PROCENTA Výpočet základu Slovní úlohy II. PROCENTA Výpočet základu Slovní úlohy II.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trojčlenka a procenta Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je.
Advertisements

Odčítání v druhé desítce bez přechodu
Procentový počet Prezentace_12
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Matematika a její aplikace
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_551_Odčítání do 20 AUTOR: Mgr. Jarmila Šochová ROČNÍK, DATUM:
Procenta 1 - úvod Matematika 7. ročník
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_562_PÍSEMNÉ_SČÍTÁNÍ Téma: OPAKOVÁNÍ – PÍSEMNÉ.
PROCENTA % % % 7. ročník ZŠ Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta, výpočet základu VY_42_INOVACE_13 Sada 4 Základní škola T.
Velikonoční slovní úlohy
Procenta.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Procenta v praxi Kolik ušetříme na slevách? Jaké je složení potravin?
Finanční gramotnost ROZPOČET Pan Kouřil je svobodný, bydlí sám v nájemném bytě a má ze zaměstnání pravidelný měsíční příjem korun. Jednou za tři.
Návrh programu divadelního představení školy Mozart revue.
Procenta – obchod VY_42_INOVACE_33_01. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
Slovní úlohy – 1. třída. Na louce kvetlo 6 červených a 5 modrých kytiček. Kolik kytiček kvetlo na louce? *********** 6+4+1=11 6+5=11 Na louce kvetlo 11.
Procenta 2 Matematika 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
My friend About me Přečti a spoj se správným obrázkem: She likes gym. He likes games. She likes riding a horse. He likes skateboards. He likes baseball.
Slovní úlohy s procenty VY_42_INOVACE_18_01. Opakování - procenta Doplň: Základ je % % %
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_10 Procenta.
Napište do rámečků názvy mláďat. hříbě kotě sele štěně jehně kůzle.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_ZE7-20 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Odstranění červených očí
FINANČNÍ GRAMOTNOST Úvěr od nebankovních institucí.
Finanční gramotnost HYPOTEČNÍ ÚVĚR. Finanční gramotnost HYPOTEČNÍ ÚVĚR.
URČETE JEDNOTLIVÁ ROČNÍ OBDOBÍ
Seznámení se skupinami DĚ-TĚ-NĚ ve slovech
Vkládání textu do obrázku
Psaní i/y v koncovkách podstatných jmen
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Naše město - Jablonec nad Nisou
Návrh diplomu Fair play
BAKTERIE – nejstarší obyvatelé Země(po výkladu si zapiš do sešitu)
VY_32_INOVACE_ZE6-01 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Finanční gramotnost Ekonomické dovednosti, úlohy.
Zpracování tabulky do grafu
Popis tvorby jednoduchého grafu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_ZE7-01 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
TABULKA – JEDNODUCHÉ POČETNÍ VÝKONY
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_03
VY_32_INOVACE_ZE6-05 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
VY_32_INOVACE_ZE6-19 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
RACIONÁLNÍ ČÍSLA USPOŘÁDÁNÍ CELÝCH ČÍSEL. RACIONÁLNÍ ČÍSLA USPOŘÁDÁNÍ CELÝCH ČÍSEL.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_ZE7-06 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
VY_32_INOVACE_ZE7-02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Zoner Photo Studio 16 Koláž. Zoner Photo Studio 16 Koláž.
VY_32_INOVACE_ZE7-04 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_M2_19
VIRY- „život“ bez buňky
VY_32_INOVACE_ZE6-17 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Vkládání obrázku do obrázku
Fotografie jsou z archivu autora..
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_16_slovní úlohy na výpočet procentové části
FINANČNÍ GRAMOTNOST Finanční gramotnost TESTOVACÍ OTÁZKY.
Finanční gramotnost ÚLOHY Z FINANČNÍ GRAMOTNOSTI.
HOSPODAŘENÍ DOMÁCNOSTI
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_15
Zoner Photo Studio 16 Popis programu. Zoner Photo Studio 16 Popis programu.
Transkript prezentace:

PROCENTA Výpočet základu Slovní úlohy II

Úloha 1 Pojištění nemovitosti proti požáru stálo majitele 8 850 Kč, což je 0,5 % ceny domu. Jakou tržní hodnotu má dům?

Tržní hodnota domu je 1 770 000 Kč. Řešení:

Úloha 2 Na sídlišti žije 89 152 obyvatel, což je přibližně 8 % celkového počtu obyvatel Prahy. Kolik obyvatel má v tomto okamžiku Praha?

Řešení: 8 %....................89 152 obyvatel 1 %.....89 152 : 8 = 11 114 obyvatel 100 %.............1 111 400 obyvatel V Praze žije 1 111 400 obyvatel.

Použité zdroje: Zdroj všech obrázků je galerie Microsoft Office 2010, vlastník licence ZŠ Jablonec nad Nisou – Mšeno, Mozartova 24, příspěvková organizace.