Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
Advertisements

Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra – riskuj – Objem a povrch krychle a kvádru – 2
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Vánoční – mocniny + bonus
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování a procvičení učiva ( Test znalostí) Podobnost Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Opakování před „přijímačkama“. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Písemné dělení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí: Funkce - lineární Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Vedení elektrického proudu v polovodičích Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Dělitelnost Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Přímá a nepřímá úměra Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Trojúhelník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Mocniny s racionálním exponentem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo Test k ověření znalostí Funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Řešení nerovnic Lineární nerovnice 1
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Název učebního materiálu
Interaktivní vyhledávání dvou stejných obrázků.
Farben Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Vy_32_Inovace_44_Zlomky Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Alena Machová.
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY 2
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Domino 1−10 Obrázkové domino se skládá z kartiček, na jejichž levé polovině je napsáno číslo a na pravé polovině je určitý počet stejných obrázků. Hru.
Slož popletené obrázky.
Na které písmenko začíná obrázek?
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Před, Nad, Za, Pod 1) Vybarvi obrázek, který je: a) hned před jahodou
Vy_32_Inovace_14_Rozklad výrazů na součin
Černý Petr 1−10 Pomůcka se skládá z 21 karet. Na deseti kartách jsou čísla od 1 do 10, na deseti kartách jsou odpovídající skupiny teček a na poslední.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Transkript prezentace:

Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Početní operace s výrazy (násobení a dělení) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Jak postupovat ‒ návod pro použití 1. Obdoba známé televizní hry. Cílem je propojení všech stran trojúhelníku buňkami vlastní barvy, které družstva získávají za správné odpovědi. Pokud se žádnému družstvu ve stanoveném časovém limitu na hru strany spojit nepodaří, vítězí družstvo s větším počtem získaných buněk. 2. Hru mohou hrát dvě družstva (hráči). Hru ovládá a její průběh řídí učitel. 3. Po vylosování pořadí si družstva střídavě volí příklady ukryté pod jednotlivými buňkami s čísly. 4. Učitel dle náročnosti příkladu ukrytého pod buňkou stanoví a měří časový limit na výpočet a odpověď. 5. Pokud družstvo v časovém limitu příklad vypočítá správně, získává zvolenou buňku. Ke zbarvení buňky barvou družstva dojde po dvou případně třech následných kliknutích na příslušnou buňku. 6. Pokud družstvo nestihne v limitu odpověď či odpoví nesprávně, dostává možnost okamžité odpovědi družstvo druhé. Pokud odpoví správně získává příslušnou buňku ono. 7. Pokud však ani druhé družstvo neodpoví správně či o buňku nemá zájem a odpovídat tedy nechce, nezískává buňku ani jedno družstvo. Je možné si o ni v následujícím průběhu hry, kdy si ji některé družstvo opět zvolí, zahrát v rozstřelu. 8. Do rozstřelu pokládá učitel jakoukoliv otázku z oblasti očekávaných matematických znalostí žáků. Buňku získá družstvo, které rychleji odpoví správně. 9. V případě rovnosti počtu buněk i po vypršení časového limitu, rozhodne o vítězi například hra „kámen, nůžky, papír“. Podrobnější postup v přiloženém souboru „návod“.

1 1 2 2 3 3 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 9 9 10 10 11 11 12 12 13 13 14 14 15 15 16 16 17 17 18 18 19 19 20 20 21 21 22 22 23 23 24 24 25 25 26 26 27 27 28 28

Vynásob: 3a . 7ab = 1 Výsledek: 3a . 7ab = 21a2b

Vyděl: 2 Výsledek:

Vynásob: – 5 . (2a – 3b) = 3 Výsledek: – 5 . (2a – 3b) = – 10a + 15b

Vynásob: 4 Výsledek:

Vynásob: (x + 1) . (2x – 3) = 5 Výsledek: (x + 1) . (2x – 3) = 2x2 – 3x + 2x – 3 = 2x2 – x – 3

(2x – y) . (3y – x) . (4 – x) = Vynásob: = (6xy – 2x2 – 3y2 + xy) . (4 – x) = = (7xy – 2x2 – 3y2) . (4 – x) = = 28xy – 7x2y – 8x2 + 2x3 – 12y2 + 3xy2 = = 2x3 – 8x2 – 12y2 – 7x2y + 3xy2 + 28xy 6 Výsledek:

Vyděl: 9a : (−3) = 7 Výsledek: 9a : (−3) = −3a

(6a2 – 8a + 4) : 2 = Vyděl: 8 (6a2 – 8a + 4) : 2 = 3a2 – 4a + 2 Výsledek: (6a2 – 8a + 4) : 2 = 3a2 – 4a + 2

