Strategické řízení a plánování ve školách a v územích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Advertisements

LOGISTIKA NOVÉ MATURITNÍ ZKOUŠKY TELČ CERMAT - Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání
Rozvoj a zdokonalení integrovaného diagnostického, informačního a poradenského systému v oblasti vzdělávání a volby povolání Priorita 3 Rozvoj celoživotního.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Podpora metodických a koordinačních jednání terénních sociálních pracovníků v Litvínově 05/2011 Kateřina Dosoudilová.
„MEZIMO“ Podpora znevýhodněné mládeže k posílení pracovní integrace, dalšího vzdělávání či odborné přípravy prostřednictvím mezinárodní mobility Projekt.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Motivační seminář projektu Motivační seminář projektu „Motivace žáků ke studiu technických předmětů“
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Financování služeb sociální prevence z ESF Brno, 20. března 2012.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Individuálně, ale společně a jinak
Informační a poradenské centrum ZČU
Mgr. Radek Jiránek ředitel Agentury pro sociální začleňování
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Projekt CESTA KE ZMĚNĚ Registrační číslo: CZ /0.0/0.0/16_053/
Komplexní systém hodnocení
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Školy jako centra celoživotního učení KAP MSK
Komplexní systém hodnocení
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky
Úřad práce České republiky
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Podpora krajského akčního plánování
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Cíle Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
Kvalitní řízení vede k úspěchu
Posílení absorpční kapacity v OP VaVpI s důrazem na velké projekty
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Gymnasium Jižní Město Praha
Shrnutí výsledků analytické etapy
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Vzdělávání Lokální partnerství Liberec Magistrát města Liberec, 1. březen 2017 Prezentace / akce se koná v rámci projektu "Inkluzivní a kvalitní vzdělávání.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
PROCES STANDARDIZACE SOCIÁLNÍ PRÁCE V LOVOSICÍCH
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Vybrané cíle projektu KIPR
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Model intenzivní podpory
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
reg. číslo projektu: ​ CZ /0.0/0.0/17_052/
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Model intenzivní podpory
Vzdělávací program pro širší vedení škol
Dotazníkové šetření II – koncepce a nastavení
Úvodní přednáška pro 1. ročník
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Projekt „Plánování sociálních služeb v Plzeňském kraji“
Projekt CESTA KE ZMĚNĚ II
Model intenzivní podpory
Řídící výbor – , hod. Městský úřad Český Krumlov projekt „MAPII – ORP Český Krumlov“ reg. č. CZ /0.0/0.0/17_047/
Model intenzivní podpory
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Strategické řízení a plánování ve školách a v územích KA 2 INDIVIDUÁLNÍ POMOC Reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_001/0000283

Popis KA Individuální pomoc Cíl: pomoci školám zlepšit strategické řízení a plánování a pedagogické vedení Cílová skupina: MŠ, ZŠ, SŠ, VOŠ nejsou vyloučeny z podpory Prostředek: model Systému intenzivní podpory školám Diagnostika potřeb škol a nabídka podpory na míru Prezenční a distanční vzdělávání, metodiky, plány rozvoje školy, nástroje vnitřní evaluace školy, sebehodnotící nástroje pro ředitele, nástroje hodnocení PP, plán rozvoje PP, individuální formy pomoci, benchlearning Realizace: systém bude pilotován v 80 školách s potenciálem rozvoje Výběr ve spolupráci s ČŠI (Kvalitní škola) Motivační semináře

Personální zajištění KA Individuální pomoc Konzultant rozvoje školy (nejpozději od 1. 6. 2017) Identifikuje potenciály rozvoje škol Navrhuje formy podpory na míru Zabezpečuje, řídí, monitoruje a vyhodnocuje systém intenzivní podpory ve školách Poskytuje služby metodika DVPP Školní koordinátor rozvoje (dle zapojení školy, 1. 9. 2017) zabezpečuje činnosti a procesy systému intenzivní podpory ve vlastní škole Specialista individuálních forem profesního rozvoje (dle zapojení školy, 1. 9. 2017) Poskytuje mentorské, koučovací a supervizní služby

Zapojení škol – motivační semináře Školy budou motivovány k zapojení do projektu v rámci motivačních seminářů Cíl: seznámit školy, které byly doporučeny ČŠI k intenzivní podpoře s možnostmi zapojení se do projektu přínosy pro školu, vedení školy, pedagogický sbor podmínkami vstupu a s nároky kladenými na školu Realizace: Pro celé pedagogické sbory Realizace přímo na školách Plánováno 120 motivačních seminářů Plánované zahájení: květen/červen 2017

Zapojení škol – etapy Školy budou do intenzivní podpory vstupovat ve třech etapách: 1. etapa: od 1. 9. 2017 (10 škol) 2. etapa: od 1. 9. 2018 (20 škol) 3. etapa: od 1. 9. 2019 (50 škol) V rámci 1. etapy bude probíhat pilotáž nástrojů intenzivní podpory Ověřené nástroje intenzivní podpory budou poskytnuty školám v 2. a 3. etapě Podpora každé zapojené školy je min. 12 měsíců Po ukončení intenzivní podpory budou nástroje zpřístupněny všem zájemcům z řad vedení škol (cca od 1. 9. 2020)

Zapojení Center podpory do intenzivní pomoci Odborní poradci Center podpory Budou úzce spolupracovat s Konzultantem rozvoje školy v oblasti (od 09/2017) : Sdílení informací o rozvojových potřebách škol Sdílení informací o průběhu a přínosech podpory strategického řízení a plánování ve školách pro doporučení CS Identifikace silných škol pro zapojení do benchlearningové sítě Informování CS a výzev k zapojení do benchlearningové sítě Sdílení databáze specialistů individuálního rozvoje pro nabídku CS Poskytování poradenství k výzvám OP VVV pro školy zapojené do intenzivní podpory