- ambulantní služby - dobrovolné pobyty - soudně nařízené pobyty.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŘÍČANSKÝ DENNÍ STACIONÁŘ. Proč stacionář ? ► Slušnost, úcta ke stáří i nemoci a demografický vývoj společnosti nás nutí přemýšlet a rozšiřovat kapacity.
Advertisements

ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Přístav, kde je dobré zakotvit. Přístav, kde je dobré zakotvit Reg.č.: CZ.1.07/1.2.05/ Přístav, kde je dobré zakotvit  reg.číslo: CZ.1.07/1.2.05/
Dítě nad 18 let s prodlouženou ÚV v prostředí ústavní výchovy v návaznosti na zákon 109/2002 Sb., v platném znění Workshop sociální pracovnice Skalský.
DENNÍ STACIONÁŘ OLGA.
Zdravotní pojištění cizinců  Zákon č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění  systému veřejného zdravotního pojištění je účasten každý, kdo: a)
Transformace sociálních služeb pro lidi s postižením
Spolupráce s rodinami dětí s nařízenou ústavní výchovou.
MUDr.František Schneiberg
Svazky obcí jako zřizovatelé škol a školských zařízení
Školní poradenské pracoviště
PhDr. Jitka Kendíková ZŠ J. Gutha-Jarkovského
Životní podmínky osob s PAS – poznatky ochránce Petra Zdražilová, Praha, 6.listopadu 2014 Petra Zdražilová / 6. listopadu, © Copyright Veřejný ochránce.
Eko-info centrum Ostrava občanské sdružení založeno v roce 1999 Hlavní cíle v oblasti: ochrany životního prostředí a udržitelného rozvoje ochrany životního.
ohroženým domácím násilím
Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Děti se specifickými potřebami Ochrana ohrožených dětí a jejich rodin Mgr. Marie Lukasová.
STÁTNÍ INFORMAČNÍ POLITIKA Cesta k informační společnosti Ing. Karel Březina ministr a předseda Rady vlády pro státní informační politiku.
Ochrana veřejného zdraví ZÁKON č. 258/2000 Sb. Práva a povinnosti osob a výkon státní správy v ochraně veřejného zdraví POJMY Veřejným zdravím je zdravotní.
STŘEDISKA VÝCHOVNÉ PÉČE
I ve škole s pravidly Petr Machala.
Děti starší 18 let ve školském zařízení – poznatky ochránce Petra Zdražilová, Bystřice nad Pernštejnem, 30.října 2012.
Centrum sociálních služeb Ostrava, o. p. s
Historie školy Původně zde byla v roce 1976 otevřena Zvláštní škola internátní v nově otevřených prostorách Na Vizině 28 ve Slezské Ostravě. V současné.
Český červený kříž.
Síť služeb pro ohrožené děti a rodiny
Mgr. Milan Šimek. Počítačová síť je skupina počítačů spojených dohromady umožňující více uživatelům přistupovat k jedněm zdrojům, sdílet a využívat tatáž.
DOBROVOLNÁ ZÁCHRANNÁ SLUŽBA ČESKÉ REPUBLIKY
STÁTNÍ INFORMAČNÍ POLITIKA E-Government a elektronický podpis Ing. Karel Březina ministr a předseda Rady vlády pro státní informační politiku.
Způsoby intervence, které u nás mají tradici
Analýzy v projektu „Ohrožené děti a mládež ve Zlínském kraji“
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Pavel Slouka.
Volný pohyb osob, volný pohyb pracovní síly v EU
Logopedická prevence v Olomouckém kraji CZ.1.07/1.2.27/ SCHOLA SERVIS – zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb.
Ústavní péče o děti. pokud se rodiče neumí, nechtějí či nemohou postarat z důvodů na straně dítěte (postižení, chování) dnes je snaha nechat dítě v rodině,
Novelizace školského zákona Lucie Macků, Praha,
„Šance pro děti v ohrožení na Vysočině.“ Příspěvek na konferenci Třebíč, dne 14.října 2014.
Reforma systému péče o ohrožené děti 25. listopadu 2011 Miloslav Macela Odbor 21 rodiny a dávkových systémů MPSV.
Návrh nařízení Evropského parlamentu a Rady o elektronické identifikaci a důvěryhodných službách pro elektronické transakce na vnitřním trhu (eIDAS) Lucie.
Aktivity centra v rámci práce s násilnou osobou Centrum J.J. Pestalozziho, o.p.s. Štěpánkova 108, Chrudim Mgr. Lucia Pechtorová.
Novela vyhlášky č. 73 A PODMÍNKY VZDĚLÁVÁNÍ DÉTÍ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI PaedDr. Zuzana Kaprová.
1 Budoucnost péče o ohrožené děti Mgr. Jaroslav Fidrmuc zástupce náměstka ministryně pro vzdělávání Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská.
Občanské sdružení D.R.A.K. Oblačná 450/ Liberec 5
Deinstitucionalizace ústavní péče očima ochránce 1. března 2011 Hradec Králové Individuální projekt odboru sociálních služeb a sociálního začleňování "Podpora.
Nová témata v SCLLD Mgr. Jiří Hrubý MAS Bobrava, z.s.
Práva Pacientů Tato práva jsou prohlášená za platná dnem 25. února 1992 Schválila Centrální etická komise Ministerstva zdravotnictví České Republiky.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
MUDr. František Schneiberg
Hygienické požadavky na dětskou skupinu
Požadavky RVP PV Úloha diagnostiky při sledování
Intervence u dětí v riziku PCH, dětí s PCH - ústavní a ochranná výchova (ÚV, OV) Věra Linhartová, jaro 2012.
Organizace předškolního vzdělávání
PLNĚNÍ POVINNÉ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY V ZAHRANIČÍ A VĚCI SOUVISEJÍCÍ…
Koncepce rozvoje sociálních služeb pro osoby se zdravotním postižením poskytovaných příspěvkovými organizacemi Zlínského kraje na období Luhačovice.
Změny v Dokumentaci o začlenění do kategorie činností se zvýšeným nebo s vysokým požárním nebezpečím kpt. Bc. Tomáš Hoffmann.
Formy lázeňských pobytů a lázeňské péče
Specifika práce s mladými lidmi v nízkoprahových programech pro děti a mládež Proxima Sociale o.p.s.​ Pavlína Mádlová mezinárodní konferencE v rámci PRojektu.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko
NZDM V SÍTI – DOBRÁ PRAXE
Středisko výchovné péče FRÝDLANT
Demografický vývoj v okolí Prahy, kapacita ZŠ, nedostatek pedagogů
Malotřídní základní škola optikou současné právní úpravy
Obor zdravotních služeb MZ
Co je program Mládež v akci?
STŘEDNÍ ZDRAVOTNICKÁ A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA ZDRAVOTNICKÁ MB
ZŠ Zdeny Kaprálové a MŠ Vrbátky , příspěvková organizace
dne 5. dubna 2018 ve třech skupinách v 15 hodin, 15:30 a v 16 hodin
Mgr. Veronika Dembická, DiS.
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

- ambulantní služby - dobrovolné pobyty - soudně nařízené pobyty

- vlastní vzdělávání v diagnostických třídách - podpora vzdělávání v původních školách nebo školách odpovídajících

- učme děti sebeobsluze - veďme je k práci

- ukazujme jim fungující vztahy - dávejme jim zakusit přijetí i hranice