Komunikační potenciál moderního městského webu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Merkantilní tiskoviny Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Advertisements

Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Osobní management Tomáš Procházka.
Nová média - kvíz. 1.Které z následujících termínů neoznačují tzv.nová média?  Blog tablet tisk wiki televize sociální síť i-phone google rozhlas.
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Marie Havránková Název prezentace (DUMu): Prostě sdělovací styl – psané útvary (krátké informační útvary - útvary.
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Dárcovství očima Čechů a Slováků Radek Jiřičný Research Director
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
Úvodní prezentace webového sídla , Praha Radek Maca NIDM.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Plánování sociálních služeb a transformace aneb Systémově, společně a statečně Šárka Hlisnikovská Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – 26.
Facebook stránka – cestovní ruch Jak efektivně využívat Facebook stránku. Komunikace s fanoušky a návštěvníky. Obchodního využití.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
INTERREG V-A AT-CZ Listopad 2015 Informace pro Pracovní skupinu/regionální kolegium pro cestovní ruch při RSK JMK.
Free Powerpoint Templates Page Free Powerpoint Templates Elektronické služby Magistrátu města Děčín Martin Strnad – oddělení IT.
Město Nový Bydžov Masarykovo nám Nový Bydžov tel: Průzkum potřeb občanů.
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Porada s řediteli PO LK, Údolí Bratrouchov.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada43 AnotaceKomunikace.
Pracovní skupina Portál elektronického zdravotnictví NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy, MUDr. Pavel VEPŘEK předseda pracovní skupiny.
MĚSTO VALAŠSKÉ MEZIŘÍČÍ Talent marketingových komunikací.
Tvorba WWW stránek. Obsah Princip fungování WWW Současné trendy Zásady tvorby WWW stránek Netiketa.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 Vývoj a koncepce nového univerzitního webu Ondřej Kudlík
VZOR prezentace výsledků z kvantitativního výzkumu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Setkání zástupců 1. ročníků
Portál veřejné správy České republiky Empire, s. r. o
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Internet komunikace.
Zdravé město J I L E M N I C E Fórum, 11. dubna 2013.
Systém vzájemného sdílení mezi občanem a obcí
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Plánování rozvoje sociálních služeb Ústecký kraj
Vaše knihovna na knihovny.cz
Agendy IISSDE z pohledu veřejnosti Možnosti využití internetu
Komunikační strategie ČIŽP
NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
Internet.
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky
Odbor rovnosti žen a mužů Sekce pro lidská práva ÚV ČR
Analýza nových forem marketingu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Hlavní město praha a integrace cizinců
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Zpráva o činnosti za rok 2007

Helpdesk OIKT.
PB071 – Programování v jazyce C
UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Propojení UIS s knihovnami
Design služeb aneb jak dělat skvělé služby Martin Krčál
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Volný čas a kultura Kultura pro děti a kultura dětí
Lexikon veřejné správy ČR
KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB A KONCESIONÁŘSKÉ SÍTĚ
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Nové scénáře a ArcGIS Enterprise
Nástroje komunikačního mixu
Platforma pro personalizaci standardizovaných výukových materiálů
Novinky v Collabimu Za 04/ /18 „začínáme v 14:05“
SITUACE NA TRHU PRÁCE JIŘÍ KOLÁŘ,
E-Goverment Zdeněk Hanák.
(hlášení místního rozhlasu)
„Kick Off“ platformy Social Life Science
KOMUNIKACE NA INTERNETU
Transkript prezentace:

Komunikační potenciál moderního městského webu

Komunikační chyby městských webů nepřehlednost a přeinformovanost nepřístupnost z mobilních zařízení (přes 23%) web se vytváří formou “úřední desky" a nedělají se uživatelské analýzy a testování chybí identifikace návštěvníků, personalizace a proaktivní komunikace nepoužívají se moderní média a kanály 

Jak komunikuje moderní městský web je vytvořen podle analýz potřeb a chování návštěvníků - je přehledný a responsivní identifikuje návštěvníky a nabízí jim personalizované informace aktivně informuje – pravidelně i jednorázově nabízí možnost on-line komunikace je propojen se službami třetích stran využívá moderních kanálů a médií

Přehlednost a response Web se musí přizpůsobit vizuálně zařízení a logicky potřebě návštěvníka Obsah se musí zpřehlednit dle analýz chování návštěvníků – nejčastěji hledáte, … Dostupnost obsahu max. na 3 kliknutí, fulltext hledání s našeptávačem

Personalizace, aktivní informování personalizace webu podle typu návštěvníka (geoIP, jazyk) registrace a profil návštěvníků pravidelné i jednorázové zasílání informací dle zájmu a bydliště využití všech kanálů a medií

Interakce s občany Dotazníky a průzkumy mezi občany Dlouhodobé ankety Hlášení problémů Pocitové mapy On-line poradny Možnost on-line objednání na úřad

Reálná on-line komunikace On-line streamované přenosy – zastupitelstva a akce, dotazy občanů On-line chat Zobrazování aktuální dostupnosti úředníků a stavu služeb

Moderní média a kanály Email SMS a MMS – alternativa pro „hloupé“ telefony Mobilní aplikace s Push notifikacemi Youtube Facebook – velký dosah informací, marketingový potenciál Twitter – snadné publikování zpráv Pinterest, Instagram – vizuální info

Integrace s nástroji třetích stran Napojení na API třetích stran (Google map API, Facebook, Twitter, Twilio ... Otevřenost pro třetí strany (XML feedy, RSS kanály, ..) – Kudyznudy.cz, goout.cz

Uživatelé spoluvytvářejí obsah Zobrazení stavu provozoven Příspěvek do kalendáře akcí

Děkuji za Vaši pozornost Patrik Sýkora Konzultant projektu cityone.cz patrik.sykora@cityone.cz