Vynásob: (5n – 6) . (7 – 3n) = 9 Výsledek: (5n – 6) . (7 – 3n) = 35n – 15n2 – 42 + 18n = = – 15n2 + 53n – 42

Vynásob: 0,2 . (2r – 5s + 7t) = 10 Výsledek: 0,2 . (2r – 5s + 7t) = 0,4r – s + 1,4t

Vyděl: 11 Výsledek:

Vyděl: 12 Výsledek:

Vynásob: x2 . (x + 4) = 13 x2 . (x + 4) = x3 + 4x2 Výsledek:

Vynásob: (a – 2) . (a2 – 3a + 1) = 14 Výsledek: (a – 2) . (a2 – 3a + 1) = a3 – 3a2 + a – 2a2 + 6a – 2 = = a3 – 5a2 + 7a – 2

Vyděl: –15x2y : (–5x) = 15 Výsledek: –15x2y : (–5x) = 3xy (x  0)

Vynásob: 16 Výsledek:

(1 + x) . (x2 – y + 5x) = Vynásob: 17 (1 + x) . (x2 – y + 5x) = x2 – y + 5x + x3 – xy + 5x2 = = x3 + 6x2 + 5x – xy – y Výsledek:

(a + 1) . (a + 2) . (a – 3) = Vynásob: 18 (a + 1) . (a + 2) . (a – 3) = (a2 + 2a + a + 2) . (a – 3) = = (a2 + 3a + 2) . (a – 3) = a3 – 3a2 + 3a2 – 9a + 2a – 6 = = a3 – 7a – 6 Výsledek:

Vynásob: 0,3x2 . 1,5xy = 19 Výsledek: 0,3x2 . 1,5xy = 0,45x3y

Vyděl: 20 Výsledek:

3xy . (2x2 − 4xy + 2x) = Vynásob: 21 Výsledek: 3xy . (2x2 − 4xy + 2x) = 6x3y – 12x2y2 + 6x2y

Vynásob: (x + 3) . (x + 2) = 22 Výsledek: (x + 3) . (x + 2) = x2 + 2x + 3x + 6 = x2 + 5x + 6

(2x + 3y) . (5x – 5y) − (3x – 2y) . (x + 4y) = Vypočítej: (2x + 3y) . (5x – 5y) − (3x – 2y) . (x + 4y) = 23 (2x + 3y) . (5x – 5y) − (3x – 2y) . (x + 4y) = = 10x2 – 10xy + 15xy – 15y2 – (3x2 + 12xy – 2xy – 8y2) = = 10x2 – 10xy + 15xy – 15y2 – 3x2 – 12xy + 2xy + 8y2 = = 7x2 – 5xy – 7y2 Výsledek:

7x – (2x + 3) . ( x – 4) – 4.(3x + 4) + 2x2 = Vypočítej: 24 = 7x – (2x2 – 8x + 3x – 12) – 12x – 16 + 2x2 = = 7x – 2x2 + 8x – 3x + 12 – 12x – 16 + 2x2 = = – 4 Výsledek:

Vyděl: (5y3 – 0,5y – 0,05y2) : (– 0,5y) = 25 Výsledek: (5y3 – 0,5y – 0,05y2) : (– 0,5y) = – 10y2 + 1 + 0,1y (y  0)

Vypočítej: 6x – 2 . (3x – 2) + (2x + 5) . (6 – 5x) – 10 . (3 – x2) = 26 6x – 2 . (3x – 2) + (2x + 5) . (6 – 5x) – 10 . (3 – x2) = = 6x – 6x + 4 + 12x – 10x2 + 30 – 25x – 30 + 10x2 = = –13x + 4 Výsledek:

2 – 2 . [5 . ( x – 3) + (2x + 3) . (6 – 3x) + 6x2] = Vypočítej: 27 = 2 – 2 . [5x – 15 + 12x – 6x2 + 18 – 9x + 6x2] = = 2 – 2 . (8x + 3) = 2 – 16x – 6 = – 16x – 4 Výsledek:

3y – 8x – (2x + 1) . (3y – 4) + 6xy – 5 = Vypočítej: 28 = 3y – 8x – (6xy – 8x + 3y – 4) + 6xy – 5 = = 3y – 8x – 6xy + 8x – 3y + 4 + 6xy – 5 = = –1 Výsledek:

Použité obrázky: Všechny uveřejněné odkazy [cit. 2010-05-07]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-white-board.html> <http://www.clker.com/clipart-thumbs-up-smiley.html> <http://www.clker.com/clipart-23732.html>