VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
aneb KORFBALOVÉ ŠÍLENSTVÍ
Advertisements

Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe.
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Oblast intervence 3.1 Služby v oblasti sociální integrace aktivita a) investiční.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Golf & Country Club Piešťany
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Propagace a reklama na facebooku
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
 Taggmanager.cz je nový způsob komunikace umožňující jednoduché propojení mobilního telefonu se speciálním webovým obsahem vyvíjený pod záštitou ministerstva.
MISTR ČESKÉ REPUBLIKY V SOFTBALLU žen roku 2006 a 2007 hledá partnera pro SPOLUPRÁCI! Softballový klub SK JOUDRS Praha, který patří mezi špičku nejen v.
Sue Ryder Charity Cup ročník benefičního fotbalového turnaje na podporu Domova Sue Ryder.
SK SLAVIA PRAHA Prezentace
Partner serveru speciální nabídka. Partnerství – Kč/měsíc Vážení obchodní přátelé, Finanční server pro vás připravil.
Sue Ryder Charity Cup ročník benefičního fotbalového turnaje na podporu Domova Sue Ryder.
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
MISTR ČESKÉ REPUBLIKY V SOFTBALLU žen roku 2006 a 2007 hledá partnera pro SPOLUPRÁCI! Softballový klub SK JOUDRS Praha, který patří mezi špičku nejen v.
52. Ročník slavností chmele v Žatci
Nabídka partnerství na dětských veletrzích Mámy drží spolu!
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Přestavba zimního stadionu LHK Jestřábi Prostějov
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
Jedinečná nabídka pro ASOCIACI PRODEJCŮ POUŽITÝCH AUTOMOBILŮ – AUTOBAZARŮ ČR. ANNONCE a.s. přináší exkluzivní nabídku pro členy APPAA v podobě zvýhodněné.
1. Datum vytvoření: Téma: Datum vytvoření: Téma: Inzerát Cíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátuCíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátu.
XXVII. Silvestrovské derby
Nový sportovní areál softballových klubů. NAŠE ÚSPĚCHY V ROCE 2005 SK JOUDRS PRAHA Vicemistr - 1.ČSL žen 3. místo - Pohár vítězů pohárů evropských zemí.
Věrnostní program 2011 Národní památkový ústav a Plzeňský Prazdroj
Nabídka reklamních ploch
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
PARTNEŘI. KONTAKTY Jan König – jednatel společnosti mob.: Tomáš Bárta – reklamy na stadionech, smlouvy.
P R E Z E N T A C E F OR G OLF a PŘÁTELÉ Turnaje For Golf a přátelé 2010 V letošním roce plánujeme 10 – 11 turnajů. V každém turnaji bude soutěžit.
ICT triatlon - 5. ročník triatlonu pro pracovníky ICT Račice června 2010.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
AC SPARTA PRAHA. Tournament of companies Fotbalový turnaj firem  Fotbalový turnaj na Strahově  Pořadatel: AC Sparta Praha  Místo: PRE Tréninkové centrum.
Nabídka týmu PR. Co už můžete využívat dnes: informační bulletin RADAr obecně orientované prezentace k oběma systémům fact sheets  souhrn podkladů pro.
Speciální nabídka pro Cestovní kanceláře Naší dobře pracující smluvní Agenti dosahují průměrného zisku z této činnosti v rozmezí ,- až ,- Kč.
LEDOVÁ PLOCHA od ,- Kč/ plochy kromě kruhu pro vhazování a ploch BPA.
Marketing klubu a události (Club Marketing and Event Marketing)
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
1 Co je YouTube?  Veřejně dostupné úložiště digitálních videozáznamů  Nabízí přehledné vyhledávání, třídění a sdílení  Zcela zdarma.
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
MC POHÁDKA JESENICE U PRAHY z.s nezisková organizace spolek rodičů na mateřské dovolené.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
SK Slavia Praha pozemní hokej Nejstarší a nejúspěšnější klub v ČR
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
KRALUPY NAD VLTAVOU ZELENÝ ZÁKAL  Tradiční hudební happening pořádaný již 12 rokem na louce za koupalištěm v Kralupech nad Vltavou  Návštěvnost.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Tribuna českého obchodu TZB
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Marketing, reklama a sponzoring ve sportu
Přehled o esperantu v českých médiích
2018 JARNÍ TRHY vystavistepraha.eu.
„Sportovní areál U Cementárny“ - II. etapa
HR NÁBOROVÉ SPOTY 1 x měsíčně
Transkript prezentace:

VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ Ročník 2017/2018

Rozložení reklamních pozic

Souhrn reklamních pozic Pozice LED1 - digitální LED perimetr celkové délky 83 metrů (výška 100 cm) – možnost statického i dynamického zobrazení - viditelná ze 70 % míst na tribunách Pozice LED2 – digitální LED perimetr celkové délky 16,5 metrů (výška 100 cm) - možnost statického i dynamického zobrazení - viditelná z 90 % míst na tribunách LED obrazovka – velkoformátová digitální LED obrazovka s rozlišením 512 x 288 px a rozměry cca 10,2 x 5,7m - možnost statického i dynamického zobrazení - viditelná z 95 % míst na tribunách Pozice A1 – pozice v záběru televizních kamer - viditelná z 90 % míst na tribunách Pozice A2 – pozice v záběru televizních kamer - viditelná z 85 % míst na tribunách – pohledově za pozicí A1 Pozice B1 – pozice v záběru televizních kamer - viditelná ze 70 % míst na tribunách Pozice B2 – pozice v záběru televizních kamer - viditelná z 50 % míst na tribunách – pohledově za pozicí B1 Pozice C – pozice v záběru televizních kamer - viditelná ze 45 % míst na tribunách - 2 řady reklam nad sebou Pozice D – pozice v záběru televizních kamer - viditelná z 80 % míst na tribunách – pohledově za A1 a A2 Pozice E – atypická pozice v záběru televizních kamer - viditelná z 5 % míst na tribunách (z tribuny VIP Exclusive) Pozice F – pozice viditelná z 95 % míst na tribunách – přímo u hrací plochy - mimo záběr televizních kamer Pozice G – pozice viditelná z 95 % míst na tribunách – 2 řady reklam nad sebou - pohledově za pozicí E - mimo záběr televizních kamer

LED perimetr na stadiónu FC Vysočina Digitální LED perimetr celkové délky cca 100 metrů (výška 100 cm) – možnost uceleného dynamického zobrazení - viditelný ze 70 % míst na tribunách – proti záběr TV kamer

Reklamní pozice LED1 Digitální LED perimetr celkové délky 83 metrů (výška 100 cm) – možnost statického i dynamického zobrazení - viditelná ze 70 % míst na tribunách

Reklamní pozice LED2 Digitální LED perimetr celkové délky 16,5 metrů (výška 100 cm) - možnost statického i dynamického zobrazení - viditelná z 90 % míst na tribunách

LED obrazovka Velkoformátová digitální LED obrazovka s rozlišením 512 x 288 px a rozměry cca 10,2 x 5,7m - možnost statického i dynamického zobrazení - viditelná z 95 % míst na tribunách

Reklamní pozice A1 Reklamní deska či plachta – standardně o rozměru 6 x 1 m (popř. 4 x 1 m) - pozice v záběru televizních kamer - viditelná z 90 % míst na tribunách

Reklamní pozice A2 Reklamní deska či plachta – standardně o rozměru 6 x 1 m (popř. 4 x 1 m) - pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 85 % míst na tribunách – pohledově za pozicí A1

Reklamní pozice B1 Reklamní deska či plachta – standardně o rozměru 6 x 1 - pozice v záběru televizních kamer a viditelná ze 70 % míst na tribunách

Reklamní pozice B2 Reklamní deska či plachta – standardně o rozměru 6 x 1 m (popř. 4 x 1 m) - pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 50 % míst na tribunách – pohledově za pozicí B1

Reklamní pozice C Reklamní deska či plachta – standardně o rozměru 6 x 1 m (popř. 4 x 1 m) - pozice v záběru televizních kamer a viditelná ze 45 % míst na tribunách - 2 řady reklam nad sebou

Reklamní pozice D Reklamní deska či plachta – rozměr od 6 x 1 m až po 2 x 1 m - pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 80 % míst na tribunách – pohledově za A1 a A2

Reklamní pozice E Reklamní deska či plachta – standardně o rozměru 6 x 1 m - atypická pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 5 % míst na tribunách (z tribuny VIP Exclusive)

Reklamní pozice F Reklamní deska či plachta – standardně o rozměru 6 x 1 m (popř. 4 x 1 m) - pozice viditelná z 95 % míst na tribunách – přímo u hrací plochy - mimo záběr televizních kamer

Reklamní pozice G Reklamní deska či plachta – rozměr od 6 x 1 m až po 2 x 1 m - pozice viditelná z 95 % míst na tribunách – 2 řady reklam nad sebou - pohledově za pozicí E - mimo záběr televizních kamer

Reklamní plachty v areálu stadiónu Reklamní desky či plachty (rozměr od 6 x 1 m až po 2 x 1 m) na oplocení v areálu stadiónu v Jiráskově ulici podél hlavních komunikačních stran návštěvníků stadiónu

Reklamní plachty podél tréninkových ploch Reklamní desky či plachty (rozměr od 6 x 1 m až po 2 x 1 m) podél tréninkových ploch FC Vysočina v Jiráskově ulici a v ulici Na Stoupách

VIP zázemí klubu Areál stadiónu FC Vysočina nabízí dvojí zázemí pro reklamní partnery a sponzory klubu – VIP Exclusive (v sídle klubu) a VIP Standard (v rohovém objektu tribuny)

Loga na panelech VIP a Press Prezentování log významných partnerů klubu na celkem pěti panelech umístěných v obou VIP zázemích a též v Press centru a v Mix zóně, kde figurují v záběru kamer a fotoaparátů

