Adventure Works – prodejní návrh <rok>

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Heslo/motto Datum
Advertisements

Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
Tvorba cen v maloobchodě
Stanovení ceny v marketingu
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Věrnostní program.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Variabilita ziskovosti zákazníka 220 : 20 poznat ty „nejlepší“ zákazníky Lépe segmentovat zákazníky Efektivněji alokovat marketingové zdroje. komplexně.
Place – místo prodeje (distribuce)
Ekonomika informačních systémů
Nauka o podniku Seminář.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Str. 27.  peněžní částka účtovaná za výrobek nebo službu  vyjadřuje hodnotu výrobku nebo služby  přináší firmě příjmy - jako jediná ze 4P (výrobek,
úvod pojetí a obsah marketingu
Microsoft Dynamics CRM
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Lenka Zahradníčková
Petr Štoček, SPZ, part 31 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Příklad Využijte níže uvedené účetní výkazy (v mil. Kč) k sestavení základních poměrových ukazatelů rentability (ROE, ROA a ROS), likvidity (L1, L2, L3),
Multichannel ve světe ecommerce
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Mobilní řešení prodeje Michal Pavlorek
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
Podnikatelský záměr Název prodejny: Sweet Cupcakes
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10.
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
CENA …a umění. Cena umění a kulturního dědictví Vstupné  Vstup volný  Vstupné dobrovolné  Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální.
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Finanční gramotnost Tematický.
Analýza účetní uzávěrky a závěrky ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Tereza Pálková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Návrh logistiky skladového hospodářství ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Řízení zásob ve výrobním podniku
Stanovení ceny v marketingu
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Katedra řízení podniku
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Využití technologie RFID ve společnosti Nábytek Penta, s. r. o.
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Životní cyklus organizace
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Společnost Adventure Works Plán prodeje na rok 2008
Řízení zásob ve výrobním podniku
Účetní závěrka ve vybraném podniku
Prezentace obchodního plánu
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Informace o společnosti
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Název společnosti Obchodní plán.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Prezentace obchodního plánu
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Informace o společnosti
Transkript prezentace:

Adventure Works – prodejní návrh <rok> Linda Martin Senior viceprezident, celosvětový prodej 24. března <rok>

Stručné shrnutí Koncept Příležitost Potenciál Maloobchodní skladové zásoby na bázi just-in-time Příležitost Nižší režijní náklady Větší spokojenost zákazníků Potenciál

O čem se dnes budeme bavit Přehled našich současných produktů a zisků Prodejní průzkum na rok <rok> Navrhované nové produkty Předpokládané náklady na návratnost investice Podmínky a ujednání Strategie a plán Prodejní a marketingové potřeby Otázky a odpovědi

Naše současné produkty Kempování Námořnické pytle Batohy Rodinné stany Karimatky Krosny Nádobí Balíčky se sušenými potravinami Horolezectví Sedáky Lezecké boty Helmy Rukavice na slaňování Lanové tašky Karabiny Návleky

Zisky za poslední rok (v milionech)   <rok> Obrat 10.1 27.7 50.0 Náklady na zboží 1.8 3.1 4.6 Hrubý zisk 8.3 24.6 45.4 Celkové výdaje 3.03 8.1 15.3 Zisk před zdaněním 5.27 16.5 30.1 Zisk před zdaněním jako procento z obratu 64.6% 59.6% 60.2%

Prodejní průzkum na rok <rok> Zákazníci V roce <rok> předpokládáme 920 700 nových zákazníků. 27 % nových zákazníků se stalo stálými zákazníky. Transakce Průměrná prodejní transakce = 52,17 Kč 75 % zákazníků zakoupilo kromě zboží ve slevě alespoň jedno neslevněné zboží.

Navrhované nové produkty Materiál pro přežití Sportovní oděvy Svrchní oděvy Horská kola Rybářská výstroj a navijáky Kánoe a osobní veslice

Předpokládané náklady na návratnost investice

Podmínky a ujednání Podmínky a ujednání č. 1 Podmínky a ujednání č. 2

Strategie Strategie Taktika č. 1 Taktika č. 2 Taktika č. 3

Časový plán Přijetí plánu Q3 <rok> Implementace Q4 <rok> Vyhodnocení Q3 <rok> Úpravy Q4 <rok>

Prodejní a marketingové potřeby Rychlejší uzavírání obchodů Rychlá a jasná prezentace komplexních konceptů Využití databázových informací (prodejní čísla, sídla zákazníků atd.)

Rychlejší uzavírání obchodů Potřeba a řešení č. 1 Potřeba a řešení č. 2 Potřeba a řešení č. 3 Potřeba a řešení č. 4 Potřeba a řešení č. 5

Rychlá a jasná prezentace komplexních konceptů Potřeba a řešení č. 1 Potřeba a řešení č. 2 Potřeba a řešení č. 3 Potřeba a řešení č. 4 Potřeba a řešení č. 5

Využití databázových informací Potřeba a řešení č. 1 Potřeba a řešení č. 2 Potřeba a řešení č. 3 Potřeba a řešení č. 4 Potřeba a řešení č. 5

Otázky a odpovědi