 USER:TSNENA. wikipedia.cz [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Další obrázky použité v prezentaci - Galerie Microsoft Office - Klipart