Zápasový časopis Pro každé utkání je zdarma distribuován návštěvníkům zápasu v nákladu od 1.600 do 1.800 ks Barevná obálka, černobílé vnitřní strany – formát A5 orientovaný na výšku Možnost prezentování loga v přehledu partnerů, prezentování reklamy či vložení letáku

Web FC Vysočina Na adrese www.fcvysocina.cz – návštěvnost 1.500 – 4.000 originálních přístupů denně Možnost prezentování PR článků, rozhovorů s partnerem či reklamních coverů na vstupní straně webu Možnost prezentování loga v přehledu partnerů

Sociální sítě FC Vysočina Na klubových sociálních sítích nabízíme sdílení článků, odkazů, reklam v grafické podobě, nabídek, personálních inzerátů atd. FC Vysočina je nepřehlédnutelný na sociálních sítích: Facebook – cca 8.600 přátel Google+ - cca 30.800 sledujících Twitter – cca 2.900 sledujících Instagram – cca 1.300 sledujících Youtube – cca 600 odběratelů

Lidské zdroje V rámci partnerství nabízíme možnost sdílet vaše nabídky volných pracovních pozic na sociálních sítích FC Vysočina Rádi se ve formě autogramiády, soutěže či prostřednictvím maskota Ježoura zapojíme do vašich HR nebo marketingových akcí Pro vaše obchodní partnery a zaměstnance včetně rodinných příslušníků nad rámec poskytnutých VIP a volných permanentek nabízíme jednorázové poskytnutí většího množství volných vstupenek pro vybraný zápas včetně prohlídky zázemí stadiónu a hrací plochy s výkladem

Jednorázové formy zviditelnění Partner domácího utkání reklama na LED perimetru na pozici LED1 (rozměr: 370 x 60 px - cca 6x1 m) – opakování cca po 10 minutách reklamní videospot na LED informační tabuli – délka 15 – 25 sec. - prezentování 3x (před utkáním, v poločase, po skončení utkání) cover na úvodní straně webu s příslušným odkazem – rozměr 850 x 500 px PR kampaň na klubovém webu a klubových sociálních sítích (Facebook a Google+) reklamní strana v zápasovém časopisu - náklad 1.800 ks, černobílý – formát A6 na šířku hlavní partner poločasové divácké soutěže prezentační akce ve VIP zázemí 2 vstupenky VIP Exclusive, 4 vstupenky VIP Standard, 8 běžných vstupenek, 2 parkovací místa v areálu stadiónu Partner domácího TV utkání náplň propagace – viz výše)

Jednorázové formy zviditelnění LED perimetr reklama na LED perimetru na pozici LED1 (rozměr: 370 x 60 px - cca 6x1 m) – opakování cca po 10 minutách reklama na LED perimetru na pozici LED2 (rozměr: 370 x 60 px - cca 6x1 m) – opakování cca po 10 minutách reklama na LED perimetru na pozici LED1 (celá délka perimetru – 83 metrů) – opakování cca po 10 minutách reklama na LED perimetru na pozici LED2 (celá délka perimetru – 16,5 metr) – opakování cca po 10 minutách LED informační obrazovka reklamní videospot na LED informační tabuli – délka 15 – 25 sec. - prezentování 3x (před utkáním, v poločase, po skončení utkání)

Jednorázové formy zviditelnění Zápasový časopis reklamní strana v zápasovém časopisu (náklad 1.800 ks, černobílý, 1 zápas) distribuce letáků vložených do zápasového časopisu (vložení zajistí objednatel) Další formy zviditelnění distribuce letáků či jiných materiálů v areálu stadiónu prostřednictvím hostesek stánek v areálu stadiónu – prodej zboží, distribuce vzorků, předávání reklamní materiál atd. prezentační akce ve VIP zázemí logo na čepici při rozhovorech pro média

Jednorázové formy zviditelnění Prvoligový dres a trenýrky jednorázová dominantní reklama na dresu (na místě PSJ) pro vybraný zápas I. ligy jednorázová reklama na hrudi dresu pro vybraný zápas I. ligy jednorázová reklama na nohavičkách trenýrek pro vybraný zápas I. ligy Klubový web a sociální sítě cover na úvodní straně webu s příslušným odkazem – rozměr 850 x 500 px PR kampaň na klubovém webu a klubových sociálních sítích (Facebook a Google+)

Oficiální ceník ročního partnerství Ucelená nabídka pro na domácí zápasy v HET lize a v MOL Cupu pro ročník 2017/2018 Veškeré níže uvedené ceny reklamních a propagačních nástrojů a služeb jsou pouze orientační. Konečná cena je pohyblivá a je samozřejmě závislá na vzájemné dohodě a ochotě ke spolupráci. Prioritou klubu je maximální vstřícnost ke stávajícím i potencionálním reklamním partnerům. Navržené pozice reklamních panelů lze libovolně modifikovat dle představ a domluvy.